16. bölüm

35 3 5
                                    

Bu bölüm birazcık hüzün dolu.
Hani bazı röportajlar da olur, ölüme 5 dakika kala ne yapmak istersiniz diye soruyorlar? Bu bölümde...
Neyse yeterli bu kadar bölüme geçelim.

Oy atıyorsunuz Allah razı olsun. Yorum da atabilirsiniz, sizin düşüncelerinizi merak ediyorum. Yorum da atın.

Asaf KARAHAN dan

Bugün  Harun yarbay  merkez de bir yemek festivali olduğunu söyledi. Bizim de sevdiğiniz kişileri getirin demişti. Aklıma Mina geldi. Ablamı götürmek isterdim ama bugün nöbeti vardı. Annem ise Yiğit'e bakıyordu.
Ben de sevgilimi götürürüm. Mina'yı arayıp durumu anlattığımda hemen kabul etmişti. Ali de Zehra'ya söylemişti.
Taburda da akşam ki festivali konuşuyorduk.

" Yusuf senin kız arkadaşın gelecek mi?"

" komutanım gelemeyecek. Onlar kaynana gelin çeyiz hazırlıkları yapacaklarmış. "

" desene düğün yakında o zaman."

" daha tarih almadık komutanım. Ama yakın sayılır."

Kafamı salladım Barış, Hakan'a doğru
" Hakan, hayırdır kimden mesaj bekliyorsun?"

" komutanım Mina hanımın arkadaşı çağla hanıma dedim gelirmisiniz diye ondan mesaj bekliyordum."

" Hakan"

" efendim komutanım."

" o gün atış talimin de, Mina sana ne demişti?"

" çağla hanım ile bir kaç kere görüştüğümüzü görmüş komutanım,
Onun hakkın da tavsiye verdi."

" anladım. " Herkes kendi arasında konuşuyordu Ali ye doğru eğildim.

" Ali sen akşama Elif'i getirecek misin?"

" sanmıyorum komutanım. Hala kızgınım ona. Bana nasıl söylemez ya başına bir şey gelseydi o gün."

" haklısın ama onun açısından da bak."

" komutanım Allah aşkına, gece saat 10 da korkollara düşüyor. Sebebi ne, mahalledeki köpeği yemek veriyor diye. Tamam anladım veterinerlik okuyorsun ama illa bütün köpekleri o besliyecek diye bir şey yok. Üstüne gidip adamı sopa ile dövüyor ben şimdi buna mı kiz mıyım?"

" Lan manyak mısın sen?  Kızı 5 gün eve kilitledin sadece okula gidip geliyor. Kim bilir sana canlı konum da paylasiyordur senin zorun da."

Ali hiç bir şey demedi." Konum mu paylaştiriyorsun bir de. Ulan bu kız ileride erkek arkadaşı olduğun da ne tepki vereceksin acaba."

" hele bir olsun bak o çocuğu mermi  kurşununa dizmiyormuyum."

" abart Ali senin de sevgilin var o sana bir şey diyor mu?"

" diyemez ben abisiyim."

" tamam en iyi, en korumacı abi sensin kız sana söylemeyi korkar lan sevgilisi  olduğunu."

" bilmiyorum akşam eve gidince konuşacağım zaten."

Murat bana seslenerek " komutanım "

" Söyle Murat."

" Mina yengemin numarasını alabilirimiyim?"

" ne yapacaksın sen Mina'yı."

" komutanım ben yaralandiğimda hastanede bir hemşire vardı Melike hemşire. Mina yengem de onun arkadaşımış rica etsem numarasını alıp onun da akşam gelmesini istiyecektim."

" tamam al sana atıyorum."

" saolun komutanım."

Mina ZAMİR den

Vatan Uğruna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin