pt2 😈

68 6 4
                                    

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻




Felix'in güzelliği paha biçilmez. Tıpkı bir melek kadar güzel. Ve bugün bana verdiği bu doğum günü hediyesini ömrüm boyunca unutmayacağım.

Felixi altıma çektim ve bana yaptıklarının aynısını yapicaktim bakalım o dayanbilicekmi?

Dudağına yapıştım. Sanki bir bebek gibi onu emmeye başladım. Felix küçük küçük ve kısık kısık inliyordu . İnlemesini tutuyordu. Yavaştan boynuna geçtim. Bana yaptığı gibi emdim ama daha sert bir şekilde inlemesini duymak istiyordum. Ve sanırım işe yaramıştı. Yavaştan vücudu belli ediyordu. Hızlı atan kalbi kesilen nefesi ve penisi.

Yavaştan göğsüne geçtim ama giydiği şey kapatıyordu. Onu havaya kaldırdım ve üstünü çıkarttım.

F: neden çıkartın. Daha sexy duruyordum.

H: sen benim gözümde her halinle sexysin meleğim.

Fekixi geri yatırdım ve göğsüne yapıştım. Dairesel hareketlerle göğsünü emiyordum. Elime karamel sosunu aldım ve üstüne döktüm. Felix bir an anın şoku ile gözüme yavru kedi gibi bakıyordu aklıma bir şey gelmişti.

H: Felix miyavla .

F: miyavvv

H: işte böyle. Küçük kedimmm benim.

Üstüne doktugum karamel sosunu yalarken Felix inliyordu sanırım artık dayanamiyordu.

F: hyun-hyunjinnn artık yeter içimi doldurrr.

H: Felix Felix Felix ne kadar sabırsızsin.

Felixsi yüz üstü yatırdım ve sırtına öpücük konudurdum.

Felix artık son la geldiği için kendini bana sürterek rahatlatıyordu. Felix'in belinden bastırdım ve yatakla buluşturdum. Üstüne yattım ve kendimi ona sürtmeye başladım. Felixin önlemesi kulağıma aşırı iyi geliyordu . Artık bu kadar oyalanma yeter dedim ve felix'in deliğine kendimi konumlandirdim ve içine girdim Felix o an inlemesini artık kısamadigi için sesli sesli son derecede inliyordu. Her vuruşum ile ritmiklesti felix'in inlemesi .

H: Felix sen çok cesurdun ne oldu sana bugün.

F: hyun-jin hızlan ve ben bu-gün senin için böyle oldum.

H: teşekürler meleğim.

Artık galiba sona gelmiştim. Ama Felix sanırım benden önce geldi. Felix rahatlamıştı. Artık hizlanmam gerekiyordu. Çünkü dayanamıyordum.

Hızlandım ve boşaldım.

Felix'in ağzından 🐥

Hyunjin sanırım gelmişti. İçimde sıcak sıvı hissediyordum.

f: hyunjin beğendin mi hediyeni.

H: beğenmez olurmuyum meleğim aldığım en güzle hediye diyebilirim.

Hyunjin galiba çok beğendi. Ve bende beğendim kendi hediyemi. Çünkü neden olmasın. Ama bu gece uzin oldun istiyorum.

F: hyunjin

H: efendim yavrum.

Yani yığılmış kalmış bir şekilde duruyordu. Sanırım fazla yordum. Olsun doğum günü çocuğu yorulsun. (⁠◠⁠‿⁠・⁠)⁠—⁠☆

F: bu gece diyorum uzasın mı? Hmm ne dersin yakışıklım.

H: eminmisin ? Yarın ayağa kalkamazsın.

F: bana birşey olmaz .

Demeye kalmadı dağ ayısı üstüme atladı.

Boşuna demiyorum dağ ayısı öküz ama benim tatlı öküzüm.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Sabah olmuştu. Gözümü açamıyordum.

Artık en son hatırladığım saat 4'e geliyordu. Saate bakmak istedim. Saat ne ara 1' e geliyordu. Olsun artık umursamıyordum . Arkamı dönmek istedim. Ama malesef karnım ağrıyordu.

Zorladım ve döndüm ama dönmez olaydım. Az önceden beri beni izliyen bir çift göz ile karşılaştım.

 Az önceden beri beni izliyen bir çift göz ile karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım hiçbir zaman bu gözleri görmeden güne başlamam. Ama bir anda benide korkutmasın lütfen.(⁠◠⁠‿⁠◕⁠)

H: günaydın ne oldu karnın mı ağrıyor?

F: az birazcık.

Hyunjin gzoumun içine tepkisiz bir şekilde bakıyordu. Ve sanırım gerçeği duymak istiyordu.

F: off tmm işte ağrıyor.

H: gel bakalım sen benim bebeğimsin bugün .

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Hyunjin ile rutin işlerimizi hallettik ve karnımız açılmıştı.

F: hyunjin sana birşey söylemek istiyorum. Ben geçen gün keşfettimde türk yemeği gördüm. İsmide neydi yaaa menemen evet yaaa yapalım mı?

H: tmm yavrum ama tarifi ne?

F: kaydettim ben

H: getir bakım yapalım.

Hyunjin tarifi görür görmez hemen yapmaya koyuldu. Ben ise yanında hiçbir işe yaramayan yenge gibi bekliyordum benimde emeğim geçsin istiyordum.

F: bende bende benimde emeğim geçsin istiyorum ayı.

H: hahahah Felix tmm gel gel üstün kaşarı sen at .

F: adam böyle.\⁠(゚⁠ー゚⁠\⁠)ve hemen ver bana kaşarı.

Hyunjin hem bana gülüyor hemde peyniri veriyordu.

Son dokunuş olan kaşarı attım ve sofraya koyduk .

H: Felix bu aşırı iyi birşey sana yemin ederim ki.

F: evet zoten bu türk yomokleri çok guzol.

H: evet anladık onu ağzındaki bitir önce.

F: tomom yaaaaa.

H: Felix sana birşey söylemek istiyorum.

F: *yutkunur* ohh ağzındaki zor bitti ne büyük lokma almışım aq bende evet söyle prensim.

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺 👍🏻

✨✨✨✨✨✨✨✨🐥🥟✨✨✨✨✨

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin