özel bölüm 🐥🥟✨

42 5 0
                                    

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻
Kitap sonu son bir bölüm kaldı lütfen yorum yapınn.........



5yil sonra....

H: Felix lütfen bende okumak istiyorum lütfen bak fanlarıma söyledim 2 ay sonra çıkıyor diye çıkmadan okumak istiyorum bu kitabı yaaaaaa.

F: bekle lütfen hyunjin bak çocuk uyanicak yarın okulu var yaaa beklersen omuturum tmmi zaten senden yardım almam gerekiyor aşkım.

H: tmm ama ne tür bir yardım.

F: bak gene çıldıracam ya senin bu libido anında tavan yapıyor ha nasıl beceriyorsun bu işi bey.

H: gel sana gösterim.

F: hayır sakın şimdi olmaz hahahhaha

F: hayır sakın şimdi olmaz hahahhaha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


F: seni zor zabdediyorum . Vallahi ya .

J: -anne,-baba niye bağırdınız öyle korktum. Birşey oldu sandım ya. Neyse ben kaçar yatağıma sizin işiniz var herhalde. ;⁠)

H: seni küçük velet gel yanıma gel babanın kollarına. Sen az değilsin bunu biliyorsun değilmi.

J: eee kimim oğluyum ben unuttun mu ;⁠)

F: küstüm bak size bende isterim oğluma sarılmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F: küstüm bak size bende isterim oğluma sarılmak

H: gel ikinci bebek gel gel.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Felix'in ağzından 🐥

Yaklaşık 1  saat geçmişte ve joon uyumuştu. Hyunjinde dayanamadan uykunun kollarına kendini bırakmıştı. Ben ise kitapta kalan son bölümleri yazıyordum ve yarın yayın evine yollamak için büyük bir heyecanla çalışıyordum. Oturmaktan belim ağrıyor kafamı biraz masaya doğru koymuştum. Biraz zaman geçtikten sonra birinin beni kucağına aldığını hissettim ilk rüya ile gerçeklik arasında gittim ama o kokuyu alınca hyunjin olduğunu anladım. Kafamı kaldırdım ve tam boynu ile bakışı yordum. Dudaklarımı hyunjinin boynuna değdirdim ve güzel bir öpücük bıraktım. Hyunjin adem elması oynadığını gördüm ve adem olmasına bir öpücük bıraktım. Beni bir bebek misali joonun yanına bıraktı bende canım oğluma sarıldım ve onun başını saçını öptüm kokladım o sırada uyuya kalmışım.

Hyunjinin ağzından 🥟

Felixi yatağa bıraktıktan sonra sanki bir koala gibi joona yapıştı. Anlını saçını elini heryerini öptü ve sonra bayılmış gibi yattı. Çok yorulduğunu şimdi anladım. Ah canım meleğim umarım şimdi senin yükünü birazda olsa hafifletirim. Laptopu açtım ve felix'in yazdığı şeyi merakla okuyordum ve anında şok oldum. Bu Bizim tanışma hikayemizin ve Şuan ki anımız. Ben böyle birşey beklemiyordum. Sayfa sayısı 369 sayfaydı sabaha kadar okusam biterdi. Başladım okumaya ama en çok dikkatimi çeken yer ise....

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Sizler inanır mısınız bilmem ama bu gerçek yaşanmış bir hikaye evet şuan bazılarınız şok olucak. Tanışma hikayemize asıl iş şöyle.....

Ortaokulda ergenlik aşkı yüzünden deli divane olmuş biri olarak hayatınızı geçirirken bir anda aşık olduğunuz çocuk ortadan kayboluyor okuldan gitmiş bulunuyor siz de üzülüyorsunuz ve daha küçük olduğunuz için bu durumu unutuyorsunuz ama yıllar sonra sizin sevdiğiniz çocuk sizi çok sevdiğiniz grubun konserini görüyor ve size aşık oluyor sizi 7 yıl boyunca takıntı haline getirip en sevdiğiniz şey kadar biliyor ve aksi gibi ailenizi kaybetme hikayesi aslında ikinizin buluşma anı olacağını nereden bilebilirdiniz. İşte bizim de hikaye böyle yıllar sonra birbirimizi tekrardan bulmuşuz. Bu durum nasıl böyle oldu hiç bilmiyoruz ama bu kitapta size anlatmak istediğim çok şey var o yüzden asla ümidinizi kaybetmeyin sevdiğiniz insanlarla bol bol vakit geçirin ve en önemlisi aşık olmaktan korkmayın elbette ki aşk ve en önemli olan Kader sizi nerelere götürecek neler yapacak neler karşınıza çıkartacak her şey sürpriz olacak şekilde ayarlayacak. Size küçük bir not daha asla size değer vermeyen sizi sevmeyen kişilerden uzak durun. Ve size kalben ruhen bedenen tamamlayan sizi siz olduğunuz için sevecek ağladığınızda yanınızda güldüğünüz yanınızda olan kişilerle beraber olun ben hayat yoldaşımı aşkımı arkadaşıma buldum sıra sizlerde hadi o zaman hep birlikte benim hayat hikayemdeki yolculuğuma birlikte geçelim......

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Felix gerçekten de bu hikayede bizim hikayemizi mi yazmıştı. Şu an gözlerimden yaşlar dökülüyordu kitabın her sayfasını okudukça daha da yeni şeyler öğreniyor Felix hakkında bilmediğim şeyleri görüyordum.felix'e tekrardan bağlanıyor tekrardan aşık oluyordu. Dakikalar dakikaları saatler saatleri kovaladı derken sabah olmuştu ben ise felix'in kitabını okuyup yazım hatalarını noktalama hatalarını düzeltiyordum. Ve o sırada felix'in telefonuna mesaj geldi. Yayınevinden gelmişti bu mesaj.

--------------------------------------------------------------
Jyp_yayincilik.                                  06:45

İyi günler Felix.

Hepinize bize yollayın ve biz de gözden geçirip yayınevimize yollayıp basım işlemlerine başlayalım.

-------------------------------------------------------------

Bu Felix için büyük bir fırsattı kitap tamamen tamamlanmıştı sadece felix'ten uyanması kalmıştı. Felix'e yavaşça dürttüm ve öperek uyandırdım. Felix general mızmızlanarak ne oldu dercesine kafasını kaldırdı ve bana....

F: hyunjin ne oldu tatlım yaaa bu saate .

H: yayınevinden mesaj geldi hemen kalk ve kitabını yolla ne kadar erken yollarsan o kadar iyi.

F: neeeee dur bekle..

H: ahahahhaa

Felix elini yüzünü yıkadı ve laptopun başına geçti hemen kitabını son bir gözden geçirip yayınevine yolladı.

F: yaaa ben unuttum yaa daha noktalama işaretleri yani yazım hataların var mı ona bakmayı unuttum.

H: ben halletim .

F: yaaa hyunjin seni çok seviyorum (⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ.        (⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ

H: bende seni bir tanem. Biraz daha uyusak olur mu ben hiç uyumadım da.

F: heeeeeeeee hiç uyumadın mı nasıl yani aaaa Evet doğru benim kitabımla uğraştı gel bakalım buram minik mantı.

H: ooo demek bu seferde mantiya geçtik.



Artık lütfen beğenin okuyun paylaşın kitabımı gerçekten çok emek vererek yazıyorum lütfen tekrar söylüyorum paylaşın okuyun yorum yapın Yıldız atın tek kelime bile olsa yorum yapmayı unutmayın lütfen 😭🥺💓❤️









sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin