Nefesime Karışan Adam

20 3 0
                                    

Gözlerim korkuyla büyürken odaya dolan melodi ile gözlerini açtı. Gözlerini bıkkınlıkla kapadı ve fısıldadı:
"Hay ben böyle işin ta-"
Sırıtarak ondan ayrıldım.Telefona baktığımda numaranın gizli olduğunu gördüm.Cenk kendi kendine söyleniyordu.Telefonu kulağıma götürdüm ve anında ses gelmeye başladı.
"Kocanın gerçek yüzünü öğrenmek ister misin?Sakın şu an benimle konuştuğunu sezdirme."
Tedirgin gözlerle Cenk'e baktım. Gözlerini kısıp bana bakıyordu. Telefondaki adam devam etti.
"Bir hafta sonra geri döndüğünde sana mesaj atacağım adrese gel ve gerçekleri öğren..."
Telefon kapanmıştı.
Cenk bana baktı. Telefonu elimden çekti ve ekrandaki son aramalara baktı.
"Kimmiş bu?"
Bir şey düşünmem lazımdı..Bir şey.. Hadi ama..
"Gece gece sapığın teki işte kim olucak."
Soran bakışlarını üzerimden çekti. Onun göz hapsine daha fazla dayanamadığım için pijamalarımı alıp banyoya girdim.
Yarım saat banyoda oyalandıktan sonra korkarak banyodan çıktım. Gördüğüm manzara karşısında şaşkınlığımı gizleyemedim. Sırtı dönük bir şekilde uyumuştu. Dışarıdan gelen seslerden dolayı hala korkuyordum. Bu gecenin hemen bitmesini dileyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah yorgunlukla gözlerimi açtım.Yan tarafımda bir boşluk hissedince,Cenkin odada olmadığını fark ettim.Banyodan su sesleri geliyordu. Birileri erkenci. Yarım saat daha oyalandıktan sonra banyodan çıktı. Hızlıca yorganı kafama çektim. Kapı sesi geldiğinde kalbim hızlanmaya başladı. Adım sesleri yaklaştı...yaklaştı... yaklaştı ve..
"DAMLA! "
Ve yorgan başımdan hızlıca çekildi.
"Aaa şey günaydın!"
Yüzünde tek bir gülümseme yoktu.Sen bana trip mi atıyorsun?
"Kahvaltıya inelim, hazırlan."
Cevap verdim.
"Daha karga bile kahvaltısını yapmadı. Ne bu acele?"
Kötü bakışlarla bana baktı.Sırıttı.
"Enerjiye ihtiyacın olacak, korku filmlerini andıran bu yerde aç kalmak istemezsin değil mi Damla?"
Üfleyerek yerimden kalktım.
"Bence ilk önce şu lanet yerden kurtulalım."

Yarım saat sonra lüks kokan bir binanın önünde durduk. Ben 5 yıldızlı oteli incelerken Cenk bavulları bagajdan alıp gelen adama verdi.Bana bakarak alayla sırıttı.
"Uzaktan bakan biri oteli yiyeceğini sanar."
Yaptığı salakça espriden sonra yüzümü buruşturdum.Gözlerimi devirip kapıya doğru ilerlemeye başladım. Arkamdan hızlıca gelerek elimi yakaladı.Elimi tutmasıyla bir an duraksadım.Sıcaklık basarken yüzümü ona çevirdim.Gözlerinde umut vardı ya da ben yanılıyordum,bilmiyorum.Evli olduğumuz bir gerçekti.Bu tatilde hiçbir şeyi önemsemek istemiyordum.Elini kavradığımda buyümüş gözlerine sırıtarak baktım. Sonuçta ilk defa zorlamadan elini tutuyordum.Evet,uzaktan bakan biri bizi çok mutlu bir çift sanardı.Tabi onlar nerden bilsin ki babamın mafya olup başına açtığı borçlar yüzünden zorla kızını evlendirdiğini.Ah,yine tüm gerçekler zihnime dolmuştu.Omzumu silkerek yola devam ettim.Cenk resepsiyondaki işini hallettikten sonra asansöre doğru ilerledik.

Odaya girdiğimde şaşırmadım.Oldukça büyük olan bu oda 2+1 daireleri andırıyordu.Yavaşça ilerleyip komidinin üstüne sırt çantamı bıraktım.Cenke baktığımda banyoya doğru ilerliyordu.Napacağımı bilemezken odanın kapısı çalındı.Titrek sesimle kim olduğunu sordum.Yaşananlar beni iyice korkak yapmıştı.Kapının arkasındaki kişi bavulları getirdiğini söyleyince kapiyi açtım.Bavulları içeri alarak kapıyı kapattım.
"Damla?"
"Efendim?"
Banyonun kapısından kafasını uzatan Cenke baktım.
"Kim geldi az önce?"
Dudaklarımı alayla yukarı kıvırdım.
"Rüzgar geldi beni kaçırmak için.Şimdide dolabın içinde saklanıyor."
Rüzgar diyince gerilen yüz hatları gözümden kaçmamıştı.Aynı şekilde alayla dudaklarını kıvırdı.Özenti.
"Sana bunu daha öncede söylemiştim ama karıcım.Benim olana kimse dokunamaz."
Dediği şey yutkunmama sebep olmuştu. Suratına donmuş bir şekilde bakarken kendini beğenmiş ifadesiyle banyoya geri döndü.
Cenk 1 - 0 Damla
Kendime geldiğimde koltuğa oturup televizyon izlemeye başladım.Yüzümdeki anlamsız mutluluğu önemsememeye çalışarak..

İTİCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin