Tepki: Götlerine şaplak atıp kaçıyoruz.
Bulunacak kişiler: Mikey, Kisaki, Sanzu, Ran.
Mikey: Mikey mutfakta dorayaki arıyordu, sen saklamıştın çünkü Mikey sana karşı bir iddiada kaybetmişti.
O dolaba eğilmiş, tam dorayakileri bulmuştu ki sen bunu fırsat bilip, var gücünle götüne şaplak atıp kaçıyorsun.
Mikey şaşırmış ve utanmıştı, ama eğlenmedim derse çarpılırdı. Çok umursamadı.
Ama sonra o da aynı şeyi hatta beterini yaptı, sen uykuya dalmak üzereyken, odana geldi ve götüne tekme attı, o füze kılıklı tekmelerden biri, aklın çıktı resmen.Kisaki: Onun götüne şaplak atmak pek tekin bir plan değildi, ama o televizyon ünitesinin üstündeki yapboz parçalarını toplamak için eğilmişken bu fırsat kaçmazdı.
Sessizce arkasından gelip tam açılmış vuracakken Kisaki fark edip sakince kenara çekildi, elin boşluğa çarptı, dengen bozuldu ve düştün, bir de televizyonu üstüne düşürdün, bunu Kisaki kasıtlı yapmış olabilir.
Çok içten bir şekilde gerizekalı dedi, güldü ve gitti. Giderken kendi götüne vurup sen benim kıçımı ye benzeri bir şeyler söyledi ve gözden kayboldu.Sanzu: O eğilmiş kendi dağıttığı kırlentleri topluyordu, canı sıkılıyordu ve yapacak bir şeyi yoktu. Seninle vakit geçirmek istiyordu ama sen salak gibi onu sinir edip kayboluyordun.
O tam son kırlenti dizerken sen geldin, götüne vurdun, istediğinden daha sert olmuştu.
Sanzu öyle bir sinir ve utanç ile döndü ki kemik sesleri yükseldi, senin omuzlarını tuttu, senin kafayı yiyip yemediğini sorguladı ve aniden duraksadı, "Sanki biraz kendi kazdığın kuyuya düştün:)" dedi ve seni kendine çekip kalçalarını tuttu, seni öyle vahşice öpüyordu, yok olmak istedin.Ran: Ran ile yemek yapıyordunuz, Ran tam bir "BoyFriend Material💅🏻" idi. Giyindiği dar pantolon kalçalarını belli ediyordu, sen ise insan gibi nazikçe izin istedin, ama kaba bir cümle ile, "Götüne şaplak atabilir miyim?" diyerek.
Ran şaşırsada, bu hoşuna gitmişti. Kabul etti, ama o da yapacaktı.İsteğiniz varsa yazın lütfen!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Tepki
Fanficİlk bölümler biraz şey olabilir- Her türlü zıkkım var...