═════════ ღ ღ═════════
Σ' ένα εστιατόριο του Λονδίνου, το "Ivy", με τη διακόσμηση του να θυμίζει μια πολυτελή, κλασική βιβλιοθήκη, γεμάτη ξύλινα ράφια και βελούδινες καρέκλες. Οι παρέες γύρω μας κουβεντιάζουν ζωηρά, ενώ το προσωπικό κινείται αθόρυβα, προσφέροντας εκλεπτυσμένα πιάτα και εκλεκτά κρασιά. Ο φωτισμός είναι χαμηλός, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα άνεσης και κομψότητας. Κάθομαι απέναντι από την Άνα, νιώθοντας τον κόσμο γύρω μου να περιστρέφεται αργά, σαν σε ταινία.
«Δηλαδή δεν την πήρες τη δουλειά;» ρώτησε η φίλη μου, πίνοντας μια γουλιά κρασί και κοιτώντας με με ανησυχία.
«Όχι, και δεν με στενοχωρεί καθόλου. Τα λεφτά ήταν ακόμα χειρότερα από αυτά που παίρνω τώρα. Είμαι σε απόγνωση, Άναστέζια» απάντησα, ακουμπώντας το δάχτυλό μου στο στόμιο του ποτηριού μου, δημιουργώντας έναν κρυσταλλικό ήχο που με ηρεμούσε κάπως.
Η Άνα χαμογέλασε ελαφρώς.
«Τουλάχιστον φεύγει ο Άντερσον και θα έχω δύο μέρες απόλυτης γαλήνης.»
«Πότε γυρνάει;» ρώτησε η Άνα, ανασηκώνοντας το φρύδι της με ενδιαφέρον.
«Σάββατο απόγευμα» είπα κατσουφιάζοντας. Η ιδέα ότι θα επέστρεφε τόσο σύντομα μου δημιουργούσε έναν κόμπο στο στομάχι.
«Και τι σκέφτεσαι τελικά να κάνεις; Να γυρίσεις Κύπρο;»
«Δε βλέπω άλλη λύση», είπα και ένιωσα την καρδιά μου να βαραίνει.
Τα φρύδια της ανασηκώθηκαν. «Μμ. Να μη μιλήσω, ε;»
Την κοίταξα με δυσφορία. «Όχι.»
Η Άνα έγειρε προς τα εμπρός, με μια λάμψη στα μάτια της. «Ένα ραντεβού. Μόνο ένα. Τι έχεις να χάσεις;»
«Την αξιοπρέπειά μου ίσως;»
Η Άνα γέλασε. «Ενώ με το να γυρίζεις στο σπίτι του μπαμπά σου η αξιοπρέπειά σου δε θίγεται;»
Της έριξα το πιο δολοφονικό μου βλέμμα. «Άουτς. Χτύπημα κάτω από τη μέση.»
«Σου υπόσχομαι, θα σου βρω έναν καλό.»
Γύρισα το κεφάλι μου προς τα πίσω, παρατηρώντας την κοσμοσυρροή στο εστιατόριο. Δεν θα τα παρατούσε ποτέ. «Οκ. Αλλά θα βάλω μερικούς όρους.»
Το πρόσωπό της φωτίστηκε. «Ακούω», είπε χτυπώντας παλαμάκια.
«Όχι πάνω από 40, όχι παντρεμένος, όχι πολύ άσχημος, και πάνω απ' όλα όχι ηλίθιος.»
YOU ARE READING
My Sugar Daddy
RomanceΗ Μπλερ, μια νεαρή και φιλόδοξη γυναίκα στο Λονδίνο, παλεύει με το άγχος και τα οικονομικά προβλήματα ενώ εργάζεται ως γραμματέας σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αλλάζουν όταν η φίλη της, Άνα, της προτείνει ένα τολμηρό ραντεβού με έναν "Sugar...