═════════ ღ ღ═════════
Το ξυπνητήρι χτύπησε νωρίς το πρωί, σημαίνοντας την έναρξη μιας σημαντικής ημέρας. Η κούραση από το ταξίδι ακόμα βάραινε το σώμα μου, αλλά η προσμονή για τη σημερινή συνάντηση με έκανε να σηκωθώ αμέσως. Μετά από ένα γρήγορο ντους, ντύθηκα με το πιο επαγγελματικό και κομψό σύνολο που είχα φέρει μαζί μου και κατέβηκα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.
Ο Φίλιπ και η Τζέιν ήταν ήδη εκεί, καθισμένοι σε ένα τραπέζι κοντά στο παράθυρο που έβλεπε στον καταπράσινο κήπο του ξενοδοχείου. Ο Φίλιπ, με το σοβαρό του ύφος, διάβαζε την εφημερίδα του, ενώ η Τζέιν, πάντα χαμογελαστή, φαινόταν να απολαμβάνει το πρωινό της.
Η ατμόσφαιρα ήταν ζεστή και φιλόξενη, με την απαλή μουσική να γεμίζει τον χώρο και την μυρωδιά του φρεσκοψημένου ψωμιού να προκαλεί τις αισθήσεις μου. Ο μπουφές ήταν πλούσιος και ποικίλος, με όλα τα είδη φαγητού που θα μπορούσε κανείς να φανταστεί. Από κλασικά δυτικά πιάτα μέχρι εξωτικές κινεζικές λιχουδιές.
«Καλημέρα», είπα καθώς πλησίασα το τραπέζι. Η Τζέιν σήκωσε το βλέμμα της και μου χαμογέλασε θερμά.
«Καλημέρα, Μπλερ! Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά.»
Ο Φίλιπ έριξε μια γρήγορη ματιά προς το μέρος μου και έγνεψε καταφατικά, συνεχίζοντας να διαβάζει.
«Ναι, ευχαριστώ. Και εσείς;»
«Ναι, ήταν μια καλή νύχτα», απάντησε εκείνη, καθώς έπαιρνε ένα φλιτζάνι καφέ. «Είναι η πρώτη σου φορά στην Κίνα;»
Έγνεψα καταφατικά. «Ναι, είναι η πρώτη μου φορά. Είναι πραγματικά εντυπωσιακή.»
Ο Φίλιπ σήκωσε το βλέμμα του από τον δίσκο του, όπου είχε ήδη συγκεντρώσει μια ποικιλία από φαγητά. «Η Κίνα έχει πολλά να προσφέρει. Είναι σημαντικό να εκμεταλλευτούμε αυτήν την ευκαιρία.»
Κάθισα μαζί τους στο τραπέζι, παρατηρώντας τον μπουφέ. Υπήρχαν παραδοσιακά κινεζικά πιάτα όπως dumplings, baozi, και congee, τα οποία αποφάσισα να δοκιμάσω. Ήθελα να βιώσω όσο το δυνατόν περισσότερα από την τοπική κουλτούρα.
Καθώς απολαμβάναμε το πρωινό μας, η Τζέιν συνέχισε τη συζήτηση. «Πρέπει να σου πω, Μπλερ, ότι κάνεις εξαιρετική δουλειά. Ο Φίλιπ μιλάει συχνά για τις ικανότητές σου και την αφοσίωσή σου.»
YOU ARE READING
My Sugar Daddy
RomanceΗ Μπλερ, μια νεαρή και φιλόδοξη γυναίκα στο Λονδίνο, παλεύει με το άγχος και τα οικονομικά προβλήματα ενώ εργάζεται ως γραμματέας σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αλλάζουν όταν η φίλη της, Άνα, της προτείνει ένα τολμηρό ραντεβού με έναν "Sugar...