04 - Αναπάντεχη Έλξη

13.9K 901 52
                                    

═════════ ღ ღ═════════

«Μπλερ;» ακούγεται η φωνή του, διαπεραστική και γεμάτη απορία.

Ας ανοίξει η γη να με καταπιεί.

«Κύριε Άντερσον;»

«Τι κάνεις εδώ;»

«Πίνω cocktail» είπα σηκώνοντάς το ποτήρι, σαν κίνηση "εις υγείαν" και πίνοντας μια γουλιά. «Εσείς;»

Τα μάτια του έκλεισαν ελάχιστα από υποψία.

«Εμφανίστηκε ο δικός σου αριθμός όταν πήρα τηλέφωνο» είπε σε μία προσπάθεια να εξηγήσει και ο ίδιος τι γινόταν. «Γιατί;»

Μου ξέφυγε ένα γέλιο. Ουάου. Είχα την ευκαιρία να τον δω μπερδεμένο.

«Θα ήταν μια λογική εξήγηση αν σας έλεγα ότι ο αριθμός μου εμφανίστηκε, επειδή καλέσατε τον αριθμό μου;»

Το πρόσωπό του αγρίεψε.
Προφανώς δεν του άρεσε ο σαρκασμός.

«Δεν το ξέρατε ότι καλείτε εμένα;» ρώτησα προσπαθώντας να τραβήξω αλλού την προσοχή του.

«Ο αριθμός αυτός μου στάλθηκε με μήνυμα. Χωρίς όνομα. Και παρ' όλο που ο αριθμός σου είναι αποθηκευμένος στη συσκευή μου, δεν μπορεί η συσκευή να τον αναγνωρίσει μέσα σε μήνυμα. Κατάλαβα ότι έπαιρνα εσένα, αφού πρώτα είχα πατήσει το κουμπί "κλήση"» είπε τόσο γρήγορα που κατάλαβα τα μισά.

Τον κοιτούσα εντελώς ανέκφραστη. Ήπια μια γουλιά κι ακόμη μία.

«Όλο αυτό ήταν ένα λάθος» είπα τελικά.

Εκείνος με κοιτούσε, περιμένοντας μάλλον να πω κάτι ακόμα.

«Καλύτερα να φεύγω» μάζεψα το κινητό μου και έβγαλα το πορτοφόλι μου. Σήκωσα το χέρι μου στο μπάρμαν για να πληρώσω, όμως ένιωσα τη λαβή του στον αγκώνα μου.

«Έχω κάνει κράτηση»

«Και; Ακυρώστε την!» Το αίμα είχε αρχίσει να ανεβαίνει στο κεφάλι μου.

«Κάτσε να πιείς ένα ποτό μαζί μου»

«Όχι»

«Δε στο ζητάω!» το βλέμμα του ήταν σταθερό και αμετακίνητο.

Κοντοστάθηκα για λίγο. «Πολύ καλά, ένα ποτό.»

Εκείνος έγνεψε. Περπατήσαμε μέχρι τον άνθρωπο στην πόρτα και του ζητήσαμε να ανοίξει το τραπέζι.

«Σε τι όνομα κύριε;»

«Άντερσον»

Ο υπάλληλος έψαξε ελάχιστα στα χαρτιά του και είπε «Ακολουθήστε με».

My Sugar DaddyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang