02 - Η Κρίση της Μπλερ

14.9K 871 20
                                    

═════════ ღ ღ═════════

Βρισκόμαστε σε ένα γραφικό εστιατόριο στο Λονδίνο, με ξύλινα τραπέζια και χαλαρή ατμόσφαιρα. Ο φωτισμός είναι ζεστός και τα χριστουγεννιάτικα στολίδια προσθέτουν μια γιορτινή αίσθηση. Η Μπλερ κάθεται απέναντι από την Άνα, έχοντας ένα έντονα σκεπτικό βλέμμα, ενώ η φίλη της προσπαθεί να διατηρήσει την ατμόσφαιρα ελαφριά και φιλική.

«Σε εστιατόριο σε έφερα, όχι σε κηδεία. Τι μούτρα είναι αυτά κορίτσι μου;» είπε χαμογελώντας και σπρώχνοντας το άδειο πιάτο προς το μέρος μου.

Αναστέναξα και ανακάθισα στην καρέκλα μου. «Σκέφτομαι να παραιτηθώ, Άνα. Δε τα βγάζω πέρα, και έχω πραγματικά κουραστεί. Ούτε να αναπνεύσω κανονικά δεν προλαβαίνω.»

«Άντε πάλι... Λες και δεν το έχουμε ξανακούσει αυτό» είπε γέρνοντας προς τα πίσω. «Γιατί δεν του ξαναζητάς αύξηση; Ίσως αυτή τη φορά...»

«Το λες αυτό γιατί δεν είδες την έκφρασή του όταν του το ζήτησα την προηγούμενη φορά» την διέκοψα. «Αποκλείεται να μου την δώσει. Ήταν σαν να τον προσέβαλα προσωπικά.»

«Και τι θα κάνεις; Θα ψάξεις για άλλη δουλειά;»

Πήρα μια βαθιά ανάσα και κοίταξα τη φίλη μου στα μάτια. «Σκέφτομαι να γυρίσω Κύπρο.»

Η Άνα έμεινε άναυδη, σχεδόν φωνάζοντας. «Δε μιλάς σοβαρά!» Ο σερβιτόρος που βρισκόταν δίπλα μας τραντάχτηκε από την αντίδραση της. «Και ένα μπουκάλι κρασί» του πέταξε στεγνά καθώς άφηνε τη σαλάτα μας στο τραπέζι. «Δε μπορείς να φύγεις, Μπλερ.»

«Δε βρίσκω άλλη λύση. Έχω μπει μέσα μέχρι το λαιμό. Τα χρέη, οι λογαριασμοί, όλα συσσωρεύονται.»

Έσκυψε προς τα μπρος, κοιτώντας με, με αποφασιστικότητα. «Μπλερ, άσε με να σου κλείσω ένα ραντεβού.»

Ανασήκωσα το φρύδι μου. «Πες μου ότι δεν μου προτείνεις πάλι να γίνω Sugar Baby!»

«Γιατί όχι; Χρειάζεσαι έναν άντρα να σε φροντίζει.»

«Όχι. Ξέρεις την άποψή μου για αυτό το θέμα.»

«Δεν είναι τόσο κακό όσο νομίζεις. Μη το κατακρίνεις.»

«Δεν ήθελα να σε προσβάλλω, αλλά εσύ ήσουν 19 χρονών τότε. Μικρή και ανόητη. Θα το ξανάκανες τώρα;»

Εκείνη σκέφτηκε για μια στιγμή. «Δεν ξέρω. Αν είχα τόσο πολύ ανάγκη από χρήματα, τότε ίσως.»

Ο σερβιτόρος ήρθε να μας αφήσει το κρασί και κάθε συζήτηση διεκόπη για μερικά δευτερόλεπτα. Ήπια μια γουλιά από το ποτήρι μου και ξαναγύρισα προς τη φίλη μου.

My Sugar DaddyWhere stories live. Discover now