Sır

31 5 7
                                    

Yorum yapın lütfen, kötü hissediyorum.

Tepki: Onlar bize çete üyesi olduklarını söylememişler, (Tabii biz Yn olduğumuz için anlamadık) biz de bir gün onları adam döverken görüyoruz, ama dövdükleri kişi dövülmeyi hak eden biri.


Bulunacak kişiler: Manjirou/Michael (Mikey) - Ken (Draken)
Chifuyu - Takemichi
İzana - Hitto (Kakucho)
Shuji (Hanma) - Tetta (Kisaki).

Mikey: (Kanyo Manji Time Line ile Emma'nın ölümü beraber) Sen parkta dolaşıyordun, hava biraz karanlıktı, iki kişinin kavga ettiğini görünce biraz panik oldun ve oradan uzaklaşmak istedin.

Ama kişilerin sesi gelince olduğun yerde kaldın, "Ken kafayı mı yedin sen, Emma seni deli gibi severken-"
Artık Chin yoktu...

"Bana bak Michael, ne olduysa sen ve saçma salak çete işlerin yüzünden oldu!"
Ken sinirli olduğu zaman Manjirou'ya Emma yanlız hissetmesin diye İngilizce olarak belirlediği isim olan Michael diye seslenirdi.

Evet, kavga edenler Ken ve Manjirou'ydu.

Ken konuşmaya devam etti," Ve böyle giderse Yn de zarar görecek!.. Sen sanıyor musun ki ben Emma'yı sevmiyorum, seviyorum, o öldü diye kaç defa intihar etmeye çalıştım Takashi durdurdu, ha? Senin suçun bunlar... Sen kafayı yiyorsun!.."

Manjirou ile sen bir ay kadardır beraberdiniz, ama sen böyle şeyler olduğunu hiç bilmiyordun, zaten hep Manjirou'da bir şeyler vardı amma...

Manjirou'nun arkası sana dönüktü, Ken seni görünce gitmeni işaret etmişti.

Kararını vermiştin, Manjirou ile tüm bağlantını kesecektin.

Takemichi: Takemichi şu aralar çok gergindi, her zamankinden çok dayak yiyordu, ama dayak yediği kadar da dövmüş gibi görünüyordu, ve sigara içmeye başlamıştı...

Sen ona zorbalık yapılıyor sanıyordun, bir çetenin içinde olduğu hiç aklına gelmemişti.

Ta ki bir gün onu en yakın arkadaşı Chifuyu ile kavga ederken görene kadar.

Cf: "Baji senin yüzünden öldü, SEN YAPTIN BUNU!"

Chifuyu kafayı sıyırmıştı, ciddi anlamda.

İkisi çok berbat bir kavgaya girmiştiler.
Sen ise tam bir dükkandan çıkarken onları görmüştün, gidememiştin.

Tm: "Çabalamadım mı sanıyorsun-"

Cf: "Sevgilini de aynen öyle öldüreceksin değil mi? Kazutora'nın aklını gizlice çeliğin gibi, Senju'unun aklını çeleceksin ve ona Yn'i öldürmesini söyleyeceksin, değil mi? SÖYLE TAKEMİCHİ, HERKES SENİN BİR PİSLİK OLDUĞUNU BİLİYOR!"

Tm: "Ben bir şey yapmadım diyorum sana, BAJİ KENDİNİ ÖLDÜRDÜ, ANLIYOR MUSUN, İNTİHAR ETTİ BAJİ."

Chifuyu durdu, Takemichi'ye baktı. Sonra senin orada olduğunu fark ettiği noktaya döndü, "Öyle mi..."

Sen daha tepki vermeden o sana doğru koştu ve seni tuttuğu gibi boynunu kırarak öldürdü. (Tabii, biz de bok gibi öldük işte.)

Cf:" Şimdi ödeştik Takemichi..."

İzana: İzana seni bile çeteye almıştı zaten🤗

Shuji (Hanma): Onda çete tipi vardı zaten evet, ama hiç bir zaman bunu ilişkinize bulaştırmamıştı, zaten çok memnun değildi açıkçası, tabii çeteden bize hiç bahsetmedi.

Bir gün sen, Emma, Senju ve Hinata dışarıda dolanıp sevgililerinize hediye alırken (Şimdi şöyle, Emma-Ken, Hinata-Takemichi, Senju-Hakkai[Tetta yapacaktım vaz geçtim]) Shuji ve Tetta'yı kavga ederken görüyorsunuz.

Ken, Takemichi ve Hakkai de orada, belli ki Shuji Tetta'nın yediği bokları ortaya çıkardı, ve artık Tetta'dan bıkmış.

Sj: "Yaptıkların kime ne kadar zarar veriyor farkında mısın? Çete kurmak falan iyiydi ama boş yere adam öldürmek nedir Kisaki, sen kafayı mı yedin?"

Hakkai mırıldanıyor, "olsaydı belki yerdi..."

Sen ise Shuji'nin bu tür işlere bulaştığını duyunca şok oluyorsun, (Tabii biz olayı götten anladık.)

Senju: "Lan mal, Hanma adam öldürmemiş, çetenin içindeymiş sadece..."

Shuji senin burada olduğunu görünce bakışları yumuşuyor ve Tetta'ya dönüyor, "Bak, o var... Ben ona sahibim... Senin yüzünden ona zarar gelebilir..."

Diğerlerine bakıyor ve başıyla sanki bir şeyi onaylıyor.

Shuji iki adım geri çekilince diğerleri Tetta'yı eşek sudan gelene kadar dövüyor.
Tabii Shuji bunu görmene izin vermedi, seni anında oradan uzaklaştırdı.

Artık canına tak etmiş belli ki, Takemichi Tetta'nın donunu çıkartırken Takemichi'yi tebrik etmişti.

Artık canına tak etmiş belli ki, Takemichi Tetta'nın donunu çıkartırken Takemichi'yi tebrik etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers Tepki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin