═════════ ღ ღ═════════
Η μέρα ξημέρωσε και εγώ ένιωθα μια περίεργη ανάμειξη ενθουσιασμού και άγχους. Η βραδιά με τον Φίλιπ ήταν αναπάντεχη και γεμάτη ένταση, αλλά τώρα έπρεπε να επιστρέψω στην πραγματικότητα. Το αφεντικό μου μού είχε ζητήσει να μην πω σε κανέναν από το γραφείο για το ραντεβού μας. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να πω ψέματα στην Άνα, τη φίλη μου και σύμμαχο σε όλα.
Καθώς περπατούσα προς το γραφείο, οι σκέψεις μου έτρεχαν. Πώς θα καταφέρω να υπονομεύσω το ραντεβού χωρίς να προδώσω την εμπιστοσύνη του Φίλιπ ή να πληγώσω την Άνα; Ήταν σαν να παίζω ένα επικίνδυνο παιχνίδι ισορροπίας, με το ένα ψέμα να φέρνει το άλλο. Μπαίνοντας στο γραφείο, η Άνα με περίμενε στην καφετέρια, τα μάτια της γεμάτα προσμονή. Ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να την αποφύγω.
«Καλημέρα, Μπλερ! Λοιπόν; Πες μου τα νέα! Πώς πήγε το ραντεβού;» είπε η Άνα με ένα πλατύ χαμόγελο.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και προσπάθησα να δείξω χαλαρή. «Καλημέρα, Άνα. Ε, δεν πήγε και τόσο καλά όσο περίμενα», απάντησα προσπαθώντας να αποφύγω τα μάτια της.
Τα φρύδια της Άνα σηκώθηκαν με απορία. «Τι εννοείς; Τι συνέβη;»
Έπρεπε να σκεφτώ γρήγορα. «Ο τύπος δεν ήταν όπως τον περιέγραφες. Δεν υπήρχε χημεία και, για να είμαι ειλικρινής, ήταν λίγο περίεργος. Τελικά φύγαμε νωρίς.»
Η φίλη μου φάνηκε απογοητευμένη. «Πραγματικά λυπάμαι που δεν πήγε καλά. Ήλπιζα ότι αυτό θα ήταν κάτι καλό για σένα.»
Ένιωσα ένα σφίξιμο στο στομάχι. Είχε καλές προθέσεις, αλλά δεν μπορούσα να της πω την αλήθεια.
«Είναι εντάξει. Τουλάχιστον προσπάθησα»
Η Άνα με κοίταξε με κατανόηση. «Ναι, ίσως. Δεν πειράζει, Μπλερ. Θα βρούμε κάτι καλύτερο. Εσύ όμως πώς νιώθεις τώρα;»
Χαμογέλασα αχνά. «Είμαι καλά. Ευχαριστώ για τη στήριξη. Είσαι η καλύτερη.»
Εκείνη με αγκάλιασε. «Πάντα εδώ για σένα, το ξέρεις. Και μην ανησυχείς, θα τα καταφέρουμε.»
Καθώς αποχωριζόμασταν, ένιωσα τις ενοχές να βαραίνουν την καρδιά μου. Η ψυχολογική πίεση του να κρατήσω αυτό το μυστικό ήταν μεγαλύτερη απ' ό,τι είχα φανταστεί. Έπρεπε να βρω έναν τρόπο να διαχειριστώ την κατάσταση χωρίς να χάσω την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη της Άνα.
Άφησα τον καφέ του αφεντικού μου στο γραφείο του και γύρισα στο δικό μου. Προσπαθούσα να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου, αλλά το μυαλό μου δεν μπορούσε να σταματήσει να σκέφτεται τα γεγονότα της προηγούμενης βραδιάς.
YOU ARE READING
My Sugar Daddy
RomanceΗ Μπλερ, μια νεαρή και φιλόδοξη γυναίκα στο Λονδίνο, παλεύει με το άγχος και τα οικονομικά προβλήματα ενώ εργάζεται ως γραμματέας σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αλλάζουν όταν η φίλη της, Άνα, της προτείνει ένα τολμηρό ραντεβού με έναν "Sugar...