09 - Στο Χείλος της Υποταγής

13.6K 901 20
                                    

═════════ ღ ღ═════════

Το πρώτο μισό της μέρας είχε κυλήσει γρήγορα, με το τηλέφωνο να χτυπάει συνεχώς και τις υποχρεώσεις να διαδέχονται η μία την άλλη. Κοίταξα το ρολόι και είδα ότι πλησίαζε η ώρα του μεσημεριανού διαλείμματος. Ήμουν αποφασισμένη να μιλήσω στην Άνα για το ραντεβού μου, ακόμα και αν δεν μπορούσα να της αποκαλύψω την πραγματική ταυτότητα του Φίλιπ.

Λίγα λεπτά μετά, την είδα να πλησιάζει το γραφείου μου «Έτοιμη να μου πεις τα πάντα;» είπε με ένα πλατύ χαμόγελο.

«Δώσε μου δύο λεπτά να τελειώσω κάτι και είμαι όλη δική σου», απάντησα προσπαθώντας να κρύψω τον ενθουσιασμό μου.

Δεν έβλεπα την ώρα να μιλήσω σε κάποιον για αυτό το θέμα. Σε κάποιον που το είχε ζήσει. Σε κάποιον που θα καταλάβαινε. Καθώς ήμουν έτοιμη να κλείσω τον υπολογιστή μου, το τηλέφωνο χτύπησε. «Γραφείο CFO, πώς μπορώ να βοηθήσω;» είπα με τον επαγγελματικό μου τόνο. Η κλήση ήταν σύντομη, αλλά μπορούσα να νιώσω την Άνα δίπλα μου να τρώγεται από την ανυπομονησία.

Μόλις ολοκλήρωσα, σηκώθηκα και πήρα την τσάντα μου. «Πάμε», είπα, και προχωρήσαμε προς την έξοδο.

Βγήκαμε από το κτίριο και κατευθηνθήκαμε προς το κοντινότερο πάρκο για να τσιμπήσουμε κάτι στο χέρι και να συζητήσουμε με ησυχία.

Καθώς περπατούσαμε, η φίλη μου δεν κρατιόταν. «Λοιπόν, τι έγινε; Πες μου τα πάντα!»

«Εντάξει, κάθισε πρώτα», είπα προσπαθώντας να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά. Βρήκαμε ένα μικρό παγκάκι κοντά στο συντριβάνι και καθήσαμε.

Η Άνα δεν κρατιόταν. «Λοιπόν, πες μου! Πώς πήγε το ραντεβού;»

Πήρα μια βαθιά ανάσα και χαμογέλασα. «Ήταν υπέροχο. Ξεκίνησε ως ένα απλό δείπνο, αλλά υπήρξε απίστευτη χημεία.»

Με κοίταξε με ενθουσιασμό. «Πες μου περισσότερα! Πώς σε προσέγγισε ξανά;»

«Λοιπόν», ξεκίνησα, προσπαθώντας να κρατήσω την ιστορία πιστευτή, «μετά το πρώτο ραντεβού, που δεν ήταν και τόσο επιτυχημένο, βρεθήκαμε τυχαία σε ένα άλλο event. Ήταν τόσο γλυκός και ειλικρινής, και δεν μπορούσα να αρνηθώ όταν μου ζήτησε να βγούμε ξανά.»

Η Άνα κούνησε το κεφάλι της με κατανόηση. «Και μετά; Τι έγινε στο ραντεβού;»

«Πήγαμε σε ένα μικρό, απομονωμένο εστιατόριο. Ήταν πολύ ρομαντικό και ήρεμο. Συζητήσαμε για τις ζωές μας, την καθημερινότητά μας, και...» δίστασα λίγο, «...ήταν απλά τέλειο. Μου έκανε και ένα δώρο, ένα υπέροχο κόσμημα.»

My Sugar DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin