Gitmişti işte, can yoldaşı, küçüklük arkadaşı Mine, gözünün içine baka baka gitmişti..
El salladı arkasından kader mahkumu Damla.. Gözyaşlarını tutamıyordu.İp gibi süzülürken, Mine'den saklamak için başını eğiyordu..
Omzuna değen bir elle irkildi.Kocası,sanki onu desteklercesine omzuna dokunuyordu.Hiç bir şeyi tınlayacak bir hali yoktu mafya gelininin.Cenk ile laf dalaşlarını,bir kadını hamile bıraktığını, zorla kendisine sahip olmak istediğini takacak hali yoktu onun.. Tek istediği bir destekti..Ona güç veren bir destek...
Yavaşça omzuna başını yasladı kocasının.Cenk'in tebessüm ettiğini fark etmişti.Hoş,erkeksi parfüm kokusunu çaktırmadan içine çekti. Evleneli bir ay olmuştu. Şu bir haftada gerçekten yardımcı olmuştu Cenk ona. Şaşırtmıştı genç gelini. Yavaşça başını kaldırdı, onları izleyen kaynanasından habersiz.
"Ben bugün DNA testini almaya gidicem, bana inan Damla, yüzünü kara çıkarmıcam."
"Umarım."
"Ne testiymiş bu?! "
Nuran Hanım, konuşmanın sadece test kısmını duymuştu.
"İnanmıyorum kızım,ben de ne zamandır bu müjdeli haberi vericeksiniz diye bekliyorum, çok sevindim, tebrik ederim bitanem!! "
Gelininin boynuna atladı.
Genç karı-koca birbirine şaşkınlıkla bakıyordu.
Yanlarına gelen Polat Elmas ile tam oldu..
"Noluyomuş hatun?!"
Karısına hatun diyordu.. Hoşuna gidiyordu bu Nuran Hanımın.. Büyük bir gülümseme sundu eşine..
"Torun geliyormuş hayatım!"
Bu işin içinden nasıl çıkaracaktı??
"Ya baba biz-"
"Ay dur oğlum, herkese haber vermem lazım, hadi yorma gelinimi, dinlen kuzum sen. "
Oğlunun sesini ivedilikle kesmişti annesi..
Aceleyle yukarı çıktı karı-koca..
"Yandık biz Damla! Yandık.Annem şimdi tüm camiaya haber vericek, napıcaz şimdi biz?"
"Off, bilmiyorum hayatım-aman Cenk."
Utanmıştı..Nuran Hanımdan etkilenmişti..Ne güzel aşktı onların ki.. Demek ki zorla evlendirilenlerin hayatı da güzel olabiliyormuş diye düşündü Damla...
"Hamile olman şart."
Sırıtıyordu.. Fırsatçı.. Utanmıştı taze gelin..
"Yastık koyarım ben karnıma, 9 ay doluncada ölü bebek doğdu deriz!"
"Sana da çok saçma gibi gelmiyor mu?!"
"E, napıcaz Cenk!? "
"Bana kalsa yapıcak şey çok ama seni düşündüğüm için Burçin'in testlerinden kullanırız."
Terbiyesiz..
O sırada kulağına dolan melodiyle irkildiler..Telefon çalıyordu.. Hızlıca açtı genç adam..
"Efendim Cihan?!"
Hoparlörü açmıştı..
"Cenk müjde kardeşim, bebek senden değil!"
"Abi var ya, bana verilecek en güzel haberi verdin,sağol kardeşim, kapatıyorum..."
Genç adam arkadan karısının sevinçli nefeslerini duyuyordu.. Belinde hissettiği sıcak kollarla ürktü.. Dudağında ki sıcak nefesler ile neredeyse ölüyordu..O bile naptığını bilmiyordu. Bir anda kendini atmıştı o huzur veren kollara.. Sonrası ise gürültülü bir kapı tıklamasıyla sonlanmıştı..
Üstünü düzeltti genç gelin...Kocasının da arkasından aynısını yapıp gelmesiyle kahkahayı bastı.. Kapının kilidini çevirdi.Ayağını aynı ritimle sallayıp duran Batı, alayla yüzüne bakıyordu..
"Siz 5 dakika oynaşmadan duramıyor musunuz?!"
"Batı tam zamanında geliyorsun her seferinde.. "
Abisi sitem etmişti.. Kurtarıcısı olmuştu ikinci defa Batı.. Yine kurtarmıştı paçayı sadece bir kaç öpücükle Damla.. Biliyordu genç gelin,elbet bir gün kurtulamayacaktı. Ve o günün yaklaştığını hissedebiliyordu..Batı'yla kaynaşmışlardı.. Bu evde en iyi anlaşabildiği kişi olmuştu..
"Yengem, yeğen mi geliyor? "
"Batı, yardımına ihtiyacımız var."
Eliyle susturdu karısını..
"Arabanın ikinci sahibi çıktı Batı, hazır ol!"
"Bekliyoruz dostum, bekliyoruz."
Hızla merdivenlerden indi yakışıklı ergen..
"Nerde kalmıştık!?"
Sırıtırken inceliyordu karısını.Kapıyı kapatmak için arkasına döndüğünde karısı çoktan ebeveyn tuvaletine girip, yarım saat çıkmamaya yemin etmişti.."Aaa, evet müthiş olur! Antalyada otelimize ayarladık o zaman..Gelinim balayı yapamamıştı zaten, iyi olur, arkadaşıda orada!Evet,evet sürpriz yapıcam kendisine,çok teşekkür ederim, iyi günler!"
Telefonunu kapattı Nuran Hanım..
Tek düşündüğü,gelini çok mutlu olacaktı..Çığlığı bastı Damla.. Direk kaynanasına sarıldı.. Gülümseyerek izleyen Cenk, karısının gözlerinden akan yaşı seyrediyordu.. Mutluluk yaşını..
Saç fırçasını da bavula koymuştu.. Bavulları istekle hazırladı..Telefonu eline aldı..
"Aşkım, Mine'm ,geliyoruz! Antalya'ya geliyoruz,bikinileri hazırla!"
Tiz ses ile bir adet çığlık...
"Çabuk oluuuunnn, çok özledim aşkım seni!"
"Bekle bizi Mine, geliyoruz, anlatacak çok şeyim var!"
Öpücüklerle kapattılar telefonu..
Damla'nın başına bir anda bir şey dank etti..Zaman gelmişti..
Taşınmak gerçekten insanı yoruyor arkadaşlar. Kısa bir bölüm oldu. Kusura bakmayın, bu ortamda anca bu kadar oluyor.. Bölüm şarkısı Ece Mumay --All Of Me.. Medyadaki Batı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİCİ
RomanceDamla,babası yüzünden hayal kurmayı unutan, satılığa çıkarılmış,evliliğe mahkum edilmiş, platonik aşık bir kız.. Cenk,egoda tavan yapmış Damla'nın ulaşamayacağı haram bir hayal.. Rüzgar,ikili oynayan bir piyon.. Burçin ise bu oyunun devamını geti...