Hiperaktiflik

155 11 6
                                    

Tepki: Biz aşırı hiperaktifiz, böyle bazen durgunuz sonra aniden enerji patlaması yaşıyoruz. Saçma sapan şeyler yapıyoruz.
Ve iletişimimiz, tüm duygularımız o an kesiliyor.

İsteyen: minachanone

Bulunacak kişiler: Baji, Kisaki, Hanma, Angry.

Baji: Baji sakince oturmuş çayını içerken bir yandan da paragraf çözmeye çalışıyordu.

Sen öyle sakin sakin kitap okuduktan sonra aniden kalkıp orada burada neşeyle koşup kendisine bir şeyler anlatmaya başlayınca o bayağı şaşırdı.

Bayağı sinir oluyordu, "Yerinde- DURSANAĞH!?!"

Sen koltuğun tepesinden ona bakıp nah çekip bahçeye çıkınca, sanki peşine vermişler gibi koşup seni ilçe boyu kovaladı.

O sırada bir kaç köpekte Baji'yi kovalıyordu.

Kisaki: O ilk başta hiç umursamadı, ama bayağı öfkelendi.

Sakindi, kitaplığını düzenliyordu. Ta ki sen gelip kitaplarını kurcalayıp dağıtana kadar.

Tuttuğu en kalın kitabı, (Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı kitabı olsun, 1 kiloya yakın) kafana geçirmek için ileri atıldı, atıldı ama sen kenara çekilip odadan çıkınca eli boşluğa geldi ve dengesini kaybedip yere yığıldı.

"Ölümlerden ölüm beğen..." Kisaki'nin seni öldürmeyecdğini herkes biliyordu.

Kalktığı gibi seni salonda yakalaması ile yere atması bir oldu.

Bir süre seni azarlarken sırtında oturdu. Sen yere yapışmış haldeyken.

Hanma: O odasında bitmiş sigara paketleri, gazı bitmiş çakmakları ve bitmiş vapeleri ayıklayıp atarken senin seslerini duruyor, bir şeylerin düşme veya çarpma sesi.

Merakla çıkıp bakınca seni evin kedisi işe oynarken görüyor, ama kediden çok sen koşup oraya buraya gidip neşeyle gülüyorsun.

Hanma'yı gördüğün gibi kollarına atlayınca, o bundan zaten hiç rahatsız olmamıştı.

"N'oldu yaa?~ İyi misin sen?~" Yine o alaycı ve neşeli ton.

Boyuna eğilip sana bakarken sen yüzüne tokat atıp evden çıkınca, ki tokat onu etkilememişti.

Neşeyle, bunu seni öpmek için bir bahane olarak görüp senin peşine çıktı ve kovalamaya başladı. "Ben de bir şey YAPACAĞIM!!😍😍"

Angry: O senin sağlığından endişe etmeye başlamıştı, beyninde bir sorun olduğunu falan düşünüyordu.

Smiley'i arayıp yardım bile istedi, Smiley bayılt dedi ama onun vicdanı yapmaya el vermedi.

O artık senin kurbanın olmuştu, sen onun kıvırcık saçlarını iki şirin topuz yaparken hiç kıoırdamadan duruyordu çünkü ona zarar vereceğini sanıyordu.

Sen hala bir şeyler konuşuyordun, etrafta olmaktan çok Angry'nin yanındaydın.

Sen ona nah çekmeyi öğretirken, o ayağı ile bile nah çekebilmişti.

Ama baktı ki senden hayır yok, sarıldı, sen susana kadar, yani en az yarım saat öyle bekledi.

Ama baktı ki senden hayır yok, sarıldı, sen susana kadar, yani en az yarım saat öyle bekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsteğiniz varsa yazın lütfen!<3

Tokyo Revengers Tepki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin