Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻Felixin ağzından 🐥
Hyunjinin böyle ağlayınca duygusal bir bebek gibi oluyor . Ben hyunjinin ağlamasına dayanamadım çünkü o ağlayınca içim çok kötü oluyordu. Şuan aldığım itirafları yavaş yavaş sindirmiştim. Demekki hyunjin 7 yıldır seviyor. Gelmek istiyor ancak gelemiyor. Sevmek istiyor sevemiyir. Konuşmak istiyor konuşamıyor. Dokunmak istiyor dokunamıyor. Gerçekten iyi dayanmış. Ben ona nasıl kıyarımki . Beni bırak diyor hyunjin eğer sen den ayrılırsam bilki ölüm ayırdı yoksa asla ayrılmam sevgilim bunu bil tmmi. Bunu hyunjine söylemem gerek ama ne zaman . Bekleeee dur hyunjini dışarı çıkarmam gerek . Evde bunaldım yaa . BU NEEEE.
F: hyunjin çabuk bana bak hemen!
H: neee e-fendimm meleğim.
Daha içini çekiyordu oy seni yesinler . Ama bekle şimdi değil.
F: hemen gidiyorsun kalk ayağa kalk.
H: kalktım
F: üstünü giyin gel yanıma tmmi ama gezmelik giy.
H: neden ki
F:sözümü ikiletme hadiiiii.
H:tmm
Bir müddet sonra hyunjin geldi.
F: offf aşırı iyi tmmi şimdi burada bekle beni tmmi anlaştık mı?
H: tmm
Hyunjin kafa salladi ve tıpkı küçük çocuk gibi oturuyordu. Ben hemen üstümü giyindim ve kapıdan hyunjine baktım . Annesinin gidişi gözlerinin önünde yanması ve cansız bedenini görmesi onun için büyük travmaydı. Şimdi artık hem annelik hem eş hem yoldaş olma vakti. Artık birlikte yurumeliyiz bu yolları sevgilim.
F: ben geldimmmmm.
H: meleğim aşırı iyisin ...(◠‿・)—☆
F: yaaaaa teşekkür ederim.
H: nereye gidiyoruz.
F: alışveriş merkezine
H: tmm ama hangisine.
F: sen en çok nereye gitmek istersen .
H: hmm o zaman BEST AVM olsun.
F: hadi bakalım o zaman gidelim.
H: sen sürmeyi biliyormusun arabanın anahtarını da almışsın?
F: eeee şey hayır rabada sana vericektim .
H: hmm öyle olsun bakalım.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Bir müddet sonra AVM ye gelmiştik. Arabadan indik ve tıpkı bir çocuk gibi içeri girdik. Bugün hyunjinin o çocukluk gecesinin geri gelmesini istiyordum.
Oyuncak yerine gittik ve hepsini denedik. Hyunjin ile çarpışan arabalara bu dik ama bir sıkıntı oldu. Bizim bu hyunjin rabadan dışarı fırladı.
Durun olayı anlatıyorum. Hemen bana kızmayın ama.
F:Bak yeonjun şimdi gel seninle şu arabanın üstüne sürücez ve tam önüne çarpıcağız tmmi.
Y: tamam Felix ama sana birşey diyicem bundan benim çıkarım ne olucak peki?
F: bir bilet daha veririm sana binmem için.
Y: olmaz kız arkadaşımda binsin ama .
F: aman bu yaşta ne kız arkadaşı yaşın kaç senin .
Y: 12 yaşındayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix Fici
Vampiro"Merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum o yüzden benimle oynar mısın ? Mini fic ✨✨