Kucak

58 8 14
                                    

Uyarı: Açık sözlülük, cinsel ilişki girişimi, kaba dil vb.

Tepki: Onlar sürekli bacaklarını genişçe açarak oturuyor, ve (çok açık olacağım) sikleri belli olduğu için bizim gözümüz onlara takılıyor ve onlar bize bulaşıyorlar.

Bulunacak kişiler: Hanma, Draken, Baji, Mikey.

Hanma: O böyle otururken çok rahat, senin buna sinir olduğunu biliyor ama kendi büyük sikini o kadar engelsiz görmeyi kendisi de seviyor.

Karttan ev yapıyordu, sen ise evde canın sıkılarak dolaşıyordun, Hanma sana bakmıyordu, ta ki sen aniden odanın ortasına durana kadar.

"Gördüğünü beğendin mi?" ağzında yakmamış olduğu sigarası ile sordu, sen rahatsız oluyorsun diye yanında sigara içmiyordu. Tabii bazen rahatsız etmek için içtiği oluyordu.

Gerçekten umurunda değildi, o çok rahattı.

Sen ona küfür mırıldanıp gidince o memnunca kıkırdadı," Gitmeeeee~" şirince sızlandı, istese çok tatlı olabiliyordu.

Kalktı, seni odana girerken tuttu, elleri hep kıçındaydı zaten, bir şekilde hep oradalar.

"Ne yapacaksan yanımda yap.", enseni öpüyordu.

Sen o an sinirle "kendimi sikecem" (Allah kahretsin) diyince,

"Oh zaman ben geliyorum" dedi ve odaya senden önce girdi.

"Gel gel"

Evet, evet, o senin onun (ben, sen, o amk) kucağına oturmanı çok seviyordu.

"Sikim yüzüne çarpınca gözün morarmıştı, hatırlıyor musun? Bu sefer dikkatli olman şartı ile bir daha deneyelim mi?"

Çok masumca sormuştu, belkide gerçekten soruyordu.

Draken: O sinirli oluğu zamanlar böyle oturuyordu, Mikey bir boklar yemişti, başı belaya girmişti.

Sen ise yeni kıyafetler almıştın, onları deneyecekken Draken ben de yorumlamak istiyorum dedi.

Kısa almışsın, uzun almışsın, dar almışsın, geniş almışsın, hiç bir farkı yoktu, o her şeyi sana yakıştırıyordu.

"Şu pembe etek çok hoş, onu ve beyaz bluzu (yazılışı bu mu bilmiyorum😔) giy, dışarı çıkalım."

Sen tam kabul edecekken onun nasıl oturduğuna dikkat ettin, tamam, pekala, gözün takılmıştı.

"Seni azgın teke... Gel buraya, eteğin bedenine bakayım." Sırıtıyordu, pezevenk...

Evet, evet, eteğin bedeni.

Pantolonunu indirmesi, eteği çekmesi, seni kucağına oturtması sadece üç saniye içinde gerçekleşti.

Yüzüne baktı bir kaç saniye, şikayet ediyor musun diye, memnun ama utanmış olduğunu görünce seni daha çok utandırmak için seni ne kadar çabuk ıslandığına dair övmeye başladı.

Bence evin içinde güneş gözlüğü takmak lazım, nereye baktığımız belli olmaz.

Baji: O kafası karışınca böyle oturuyordu, Kazutora bir mesaj atmıştı ve Kazutora bok gibi yazdığı için mesajı anlamıyordu.

"Ne yazmış lan bu ithal muz?.."

"Yn, gel bir de sen bak..."

Sen yaklaşınca beni bacağına oturtu.

Sen mesaja bakarken o sana bakıyordu, yüzüne öpücükler konduruyordu.
Yüzün kızarmaya başlamıştı, (Niye, çünlü biz Yn'yiz de ondan)

"Hadi mesajları boş verelim, hava çok soğuk, ısınmamız lazım."

Senin elini tutarak pantolonundaki şişliğe götürdü, "o da çok üşüyor..."

(Soğuktan çükü donuyor.)

Mikey: Millet uyurken üstünü çıplak bırakır, bizim ki bacaklarını çıplak bırakıyor.

Uykusunda artık nasıl boklar yiyorsa, çavuş uyanmıştı.
Sızlanarak uyandı.

"Yn uyan, bir şey yap amk" (yazmaya üşendim, siz amına koyayım diye okuyun, [daha uzun oldu😑])

Sen "Ne yapmamı bekliyorsun?" diyince o ciddi olarak düşündü.

"Yala."

Sen onu görmezden gelince o kalktı, sen götün üst tarafta kalacak şekilde uyuduğun için (Tamam bunu yapabilirim) seni götünden sikmeye girişti, evet evet, kıçını sıkarken bundan delice keyif alıyordu.

Sen ise sızlanmana rağmen açıkçası memnundun.

"Neyse, bu gün cömert hissediyorum, amından sikeceğim..."

Boş konuşuyordu ama parmakları çok güzel iş yapıyordu.

"Hmm, çok sessizsin..."

Aniden içine girmesi ile çıkardığın yüksek inleme onu için yeterliydi.

Aniden içine girmesi ile çıkardığın yüksek inleme onu için yeterliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tokyo Revengers Tepki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin