Tepki: Biz gece dışarıda sigara içerken onlara yakalanıyoruz.
Bulunacak kişiler: Hanma, Baji, Takemichi.
Hanma: Sen gece dışarıda oturmuş sigarayı ilk defa deniyordun. Hanma sık sık içtiği için merakın kabarmıştı.
Sen sakince bu işi başarmıştın, YUPPİ. Öksürük krizine tutulmamıştın, ama içinde berbat bir suçluluk duygusu vardı.
Ve Hanma'nın koşarak üstüne geldiğini fark edince bu suçluluk korku oldu.
1 metrelik bacakları ile aranızdaki 200 metre 10 saniye içinde bitmişti.
"Sen..." Soluklanmaya çalışıyor.
"Sen... Ne... Sikime... Ahh, karaciğerim... SİGARA İÇİYORSUN!?!"
Vahşi ve hızlı bir hareket ile sigarayı alıp attı, ceplerini kurcalamaya başladı.
Bir yandan da azarlıyordu seni.
"Sen, niye? Ne için? Ne halta? Neyin adına? Hangi amaç için?"
Cümleleri kuramıyordu.Senin paketin ve çakmağınla beraber kendi sigara paketi ile çakmağını da attı.
"Yürü, eczaneye. Inhaler alacağız."
Daha götün yiyorsa iç bakalım.
Baji: Kendisi de nadiren sigara içiyordu ama seni kendi evinin balkonunda sigara içerken görünce kan beynine, gözüne, ağzına, götüne her yerine sıçradı, o derece.
Ama sakin kalma çabaları ile, kendi önünde Chifuyu'yu yolladı.
"Yürü git bak şuna, sanki onu o an görmüşsün gibi yap, bir şey de, kaza çıkacak..."
Chifuyu panikle gelip mükemmel rol yetenekleri ile hızlıca konuşmuştu.
"Yn-chaan?? Niye sigara içiyorsun, bu çok zararlı, sorunun varsa beraber çözelim, Baji de sigara içiyor çok üzülüyorum Yn-chan, lütfen söndür şunu..."
Göz dolması, el titremesi, sendeleme. Oscarlık oyunculuk.Sen suçluluk duygusu ile sigarayı söndürünce Baji arkandan geldi.
"Biraz konuşalım mı Yn?.."
Omurgandan aşağı bir ürperti indi o an.
Takemichi: O seni ziyarete gelmişti. Elinde iki kornet çikolatalı naneli dondurma vardı.
Yüzü ışık ışıl parlıyordu, ta ki sigara kokusunu fark edene kadar.
"Yn... Bu koku ne?.. Sigara içmiyorsun değil mi?"
Takemichi'ye yalan söyleme şansın yoktu, çünkü çok iyi anlıyordu.
Sen kendinden emin bir şekilde kabul edince daha içeri girmeden döndü gitti.
Duyduğun son şey bir ağlama hıçkırığı, gördüğün son şey Takemichi'nin iki dondurmayı da ağzına sokması oldu.
İsteğiniz varsa yazmayın, köydeyim, İnternetim yok.🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Tepki
Fanfictionİlk bölümler biraz şey olabilir- Her türlü zıkkım var...