Korkma!

512 23 1
                                    

Bendeki bu şanssızlık siyah kedileri kıskandıracak cinstendi. Resmen kendi ayaklarımla kaderime gidiyordum.Öksürük sesi ile irkildim. Kayın validem sevimli gülüşüyle yanıma gelmişti. Ne zaman böyle gülüşü yüzüne takınsa, kesin önemli bir şey söyleyecek oluyor.Hadi hayırlısı..
"Kızım,kendine dikkat et olur mu? Malum iki canlısın sen.. "
Ben hamileydim demi?!
"Annecim,benim size bir şey söylemem gerekiyor! "
"Söyle kızım, bir isteğin var herhalde..? "
"O gün.. Bir yanlış anlaşılma oldu.. Aslında... şey..öyle bir şey yok.. Sadece.. Öhömm.. Ben öyle hissetmiştim ve kesin bir sonuç elde etmeden size söylemeyi düşünmemiştik ama sonradan yapılan test sonrasında, eee yani ben iki canlı değilim!"
Ağzımdan çıkıvermişti bu sözler.Yalan sözler...
"Nasıl yani?! İnanamıyorum! Naptım ben!! Kızım ben tüm camiaya haber verdim! Ay rezil olduk!! "
Kadının gözleri doldu...Çok üzülmüştüm..
"Ben, gerçekten özür dilerim anne,biz özür dileriz..."
"Polat'a ne diyeceğiz! Dünyayı başımıza yıkar.. "
İçime bir korku düştü.. Ve büyüdü.. Tüm vücudumu sardı.. Sanırım yavaş yavaş gerçeklerle yüzleşiyordum..
"Tek bir yolu var.. Balayından geldiğinde iki canlı olacaksın Damla! "
İşte.. Gerçekler başlıyordu..
*****
"Güzelmiş."
Yazlığı kiralamaya karar verdi Cenk..Başımla onayladım onu.. İçeriye girer girmez kendimi koltuklardan birine attım.. Çalan telefonumla yerimden doğruldum.. Mineyle kısa bir konuşmadan sonra, yazlığın adresini vererek üst kata çıktım. Yatak odasına girdiğimden bordo renginin hakimiyetini sürdüğü bu odaya hayranlıkla baktım. Üstüme rahat bir şeyler giydiğimde kapının zili çaldı.. Adeta depar atarak fırladım. Mine'm gelmişti.
*****
Koyu bir sohbet, koyu birer kahve ve anlattıklarım karşısında bana irileşerek bakan koyulaşmış bir çift göz...
"Kalk çabuk, gidiyoruz! "
"Nereyeee?!"
"Kuaföre, kızım ninem bile senden daha çok bakıyor kendine sözde yeni gelinsin sen!"
"Öff Mineğğ hiç havamda değilim."
"Yürü hadi be, siyah noktaların fırlamış, yüzüne bakılacak yer yok, sivilce desen-"
"Tamam be, depresyona girdik heralde biz burda, çağır şu şoförü!"
Sivilce ve siyah nokta yoktu demi?
"Kızım sen mal mısın? Git kendin çağır töbe töbee!"
Kapıdan dışarı çıkıp gözlerimle şoförü aradım.. Yoktu işte! Evet ben malım, daha geleli iki saat olmuş, ben şoför arıyordum. Kaldık mı biz yine Cenk'e?!

Kapıyı açarak yatak odasına girdiğimde yatakta uzanır pozisyondaydı.Allahtan üzerinde kıyafet vardı -Cenk'ten beklenmedik bir şey - telefonuyla uğraşıyordu. Kafasını kaldırıp soran gözlerle bana baktı.
"Şoförü bulamadım.. "
"Daha gelmedi, noldu ki?"
"Mineyle dışarı çıkmak istiyorduk,sen götürür müsün?"
Kesin bir itiraz geliyor, geliyor veee
"Olur."
Gelmedi!!!
"Teş-teşekkür ederim."
Odadan hızla çıktım.Mineye elimle dışarı çıkmasını söyledim. Hızlıca merdivenlerden inip ben de dışarı çıktım.
****
Kısa bir yolculuğun ardından kuaföre girdik. Mine ağzımı açmama fırsat vermeden söze başladı.
"Öncelikle yıpranmış olan saçlara bakım yapılsın, ardından cildine çeşitli maske ve kürler yapılsın.. Tek bir siyah nokta istemiyorum! Komple ağda ve son olarak baştan aşağı değişim istiyorum. Manikür ve pedikürü en ustasına yaptırın."
Bu ne ya?! Ben düğünden önce bu kadar bakım yaptırmamıştım.Tam itiraz edecekken beni deri koltuğa aldılar. Hadi hayırlısı...
****
Saçlarım yine aynı renkte, boyu biraz kısalmış daha parlak görünüyorlardı. Yüzümde Mine'nin istediği gibi tek bir siyah nokta yoktu.Kollarım ve bacaklarımda ağda yüzünden hafif yanmalar vardı.. Bakımlı tırnaklarıma ben bile şaşkınlıkla bakmıştım..
"Kocan bu elbiseyi istiyor canım!"
Mine elinde tuttuğu kırmızı aşırı abartılı ve dekolteli elbiseyi bana göz kırparak gösteriyordu.Tabi ya! Anlaşmış bunlar!Üzerinde ki not dikkatimi çekti..
"Kırmızı bizim rengimiz oldu Damla.."
Sahiden öyle olmuştu.. Kırmızı kar mevzusunu unutmak ne mümkün?!
"Başka bir isteği var mıymış canım? Hayatta giymem ben o şeyi..!"
"Giyeceksin canım,kurtuluşun yok!"
"Ne biçim arkadaşsın sen?!"
"Arkadaşının iyiliğini isteyen bir arkadaşım ben!"
Ofladım! Minenin inadına taş olsa çatlardı. Sinirle elbiseyi elinden çekip aldım. Kumpas kurmuşlardı bana resmen! Elbiseyi giydikten sonra aynaya bakma tenezzülünde bulunmadım. Dağınık bir topuz yaptılar saçıma, ve ağır bir makyaj.. Hiç olmadı bunlar, hiç!
"Hatuna bak be, eee kimin arkadaşı?!"
"Suratına bir tane geçirmemek için zor tutuyorum kendimi Mine, zorlama istersen!"
"Ayakkabılarınız geldi efendim!"
Kadın aramıza girmişti. Elinden hızlıca alıp ayağıma geçirdim.Parfümü adeta üstümden boşaltan kadına baktım. Ne kalmıştı daha?! Aksesuarlar mı!? Git işine yaa!
"Yeter artık, fazla bu kadarı, ara o camışı, onun kıyafetlerinide ben seçiyorum!"
****
Beyaz bir takım elbise, siyah ayakkabılar, büyüleyici bir saat ve sırf inat olsun diye isteğim saç stili.. Evet, her şey karşılıklı!Kötü kadın gülüşümü Mine'ye yolladım.
"Bunların hepsi Cenk Bey 'e gönderilsin."
****
Yavaşça içeri girdim. Yazlıktaydım.Bahçenin ortasında kurulu bir masa görünce heyecanlanmaya başladım.İlerledikçe Cenk'in beni süzen gözlerinden rahatsız oluyordum.
"Dam-la?!"
Kekeledi!
"Cenk!?"
"Muhteşem görünüyorsun."
İltifata iltifatla karşılık vermek gerek. Onu yavaşça süzdüm.
"Sen de fena değilsin."
Kızaran yanaklarımı saklamak istercesine başımı öne eğdim. Sandalyemi çekerek oturmamı sağladı Cenk.Menüye baktığımda harika şnitzellerin bana göz kırpmasına gülerek karşılık verdim.İçeceklerde alkol olmamasını istediğim için sadece kola tercih ettim. Nefis yiyeceklerin olduğu masa, açlığımı iyice arttırdı. Bıçağımla şnitzeli parçalara ayırıp ağzıma küçük bir parça attığımda nefis tadı beni baştan çıkardı.
"Çok güzel olmuş!"
"Beğenmene sevindim!"
Şnitzel bittiğinde Cenk yerinden kalktı. Önüme gelip diz çöktüğünde şaşkındım.
