17. bölüm

35 3 3
                                    

Bu bölüm BELKİDE ana karakterlerin son bölümü olabilir.
Bu bölüm birazcık hüzün, biraz sevgi, biraz son sözler...

BÖLÜME  GEÇELİM

YAZAR ANLATIMINDAN

Festival alanında olan patlama, Mina ile Melike'nin teröristler tarafından kaçırılması, Zehra'nın patlamada yaralanması...
Ali ise operasyon da bile aklı Zehra da idi. Yıldırım timi Mina'nin kolyesin deki takip cihazı ile yerlerini bulmak kolay olmuştu. Deponun önündeki adamları indirmek için Asaf yüzbaşı dan  ateş emri vermelerini bekliyordu yıldırım timi. Yüzbaşı Asaf, ateş işareti verdiğinde deponun önünde ki teröristleri tek tek indirdiler.
Asaf yüzbaşı Hakana " Hakan temiz mi diye etrafı tara."  Demişti.

Hakan ise kulaklıktan " emredersiniz komutanım." dediğin de etrafı taramaya başladı. Bir süre sonra Hakan kulaklıktan " Temiz komutanım."  dedimişti. Asaf yüzbaşı ve timi siper oldukları yerlerin de kontrollü bir şekilde çıktılar. Deponun içine Ali, Asaf, Murat ve Barış girmişti. Diğerleri deponun önünde etrafı kolacan ediyordular.
Asaf yüzbaşı ve diğerleri içeri girdiğinde sandalye de bağlı bir şekilde, üstünde bomba olan ve ağlayan Mina vardı. Melike ise Deponun diğer ucun da sandalyeye bağlı bir şekilde ağlıyordu. Murat Melike'nin yanına geldiğin de ellerini ve ayaklarını çözdü. Murat Melike'yi depodan çıkardı. Asaf ise koşarak Mina'nin yanına geldi, ellerini ayaklarını çözdü fakat Mina'yı kaldıramadı. Asaf yüzbaşı Barış'a doğru bakarak" Barış bu bombayı bir an önce imha et." demişti. Barış ise Mina'nın yanına gelip bomba ile uğraşmaya başladı. Mina ise sadece Asaf'a bakıyordu. Onun gözlerine bakıyordu. Belki de son gördüğü şey Asaf'ın gözleri olurdu. Belki de bir şey görmeden...

Bomba'nın  geri sayımı 04:32 saniye.
Barış önüm bildirmek için Asaf yüzbaşı'ya doğru konuştu. Ama gözleri hala bomba'nın üstündeydi.
" komutanım. Bombayı durduramam. Ama hassasiyetini imha edebilirim."

Asaf yüzbaşı ise " tamam ama çabuk ol." demişti. Mina ise gözleri hep bomba'nın üstündeki geri sayımda idi.
03:54 saniye.
Mina,Asaf'a bakarak konuştu. "Asaf, seni çok seviyorum."

Asaf ise gözleri dolmaya başlamıştı.
Çünkü son dakikalardı ya kurtulacaktı, yada...
Asaf ise kafasını hayır dercesine salladı. " Mina, bende seni çok seviyorum . Böyle konuşma tamam mı ?"

Mina öleceğini kabulleniyordu yavaş yavaş. Sayaç'a baktı 02:45 saniye.
Ali'ye baktığında gözleri kıpkırmızıydı. Mina ise onun bu halini ilk defa görüyordu. " Ali gözlerine ne oldu kızarmışta."
Asaf ile Ali birbirlerine baktı. Zehra'nın yaralandığını söylemek istemediler. Asaf ise yalan dan bahane uydurarak" buraya gelirken tepeden kayarak indik kum kaçmıştır gözüne." yalan söylemeyi hiç sevmezdi ama ona da söyleyemezldiler. Mina sayaç'a tekrar baktığında  artık son anlar dı. 02: 05 saniye kalmıştı. Mina üstündeki kazağa baktı Zehra'nın kazağıdı.
Mina bakışlarını Ali'ye çevirdiğinde " Ali, Zehra'ya sen söylersin kazağı bende kaldı." Mina yarı gülerek yarı da ağlayarak söyledi. Ali daha fazla dayanamayıp dışarı çıktı.  Barış konuştu." Komutanım hassasiyeti kaldırdım. Bombayı yavaş bir şekilde çikarsak bile uzaktan kumanda ile patlayacak."
Asaf ise Barış'a " Barış dışarı çık " demişti. Barış ile Mina Asaf'a baktılar.
" komutanım a-" Asaf barışın sözünü kesip tekrar." BARIŞ ÇIK DISARI HADİ." Barış ise çantalarını alıp dışarı çıktı. Asaf süreye baktığın 01:30 saniye kaldığını gördü. Mina'nin elini sıkıca tutu. Mina Asaf'a" Asaf git bak az bir süre kaldı." Dedi ama Asaf dinlemedi. Süre ise artık saniyeler kalmıştı son. 50 saniye.
Asaf Mina'nın üstündeki bombayı hızlıca yere çıkartıp attı. Daha sonra Mina'yı kucağına aldı. Arka kapıdan dışarı çıkacak iken bomba patladı.
Bombanın saniyesi hala vardı fakat uzaktan kumanda ile patlatmistilar.
Yıldırım timi deponun patlayişını izlediler. Bir süre sessizlik olmuştu.

Vatan Uğruna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin