kader bağları

71 5 3
                                    

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻

Felix'in ağzından 🐥

Gözlerimi açamıyordum. Galiba kör olmuştum o ana dek.

Bu görüntüyü görür görmez düştüm bittim öldüm kalbim sanki beni bıraktı gitti bir ses bombasının içinde girdi orada atmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu görüntüyü görür görmez düştüm bittim öldüm kalbim sanki beni bıraktı gitti bir ses bombasının içinde girdi orada atmaya başladı.

F: Felix kendine gel o da bir insan anladın mı beni. Senin sevgilin ama ilerideki kocan hmm sevdin mi bu fikri.

H: yaaaa yonbokki ne kendi kendine konuşuyorsun .

F:aa-a ben mi hicbirsey canım.......

Bir an beni kendisine çekti ve ne olduğunu şaşırdım . Cenin pozisyonuna geçtik . Şuan iç iceydik ve öyle mutluydum ki . Aa saate bakmayı unutttum . Saat 13:02 daha saat erkendi iyiki akşama kadar uyumadık. Hyunjin geri derin uykuya geçti. Ayağa kalktım ama kalkmaz olaydım geri yatağa oturmak zorunda kaldım. Karnım ağrıyordu. Galiba üst üste yapılınca zevki çok fazla oluyor ama sancısıda sonradan iyi vuruyor. Hyunjin anlamış olucak ki hemen yatakta doğruldu ve beni önüne oturttu. Karnıma hafif hafif masaj yapıyordu . Çok hoşuma gitmişti. Sancım geçmedi ama çok huzurlu hissettim.

Ben sanırım buldum gerçek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben sanırım buldum gerçek. Dostumu, sevgilimi, kocamı, dert ortağımı, sevdiğimi en önemlisi hayat yoldaşımı.

H: şimdi nasıl iyimi?

F: şuan aşırı iyi diyebilirim.

H: sancın geçtimi?

F: ne evet ne hayır

H: evet sadece masaj ile geçmez gel sana ilaç verim sonrada sürprizim var.

F: şey sana birşey söylemek istiyorum da sencede üst üste yapılınca zararlı değilmi. Hani birşey olmaz bana ama senin için dedim sana zararlı diye. Ve libido bu kadar çok sık kullanılırsa zarar görür azalış olur ondan dedim ben seni düşünüyorum o yüzden dedim yani yoksa bana ne bende istiyo-

H: hahahahahahhaha

F: neye gülüyorsun sen .

H: haha sana çünkü ben o anlamda söylemedim.

F: 😅 bende şaka yaptım zaten . Anladım bu anlamda demedigini.

O an sıçtım bakışı attım havaya . Çok şükür arkamda olduğu için görmüyordu. Bir anda boynunda bir öpücük hissetim galiba boynuma hasas olduğumu anlamıştı. Bir anda bütün vücudum eridi sanki . Arkamı döndüm ve hyunjinin o saf ve kurnaz bakışını gördüm.

F: heyyy bu kadar yeter dur bakım offf sanki yeni doğmuş gibiyim hiç karnım ağrımıyor.

H: haha benim tatlı meleğim sen benimsin meleğim.

F: yaaaa hyunjin kalk artık beni üzüyorsun pis adam.

H: bana mı dedim sen gel buraya sen bir.

Koltuğa doğru kostüm ve atladım hyunjin beni fark etmiyordu. Saklanmıştım.

H: Felix hemen çık yoksa seni çok fena öperim tmmi yavrum Hafi uğraştırma beni meleğim.

Bir anda ses kesildi kafamı kaldırdım baktım kimse yok.

F: haha şapşal çocuk beni bulamadı.

H: pişt meleğim kim şapşalmış?

F: aaaaaaaaaa aq senin .

H: hahahahha lan sen çok tatlısın yaaa yerim seni şimdi.

F: lütfen yeme sen gerçek yiyorsun valla.

Hyunjin bir anda üstüme atladı. Koltuk ile beni bir yapmıştı. Üstüme çıktı ve gözlerimin içine baktı. Anlima öpücük kondurdu. Benim için o öpücük öyle anlamlıydı ki çünkü anlimdan opulmek benim için sahiplenmeyi simgeliyordu.

Bir anda gözlerim doldu . Hyunjin ise korktu.

H: meleğim canınımı acittim yoksa ben şöyle bana özür dilerim .

F: hayır hayır. Ne açıtmasi.

H: eee o zaman neden ağladın.

F: annem en son ölmeden önce beni okula bırakırken anlimdan öptü. Bir daha hiç öpen olmadı. Daha doğrusu o andan sonra kimse ile temas etmedim.

H: ben sana kıyamam.Felix yanlış anlamzsan ailen nasıl ölmüştü.

F: bir polis arabası çarpmış olay yerini incelemeye giderken.

H: ne olayı .

F: yangın ama tam ne yangını bilmiyorum .

H: bir dakika yoksa .

F: sizin yanan evinizin olayını incelemeye giderken ki araç mı?

Şuan ikimizde şok olmuş bir şekilde birbirimize bakiyirdum . Demek ki kader küçüklükten bizi birleştirmeye karar almıştı. Ama en sevdiklerimizi alarak.

H: Felix şuan ne diyicegimi bilemiyorum kader bağlarımız küçüklükten bağlanmış bizim .

F: evet hyunjin evet .

H: ama biliyorum musun?
İyiki bağlamış yoksa seni hiçbir yerde bulamazdım .

F: neden?

H: hatırlıyor musun? 7 yıl önce skz konserine gitmiştin.

F: aaaaa evet de ne oldu ki?

H: ben seni ilk orada gördüm.

F: neeeeeee

H: evet yanında bir çocuk vardı. Tam seninle konusmak için geliceken o çocuk seni aldı götürdü. Bende seni hep takip ettim. Hep kahve aldığın kafe varya ben orada çalışıyordum.

F: hyunjinnn

H: orada hep seni dinledim hep seni düşledim, hep seni hayel ettim. Senin hakkında çok şey öğrendim. Kasada bir çocuk vardı. Hani gözleri kedi gibi çekik.

F: e- ee evet

H: o benim arkadaşım hep onu tembih ederdim seni dinlemesi için. Ve seni dinleyip bana söylerdi.

F: sen delirmişsin sapık seniiii

H: seni gerçekten com seviyorum 7 yıldır seni biliyorum, görüyorum , özlüyorum, merak ediyorum, soruyorum.

F: benim minik sapığım gerçi pek minik denmez dağ ayısı sapığım.

H: (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠) f-felix s- seniii ç- çok seviyorum.........(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

F: şşşt ağlama

Beğen ve yorum yapın 🥺 👍🏻

✨✨✨🐥🥟✨✨✨

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin