06 - Μια Νέα Αρχή

13.4K 916 20
                                    

═════════ ღ ღ═════════

Το φως του ήλιου διαπερνούσε τις κουρτίνες, ξυπνώντας με απαλά από τον ύπνο μου. Η βραδιά με τις φίλες μου είχε περάσει σαν μια αναζωογονητική αύρα, αλλά τώρα ήταν καιρός να αντιμετωπίσω την πραγματικότητα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα για τον πρωινό μου καφέ.

Καθώς περίμενα τον καφέ να ετοιμαστεί, οι σκέψεις μου επέστρεφαν στη χθεσινή συζήτηση με τον Φίλιπ. Οι αδιάκριτες ερωτήσεις του είχαν αφήσει μια περίεργη αίσθηση μέσα μου. Ήξερα ότι έπρεπε να προσέχω περισσότερο γύρω του, αλλά ταυτόχρονα ένιωθα μια ακατανίκητη έλξη που με μπέρδευε.

Έριξα μια ματιά στο ρολόι. Έπρεπε να βιαστώ αν ήθελα να φτάσω στην ώρα μου στο γραφείο. Ντύθηκα γρήγορα και έριξα μια ματιά στον καθρέφτη. Τα μάτια μου πρόδιδαν την αϋπνία της προηγούμενης νύχτας, αλλά τουλάχιστον το χαμόγελό μου ήταν αληθινό.

Φτάνοντας στο γραφείο, η Άνα με περίμενε με έναν καφέ στο χέρι και ένα πλατύ χαμόγελο.
«Καλημέρα όμορφη! Έτοιμη για μια νέα μέρα;»

«Καλημέρα», απάντησα παίρνοντας τον καφέ. «Πάντα έτοιμη, όσο έχω καφέ.»

Οι πρωινές ώρες κύλησαν γρήγορα και χωρίς απρόοπτα. Όμως, κατά τη διάρκεια της μεγάλης συνάντησης της ημέρας, η αμηχανία μου έκανε την εμφάνισή της.

Καθώς καθόμασταν όλοι γύρω από το μεγάλο τραπέζι της συνεδριακής αίθουσας, η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη ένταση. Ο Φίλιπ βρισκόταν στην κορυφή του τραπεζιού, εξηγώντας την πορεία των οικονομικών δεικτών της εταιρείας για το τελευταίο τρίμηνο.

«Πρέπει να αναλύσουμε την απόδοση των επενδύσεών μας στο χαρτοφυλάκιο μετοχών υψηλής κεφαλαιοποίησης», είπε, κοιτάζοντας γύρω στο δωμάτιο.

Κατά τη διάρκεια μιας σημαντικής συνάντησης με την ομάδα, ο Φίλιπ έδειξε ξανά τον αυστηρό του επαγγελματικό εαυτό.

Ήταν η ώρα να παρουσιάσω την οικονομική μας στρατηγική για το επόμενο τρίμηνο. Η καρδιά μου χτύπησε γρήγορα όταν τα μάτια του σταμάτησαν πάνω μου. «Μπλερ, μπορείς να μας δώσεις μια γρήγορη ανάλυση των αποδόσεων και των κινδύνων που σχετίζονται με τα τελευταία μας swaps;»

Ξαφνικά ένιωσα ότι βρισκόμουν στο επίκεντρο της προσοχής όλων. «Swaps;» επανέλαβα νευρικά, προσπαθώντας να κερδίσω χρόνο. «Εννοείτε τα... τα derivatives;»

My Sugar DaddyWhere stories live. Discover now