Maid Dress

201 9 75
                                    

Tepki: Onlara Maid Dress giydirip sarhoş olan en yakın arkadaşları ile bir odaya kilitliyoruz.

İsteyen: BTSveNarutosever

Bulunacak kişiler: Kakucho, Mikey, Sanzu, Hakkai, Kokonoi. Yarı buçuk Kisaki.

Kakucho: Sen, İzana, Kakucho ve Emma ile birlikte evde oturmuş vakit geçiriyordunuz. Ki, İzana bayağı sarhoş olmuştu, ve ona karışanın yüzüne yumruk atmaya yeltendiği içinde kimse dur demedi.

Kakucho kallıp onu kendi odasına götürdü ve uyumasını söyledi.
İzana da kafası allak bullak olduğu için hemen uyumuştu, bayılmışda olabilir.

Emma ve den mangala oynuyordunuz, Kakucho ise mutlu mutlu minik minik kaplumbağası ile ilgileniyordu.

Sen ve Emma bir şeyler fısıldaşmaya başladınız, Kaku merakla ne olduğunu sordu, sen birazdan anlayacağını söyledin.

Kalkıp kendi odana gittin ve olur olmadık bir şekilde çok güzel ve böyle, çok... Sexy(?) bir Maid Dress getirdin.

Bu sırada Emma çoktan Kaku'yu etkisiz hale getirmişti, Kaku debeleniyordu.

Siz ikiniz zorla elbiseyi Kaku'ya giydirdiniz ve onu İzana ile, ölesiciye sarhoş ve yeni uyanmış olan İzana ile aynı odaya kilitlediniz.

Daha sonra en az yarım saat evde sadece İzana'nın kahkahaları duyuldu.

Daha sonra bunun için öc alacağı kesindi.

Mikey: Hanma ile Draken okul çıkışı parkta oturmuş sigara yanında içki ile dedikodu yapıyorlardı.

Ama Draken alkole karşı Hanma kadar dayanıklı değildi, kısa bir süre sonra başı ağrımaya ve mantıklı düşünememeye, daha doğrusu adrenalin hissetmeye başlamıştı.

Hanma ise Mikey, Takemichi ve seni yoldan geçerken görünce, senden önce o Mikey ile Drakeni aynı odaya kilitlemeyi düşünmüştü.

Ne şans ki, Hanma'nın yanında daha yeni satın alınmış bir Maid Dress vardı, en süslüdünden, en dekoltelisinden. Aslında kendi sevgilisi (o da biziz🧚🏻‍♀️) için almıştı ama piçlik daha önemliydi.

Senin yanına geldi, kenara çekip konuştu, tabii sen Hanma'nın askeri değil misin, bu iş patlar.

Hanma Mikey'i omzuna attığı gibi sen Draken'i banktan zorla çekip onların peşinden gittin.

Geneleve, yani Draken'in evim dediği yere gelince Hanma çoktan Mikey'i cici bici yapmıştı, Mikey ise Hanma'yı öldürme çabasındaydı amma... Biri 195... Diğeri 162... Hani Hanma Mikey'i bıraksa tekmesi yetişir aslında.

Senin Draken'i bir odaya itmenle Hanma'nın Mikey'i sarhoş Draken'in üstüne itmesi ve kapıyı kilitlemesi bir oldu...

Karanlık dürtü zımbırtısı, sarhoş ve aptallaşmış Draken, Hanma'nın kahkahaları...
Mikey bunun için Hanma'dan değil, senden intikam alacaktı...

Sanzu: Sanzu, Wakasa ile seni tanıştırmak için Wakasa'yı eve çağırmıştı, o ikisi içki içerken Sanzu sana içki vermiyordu, "Senin sağın solu belli değil." benzeri cümleler kuruyordu.

Ama asıl sağı solu belli olmayan Wakasa'ydı.
Bayağı, bayağı sarhoş olmuştu. Ha bir de az biraz uyuşturucu etkisindeydi.

Senin aklına bin bir türlü piçlik geliyordu, sonra aklına sana büyük olan Maid Dress elbisen geldi.

O ikisi delirirken kalkıp odana gittin, elbiseyi ayarladın, Sanzu'yu sanki çok kritik bir şey olmuş gibi çağırdın.

Uzun bir boğuşma sonucu Sanzu üstünde Maid Dress ile senden kaçıyordu ki Wakasa'nın bulunduğu odaya girdi.

Sen de bunu fırsat bilip o ikisini kilitledin.
Wakasa sana seslenip kapıyı açman için yalvarıyordu, "AÇ, BAK, KAN ÇIKAR BU ODADAN!!?"

Sen memnun bir şekilde bahçeye çıkınca o ikisinin bulunduğu odanın penceresine baktın. Ne tesadüf ama, tam o anda Wakasa Sanzu'yu camdan aşağı atıyordu... Hatta daha çok Sanzu'ya atlaması için yardım ediyordu.

Hakkai: Mitsuya ve Hakkai neşeyle saçmalıyorlardı, sen ise Luna ve Mana ile oynuyordun.

Bir süre sonra Mitsuya bayağı sarhoş oldu ama Hakkai iyi durumdaydı.

Mitsuya yerinden kalkmıyor, saçma bir şey yapmak istemiyordu.

Sen ise Hakkai'yi çağırmış şunu bir dener misin diyip Maid Dress'i vermiştin.

Hakkai bir an duraksadı, daldı gitti. Sonra hevesle ama bayağı utanarak elbiseyi giyinip Mitsuya'nın yanına koştu.

"TAKA-CHAAAAĞĞNN"

Sen, Luna ile Mana'nın akıl sağlığını korumak için onları uzaklaştırmıştın.

Mitsuya sarhoş aklı ile "Çok yakışmış sana~~" gibi cümleler kurmuştu.

Kokonoi & Kisaki: Kokonoi ve İnui para sayıyorlardı, Kisaki de köşede oturmuş kavga planlarını not alıyordu, çete toplantısından sonra siz çete evinde kalmıştınız.

İnui o kadar bir şeylere kafayı takıyordu ki, çareyi içki içmede buldu.

Sarhoştu ama fazla değil, sadece paraları sayarken 1000lik baknota 10 diyordu falan filan.
Kokonoi ise anlayana kadar kriz geçiriyordu.

Sen, Emma, Senju ve senin kaldığın odaya çıkıyorsun, kızların ikisininde Maid Dress'ini biraz ayarlıyorsun. Tabii kızların senin ne yapacağına dair haberleri var, daha sonrası için özet bekliyorlar.

Sen bir miktar, yüklü bir miktar para ve elbise ile Kokonoi'nin yanına gidiyorsun, "Koko-chaaaan~ sana parayı vereyim bir süreliğine bu elbisesi giy."

Kokonoi arada kalmıştı, reddedip parayı elden kaçırabilirdi, ama bir de kabul edip parayı alabilir, ve bir süreliğine bu aptal elbiseyi giyebilirdi.

Kabul etti, mutluydu. Yine oturdu ve para saymaya başladı. İnui'ye yakışıp yakışmadığını soruyordu ve Akane giyse ona çok yakışırdı, benzeri şeyler söylüyor.

Kisaki ise bu saçmalıktan kaçmak istedi ama sen o üçünü çoktan kilitlemiştin.

Kisaki kriz geçirirken Koko ve İnui gayet sakindi.
"AÇ ŞU SİKTİĞİMİN KAPISINI, BAŞLATMA EĞLENCENE!?! CANINA MI SUSADIN SEN-"

Sen onun da Maid Dress giymesi karşılığına onu çıkaracağını söylüyorsun.
Kisaki susuyor, daha çok sinirleniyor ama sakin kalıp konuşuyor, "Bu iki gerizekalının yanından çıkacak mıyım?.."

Onu temin ediyorsun. Çıkıp giyiniyor, ama bir yandan da bunda ne eğlence bulduğunu falan soruyor.

Sen o an bir kaç fotoğraf çekip Hanma'ya yolluyorsun, şans eseri Kisaki fark etmiyor.
Huysuz bir kedi gibi koltukta oturuyor, bir yandan da rubik küp çözüyor.

Hanma fotoğrafı görünce ufak çaplı bir şok yaşıyor, bir sürü panikli mesaj atıp ne olduğunu, nasıl olduğunu, niye olduğunu, ne  zaman olduğunu, hangi amaçla olduğunu, hangi gerizekalının yaptığını soruyor.

"Çüş, siktir, oha, bu ne?? Neden, niye, nasıl, ne amaçla, kim, nerede?"

Sen karşılık olarak yaptığını söyleyince Hanma motorsiklet ile oraya geldiğini belli eden bir selfie atıyor, "Kocamı kaçırmaya geliyorum, yolu açın!~"

Sen karşılık olarak yaptığını söyleyince Hanma motorsiklet ile oraya geldiğini belli eden bir selfie atıyor, "Kocamı kaçırmaya geliyorum, yolu açın!~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsteğiniz varsa yazın lütfen!<3

Tokyo Revengers Tepki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin