Αγαπημένοι μου αναγνώστες,
Ξέροντας πόσο αγαπήσατε όλοι σας αυτήν την ιστορία - φτάνοντας την στο #1 για πολλούς μήνες - αποφάσισα να την ξαναγράψω, καλύτερα και πιο συναρπαστικά από ποτέ!
Η ιστορία της Μπλερ και του Φίλιπ, γεμάτη ένταση, πάθος και μυστήριο, επιστρέφει με νέες ανατροπές και αποκαλύψεις που θα σας καθηλώσουν. Με κάθε κεφάλαιο να αποκαλύπτει περισσότερα για τους χαρακτήρες και τη σχέση τους, ετοιμαστείτε για μια εμπειρία ανάγνωσης που θα σας κόψει την ανάσα.
Οι αγαπημένοι σας ήρωες έρχονται πιο ζωντανοί από ποτέ, με σκηνές που θα σας κάνουν να γελάσετε, να συγκινηθείτε και να αισθανθείτε την ένταση σε κάθε σελίδα. Οι λεπτομέρειες είναι πιο ρεαλιστικές, οι διάλογοι πιο δυνατοί και η πλοκή πιο σφιχτοδεμένη, κρατώντας σας σε αγωνία μέχρι το τέλος.
Είμαι απίστευτα ευγνώμων για την υποστήριξή σας και την αγάπη που δείξατε σε αυτήν την ιστορία. Ελπίζω να απολαύσετε την ανανεωμένη έκδοση όσο και την πρώτη, και ανυπομονώ να ακούσω τις σκέψεις σας καθώς προχωράτε μαζί μου σε αυτό το ταξίδι.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη και την υποστήριξή σας.
Με απεριόριστη αγάπη, Σταυρίνα
═════════ ღ ღ═════════
Λονδίνο.
Δεκέμβριος 2015
Το ξυπνητήρι χτύπησε με ένα ήχο που θύμιζε περισσότερο συναγερμό πυρηνικού καταφυγίου παρά μια απλή υπενθύμιση για να σηκωθώ. Άνοιξα με δυσκολία τα μάτια μου, κοιτάζοντας το 5:20 που αναβόσβηνε σαν να ήθελε να με κοροϊδέψει για την ώρα.
Έπρεπε να σηκωθώ.
Η ζωή μιας γραμματέως σε μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρίες του Λονδίνου δεν περίμενε κανέναν, πόσο μάλλον κάποιον που λαχταρούσε πέντε λεπτά επιπλέον ύπνου.
Αν νομίζετε ότι η δουλειά μου είναι εύκολη, γελιέστε οικτρά. Είμαι η γραμματέας του CFO (Chief Financial Officer), ο οποίος είναι υπεύθυνος για ολόκληρη την οικονομική πορεία της επιχείρησης. Χωρίς εμένα, θα ήταν σαν να προσπαθεί να πλοηγηθεί σε μια θύελλα χωρίς πυξίδα.
Παλαιότερα, χρειαζόταν τρεις γραμματείς για να βγει η δουλειά του, αλλά εδώ και 16 μήνες, εγώ είμαι αυτή που τα κάνω όλα - με το μισθό της μίας. Η τραγωδία του να είσαι πολυτάλαντη και να μην πληρώνεσαι αναλόγως...
YOU ARE READING
My Sugar Daddy
RomanceΗ Μπλερ, μια νεαρή και φιλόδοξη γυναίκα στο Λονδίνο, παλεύει με το άγχος και τα οικονομικά προβλήματα ενώ εργάζεται ως γραμματέας σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αλλάζουν όταν η φίλη της, Άνα, της προτείνει ένα τολμηρό ραντεβού με έναν "Sugar...