Pes etmiştim artık. Kaçmak saçmalıktı. Deli cesaretiyle bende onun üstüne gitmeye başladım.
"Dün gecen nasıldı Cenk? Seni mutlu edebildiler mi tek geceliklerin? Benim yapamadığımı onlar yaparken, gidip onlarla beraber olurken, hiç mi için sızlamadı? "Sert sözlerim,ağzımdan istemsizce çıkıyordu. Pişman olup tekrar o sözleri yutacağımı bilmeden...
"Sen benim dün gece nikahlı karım oldun! İster zorla, ister isteyerek. O imzayı attıysam eğer, sana karşı hiçbir şey hissetmesem bile,senin bir şansı hakettiğini düşündüğüm içindi! Belki mutlu bir çift olabilirdik.. Ailemizin bize verdiği bu kader, belki mutlu bir aile tablosuna dönüşebilirdi. Sadece sen mi zorlandın bu evliliğe?Bu oyun tek kişilik değil Damla AKAY..Zaten hiçbir oyun tek kişilik olmuyordu ki.. Başrolde kaderin, yedekte sen vardın.. Ben onun nikahlı karısıydım.. Bir zamanlar hayalini kurduğum bu rüya, gerçek olmuştu..Hep hayal ederdim,denizin kenarında onunla koştuğumuzu,simit yediğimizi, simit bile sevdiğinle yenirse, en lezzetli şey oluyor.. Derince bir nefes aldım.. Oksijeni tüketmek istercesine..
"Sana aşıktım Cenk.. Sen aşk nedir bilir misin?! Aşk dediğin şey nedir? Sahte bir öpücükle, ufak bir kalp çarpıntısı ile olmuyor o..Bak, dinle.. Onu görünce ilk başta nefesin kesiliyor.. Bakışlarını her ne kadar ondan kaçırmaya çalışsan bile, onun yüzüne daha fazla bakabilmek için çeviremiyorsun başını ondan..Hani derler ya içinde kelebekler uçuşuyor diye.. Hayır, alakası yok içinde öküz tepiniyor.. Avuç içlerin terliyor, yerine mıhlanıyorsun, dilin lal oluyor.. "Sessizce başımı kaldırdım. Sadece bana bakıyordu..
"Ne-ne oldu,bana niye öyle bakıyorsun?
"Bahsettiğin tanıma uyuyor musun diye bakıyorum."
İçim parçalandı böyle deyince.. "Hayır, uymuyorum, yani bu kesin.. Senden tek bir isteğim var, beni yeniden etkileme... Olur mu?? "
"O kadar emin olma.."
Ne konudaydı bu?? En iyisi boş vermekti..Rüzgar, beni eve bırakır bırakmaz gitmişti..
Sessizce eve çıktım.. Siyah kırmızı odamıza, karanlığa bıraktım kendimi..Annem, Mine, hiç kimse aramamıştı, sormamıştı... Belkide rahatsız etmek istememişlerdir, değil mi ama? Sen kendini kandırmaya devam et Damla.. " İç sesimi kandıramadığım aşikar.. Yavaşça gözlerimi kapattım..Karnımın üzerinde hissettiğim baskıyla gözlerimi açtım. Nerdeydim ben? Yanımdakine baktığımda kolunu hayvan gibi üzerime atmış kocam,uyuyordu.Masumdu..Uyurken herkesin olduğu gibi o da masumdu.Dün gece başka bir kadın izlemiştir belki onu böyle. İç çektim. Kolunu ittirmeye çalıştığımda başı hafif yana kaydı. Kolunu güçlükle üstümden çektim.. Bişeyler mırıldanıyordu.. Dinlemek için yüzümü ona yaklaştırdığımda aniden gözlerini açtı. Gülümsüyordu. Vay vaay vay.. Kumpas ha? Seni kendi cazibemle pişman edeceğim Cenk.. Böyle inatla olmuyor,anladım..Bende ona güzel bir gülüş yolladım.. Üstüne hafifçe eğilip sıcak nefesimi ona doğru üfledim.. Kendine gel Damlaa.. Hayır iç ses.. Bu sefer senin dediğin olmayacak..Başımı yavaşça kulağına doğru eğdim..
"Saat kaç Cenk? "
Kahkaha atmamak için zor tutuyordum kendimi..
"Eben, Damla, eben!"
Kızmıştı Küçük Emrah.. Daha bitmedi kii..
"Ben duşa giriyorum.. Rahatsız etmezsen çok makbule geçer. "
"Bana bak, sen bana uyurken bir şey yapmadın değil mi? " Ukala..
"Ben de senden şüphelendiğim için duşa giriyorum zaten. " Yedin mi lafı Bay Ukala..
"Hiç emin olma bence.. "
Gözlerimi devirerek banyoya doğru ilerledim.. Daha güneş yavaş yavaş doğuyordu.. Çok uyumuşum yaa.. Suyun altına yorgun bedenimle girdim.Çilek...En sevdiğim meyve..Çilekli duş jelimi vücuduma sürdüm.Şampuan işinide hallettikten sonra bornozuma sarılıp dışarı çıktım.Uyuyordu.Kıyafetlerimi alıp başka bir odaya daldım.Üstümdeki bornozu çıkartmamla kapının açılması bir oldu. Çığlığı basıp bornozu üstüme tuttum. Gelen Cenk değildi.. Yakışıklı, bizden birkaç yaş küçük biriydi.
"Sen kimsin? "
"Asıl sen kimsin, nasıl girdin buraya? "
"Kendi evime giremeyecek miyim? Odamda ne işin var?! "
O sırada çığlığıma uyanmış Cenk geldi.
"Abi, bu yeni mi? "dedi alayla o yakışıklı çocuk.
"Vaay vay vay, Batı, sen bu evin yolunu bilir miydin?
Cenk'in gözleri bana döndüğünde,bornozumun kapatamadığı bacaklara indi direk. Yani şu an arkama geçse, full hd her yerimi görürdü. Batı dediği çocuğun da beni izlediğini fark ettim. O da fark etmiş olmalı..
"Batı, çık dışarı. "
"Bilmem farkında mısınız ama burası benim odam!"
"Sana çık dedim lan! "
Bu sefer itiraz edemeyen Batı, kapıyı çarparak dışarı çıktı.
"Biraz daha öyle durursan, olacaklardan ben sorumlu değilim!"
Korkmuştum, bunu belli etmemeye çalıştım..
"Sen de çık."
"Ben burada gayet iyiyim."
"Cenk! O zaman ben çıkarım,Batı da beni böyle görür! "
Sinirlenmişti.. Kapının kilidini çevirdi, daha ne olduğunu anlamadan açık pencereden fırlattı..
"Naptın sen?! "
"Bugün, ikimizde bu odadan çıkmayacağız, anladın mı?! "
Elimdeki kıyafetlerim o anın şaşkınlığı ile yere düştü.. Bana doğru gelmeye başlayan kocama anlamsızca bakmaya başladım. İtiraz etmeme fırsat vermeden dudaklarıma asıldı. Karşılık vermiyordum, ittiremiyordumda..Eli,hala üstümde tuttuğum bornozuma gitti, bir anda çekip yere fırlattı. Bitmişti artık.. Kızlığım, namusum bugün elimden kayıp gidiyordu.. Kendimden zorlukla ittirdim..
"Bak, yapma,lütfen?!"
Çığlıklarıma rağmen, beni yatağa doğru itti. Ağlıyordum..Korkuyordum..Yardım istiyordum birilerinden..Kapıya hayvan gibi vurulurken, o benim vücudumda,her yeri keşfediyordu.. Batı denen çocuğu duydum..
"Cenk, Burçin geldi,seni sorup duruyor.. Bide elinde bir kağıt var.. Şuna bir baksana! "
Küfrü basarak, ayağa kalktı.. Kurtulmuştum.. Daha sonradan,başıma gelecekleri bilmeden..Bu bölümü yazarken çok zorlandım, aklıma hiç bir şey gelmedi.. Ama güzel oldu bence, vote ve yorumu unutmayalım..Medyadaki, Burçin..Bölüm şarkısı, Aşk Dediğin, Ece Mumay.. İyi okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİCİ
RomanceDamla,babası yüzünden hayal kurmayı unutan, satılığa çıkarılmış,evliliğe mahkum edilmiş, platonik aşık bir kız.. Cenk,egoda tavan yapmış Damla'nın ulaşamayacağı haram bir hayal.. Rüzgar,ikili oynayan bir piyon.. Burçin ise bu oyunun devamını geti...