"Sana yaşattığım tüm şeyler için özür dilerim, Damla'm! "
Küçücük şeyler, kalbinde yeniden öküz tepinmesine neden olabilir. Örneğin -m eki gibi..
"Beni etkilememeni söylemiştim Cenk, ama sen sözümü dinlemiyorsun!"
"Aynısını sen de yapıyorsun!"
Ayağa kalktığımda üzerime gelmeye başlayan Cenk'e muzhipce gülümsedim!
"Tatlılar yok mu Cenk?!"
"Sen varsın ya?!"
Gözü dönmüş bunun, gözü!
"Ama ben tatlı istiyorum!"
Ya sabır dileyerek mutfağa gitti. Çikolatalı sufleler benimde gözümü döndürmüştü.Sufleyi bir çırpıda bitirince, her yerime çikolata bulaşmıştı tabi! Cenk eliyle havuzu işaret etti.
"Temizlenmene yardımcı olacak!"
"Emin misin, su buz gibidir!?"
"O zaman havuz fantazimi senin için yarına bırakabilirim. Nerdeyse unutuyordum, gel buraya!"
Ben daha ne olduğunu anlamadan kendimi Cenk'in kucağında buldum.Hızla merdivenlerden çıkıp yatak odasının kapısını açtı. Yatağa baktığımda üstünde kırmızı güller vardı.Odayı harika bir şekilde süslemişti.Beni yatağın üzerine oturtup makyaj aynasının önünden büyük bir kutu alıp yanıma oturdu.Bir an gözüm elime gitti. Parmağımdaki tek taşın olduğu bölgeyi, eliyle kavramıştı. İlkleri yaşıyorduk bugün. Evleneli iki ay olmuştu neredeyse.
"Eminim, kıyafetinle çok yakışacak!"
Elinde ki müthiş gerdanlığı bana gösteriyordu. Sadeydi ama asil duruyordu. Takmak için saçlarımı geriye ittirip eli boynuma değdiğinde ürperdim.Sanki tek bir dokunuşu ile zarar görecekmişim gibi usulca taktı. Beni fazlasıyla etkilemeye başlıyordu.
Ellerimden tutup beni kaldırdığında güzel bir melodi doldurdu kulaklarımı.Ona güvenmeli miydim? Sonuçta zevk uğruna her bir haltı yapabilecek kapasiteye sahip canlılardı erkekler.. Elini belime koyduğunda çekinerek ellerimi boynuna doladım. Muhteşem parfümü burnuma dolmuştu. Utanmıyordum artık,sonuçta sevdiğim adamdı, kocamdı ve bu anı bozacak yanlış bir hareket yapmaktan korkuyordum. Parfüm kokusunu fazla belli etmemeye çalışarak içime çektim.Gözlerimi kapatıp kendimi dansa bıraktım. Dudaklarımda hissettiğim öpücükle gözlerim açıldı, kalbim tepinmeye başladı. Sanırım başlıyorduk.Ve o an kendimden hiç beklemediğim bir şey yaptım.Karşılık verdim. Kendimde değildim ki zaten?!Karşılık vermemle Cenk daha da hızlandı. Onun hızına yetişemiyorken eli elbisemin fermuarına gitti. Yavaşça indirirken ne tepki verdiğime bakmak için kısa bir süre gözlerimin içine baktı. Kendimi ona bırakmış halimi görünce, istekle fermuarı indirdi. Elbisem ayaklarıma değiyordu şimdi.Utanmaya başlamıştım. Köprücük kemiklerimde gezinirken dudakları, içim ürpermişti. Beni yatağa doğru itti. Hızla üstündekilerden kurtulunca korkmaya başlamıştım. Ama her şey için çok geçti. Bana doğru eğilip sıcak bir gülümseme yolladı.
"Korkma!"
****
Bölüm uzun ve güzel oldu,Damla'nın hamilelik durumu konusunda kararsızım, ama baskın çıkan bir düşüncem var. Vote ve yorumu unutmayın, düşüncelerinizi merak ediyorum. Bölüm şarkısı -Ece Mumay All Of Me.. Medyadaki Damla.. Öpüldünüz.

İTİCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin