11. Bölüm

61 7 0
                                    

Medyada bazen fotoğraflar gözükmüyor. Hem medyaya koyacağım hemde aşağıya koyacağım.

Medya kıdemli üsteğmen Ali DİNMEZ

Kıdemli üsteğmen Ali DİNMEZ (29 yaş)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıdemli üsteğmen Ali DİNMEZ (29 yaş)

Mina ZAMİR den

Zehra ile salon da bu olayı hazmedmeye çalışıyorum.
Ben inanmıyorum adam bir şeye dayalı olmadığı halde karşıma çıkıp bana nasıl abicim diyor.

" Mina acaba diyorum babanı mı arasan. Belki o biliyordur, ama sana söylememiştir."

" haklısın. Anlatır belki."

Zehra Haklıydı. Belki de  bir abim yoktur. Babamı aradığımda 3. Çalişta açtı.
" baba."

" Mina"

" ben senin ile bir şey konuşacağım"

" Söyle, şuan müsaitim."

" Sen ben doğmadan önce, başka bir kadın ile evlendin mi?"

" Sen bunu nereden öğrendin?"

" ne yani annem den önce başka bir kadın ilemi evlendin? Hani annem hayatının ilk aşkıydı."

" Mina sana bunu kim söyledi dedim."

" dün senin oğlun anlattı bana bunları. Bir de çocuk yapmışsın o kadın dan. Bana anlattı  ben doğmadan önce başka bir kadın ile evlendiğini daha sonra onları terk ettiğini söyledi. Bana neden demedin baba  bunları. Neden anlatmadın?"

Babam telefonu suratıma kapattı.
Zehra bana bakarak " ne oldu?"
" kapattı."

Ben kimi arayacağım biliyordum.
" Anne."

" Mina. Geri dönmeye karar verdin dimi.?"

" hayır dönmeyeceğim. Sana bir şey sorucam ama dürüst ol."

" tamam söyle bakalım. "

" ben doğmadan önce babam başka bir kadın ile evlenmiş. Sen bunu biliyormudun?"

" evet biliyordum. Ama baban ile boşandıktan sonra öğrendim. Babanın eski karısından 32 yaşında bir oğlu varmış. Hatta boşanma sebebimiz biraz da buydu. Sana kim söyledi?"

" oğlu geldi. Bana her şeyi anlattı. Ama inanmadım. Babamı aradığımda yüzüme kapattı."

" Mina, ben bunu öğrendiğimde  Babanın eski karısı ile konuşmaya gittim. Neden gittim bilmiyorum. Konuşmaya gittiğimde o çocuk ta oradaydı. O zaman sen 22 yaşında iken oda 28 yaşındaydı. Aranız da 6 yaş vardı. Oraya gittiğimde bende onlara her şeyi anlattım. Seni anlattım. Babandan boşandığımı anlattım. Seni anlattığımda o çocuk çok sevinmişti bir kız kardeşi olduğu için. Ben orada iken çok iyi davrandılar bana. Ben sana bu zamana kadar iyi bir anne olamadım biliyorum. Sen hep burnun doğrusuna doğru gittin. Sen artık kendi hayatını kuruyorsun anlaşılan.
Ama sana son kez bir şey demek istiyorum. Eğer hala bir ailem olsun istiyorsan senin bir abin var. Normalde sana böyle demezdim. Ama o çocuk baban dan bile daha iyi.
Neden bunları söylüyorum bilmiyorum. Ama sanırım senin ile daha konuşmaya bilirim. Bu senin ile son konuşmam. Kendine yeni bir hayat kurmaya devam et. Abine de güvene bilirsin."

Vatan Uğruna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin