evde kalmaca

64 6 0
                                    

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻



F: işte ta daaaaaa......

H: ne bu

F: hyunjin gözün mü kör acaba? Koskoca ayıcığı görmüyor musun?

H: bu ne zamandır sende Felix.

F: annemle babam varken bana okula gideyim diye almışlardı.

H: aaa pardon . Çok güzelmiş al bakalım ver bana.

F: yük olmasın

H: hayır bana seninle ilgili hiçbir şey yük olmaz.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Eve varmıştık. Felix eşyalarını yerleştirmek için bir hevesle geldi ama geri yüzü düştü..

F: hyunjinnnnn

H: nee ne oldu birşey mi oldu.

F: hayır sadece ben nereye yerleşicegim.

H: huuu onun için mi? Benim gardırobun yanına gel bak oradaki dolap senin için aldım.

F: yaaaaa ne gerek vardı. Kusura bakma senide rahatsız ediyorum.

H: susssssss önemi bile yok.

Felix'in ağzından 🐥

Bir kaç gündür hyunjin bana çok garip davranıyordu. Sanki onun karısıymışım gibi. Ve bu gerçekten hoşuma gidiyordu.
Onun benimle ilgilenmesi beni çok şımartığının farkındayım ama ne yapım çok hoşuma gidiyor. Akşam eve geldiğimde jeongin tatlile gidicegini öğrendim çok sevindim çünkü benimle ilgileniyor ve çok yoruluyordu en azından değişiklik olurdu amaaaaaa ben tek kalicam . Hemen hyunjinin evin Çünkü beni en iyi anlayacak ikinci kişi zaten başka kimim varmı benim. kapısına alicakli gibi dayandım ve kapıyı yumruklamaya başladım.Yok açmıyordu bayıldımı acaba diye düşünmeye başladım. Daha hızlı yumrukladım .
Sonra geldim diye bir ses duyunca rahatladım. Kapıyı açtı ve bana baktı daha yeni uyandığı belliydi. Çok tatlıydı şimdi onu öpmek istiyordum. Ama bekle Felix bu akşamı bekle diye içimden geçirdim. Sonra tek kalicagim aklıma geldi ve ağladım istemsizce .Beni ne kadar  susturmaya çalışsada nafile ama sedece bir şey yetti çilekli süt bayılırım aga. Offff . Onu içer içmez sakinlestim.
Bütün herşeyi anlattım.Ve sonrada neden ağladığımı. Bana evimde kal dediği an dedimki işte gerçek kocayı buldum. Hemn kabul ettim ve yanlışlıkla ağzımdan bir jelime kaçırdım "SEVGİLİM" ve o anın şokuyla olayı düzeltmek için arkadaşım dedim.
Akşam olmuştu jengini havalimanına bırakmak için gitmiştik.Arabada pis pis sırıtan jeongini ve sınırlı bakışı olan hyunjini gördüm. O an anladım jeonginin bir haltlar yaptığını. Havaalanına geldik.
Ben bol bol agliyarak veda ettim ama sorun vardı jeongin hyunjinin kullagina birşey söyledi sonrada hyunjin ona sarıldılar. İçimden ne oluyor lan bunlara dedim. Tabi fark etti Jeongin. Ayrıldılar.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Eve geçmiştik ama bir sıkıntı vardı. Eşyalarımı nereye koyucaktim. Bir anda bağırıp hyunjini çağırdım.korktu ve yanıma geldi kıyamam ben ona yaaaaa.

Sorunu söyledim ve bana Özel dolap yaptırmış işte bir daha aşık oldum.
Zalım oğlu seni.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Akşam olmuştu ve bana yemek yapıyordu.O an gözüme öyle sexy gözüktü ki anlatamam. Hayır sakın beni yanlış anlamayın ama siz olsanız üstüne atlarsiniz ama sakın yapmayın o benim..........

H: Felix kendinde misin?

F: evet hemde hiç olmadığım kadar..

Yemekleri yemiştim ve film izlemek istedim. Biraz onunlar uğraşmak istediğimden dolayı 365 gün izliyelim dedim. Bizim saftirik hemen kabul etti bilmiyormuş bu filmi .

İçimde. İşte şimdi başlıyoruz hyunjin beyyyyy dedim .

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻

✨✨✨✨✨✨✨🐥🥟✨✨✨✨✨✨

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin