Jegyzőkönyv

101 9 0
                                    


-- Az autónál találkozunk három perc múlva. -- Ugrott fel Kayn. -- Elise, add a táskádat! -- Leemelte a székemről a táskát.

-- Kayn...

-- Elise! -- Nézett rám. -- Szeretném holnap megbeszélni veled ezt az egészet. Ma még haza kell menni, megírni a jegyzőkönyvet több óra és te hulla leszel. Semmi nem fog változni holnapig. Kérlek!

-- Megütlek. -- Közöltem.

-- Köszi! -- Nyugtázta és elrohant a táskámmal.

-- Jamie, tényleg segítesz megírni azt a zárójelentés izét? -- Kérdeztem.

-- Igen.

Bólintottam. Kayn leleltározta és visszapakolta a felszerelésünket a helyére, és tényleg ott állt az autónál három perc múlva.

-- Jamie, ülj hátra! -- Utasította először az elemzőt, majd hozzám fordult. -- Elise, te vezetsz! -- Megdobott a kulccsal, majd beült az anyósülésre.

Álltam az autó mellett, aztán kinyitottam az ajtaját és behajoltam.

-- Nem hagyhatnánk ki kivételesen a "szivassuk meg Elise-t" részt? -- Kérdeztem.

-- Az lenne kivételes, ha egyszer nem jajgatnál, amikor valamit kérek tőled.

-- Azt akarod, hogy vezessek? Most?

-- Igen.

-- Nincs jogosítványom.

-- Ügynök vagy, Elise. Mindenki leszarja, hogy van-e jogosítványod. Meg se állítanak, mert ismerik az autót.

-- Amit én ki akartam emelni ezzel, az az, hogy; nem tudok vezetni!

-- Én se tudtam, amíg meg nem tanultam.

-- Azt hiszem ez nem a megfelelő környezet a tanuláshoz.

-- Mi a gond?

-- Hát, csak az autó, a hely és az időpont.

-- Nyaf.

Nincs is jobb annál, mintha kezdő vezetőként beültetnek egy csúcsteljesítményű autóba egy pláza és egy vonatállomás mellett hulla fáradtan...

-- Az autó az enyém. -- Folytatta Kayn. -- Megengedem, hogy vezesd, csak kinyírlak, ha történik vele valami. Az időpont pedig tökéletes. Helynek ez van. Nem értem miért kell fikázni. Hol akarsz te vezetni először? Egy versenypályán?

-- Nyílván erre gondoltam...

-- Na, ülj be! Sietünk haza.

Beszálltam és Jamie-re pillantottam a tükörben.

-- Jamie, téged sem különösebben zavar, ha frontálisan ütközünk és meghalsz?

Jamie megcsóválta a fejét.

-- Ami azt illeti, a hátad mögött nagyobb biztonságban érzem magam, mint Kayn mellett bármikor, még akkor is, ha nem tudsz vezetni.

-- Kösz haver! -- Motyogta Kayn. -- Én... kurva jól vezetek. Most miért?

-- Láttam Elise-t vezetni. -- Vont vállat Jamie. Meggyőző volt.

-- Láttál??

-- Láttalak, Elise, a fél világ látott.

-- M-I?

-- Nem kell emlegetni ennek a beszarinak. -- Sziszegte Kayn mérgesen. -- Te meg Elise indííííts már!

-- Én.. inkább nem kérdezek többet. Esküszöm! -- Nyögtem.

Bedugtam a kulcsot, lenyúltam az ülés oldalához, és a motor felbőgött.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

titleWhere stories live. Discover now