Medya: Ecmel Minel Külen.
[İyi okumalar bebişlerim.]
Beyaz kar bir anda kıpkırmızı olmuştu. Etrafta ki sesler kesilmişti. Giray yere düşerken yerden kalkmaya çalıştım. Fakat kalkamadım. Kar'ın içine gömülmüştüm.
Zorlanarak kalktım. Giray'ın yanına ulaştığımda elim kurşunun olduğu yere gitti.
"Giray." dedim mırıldanarak."Telefonun nerede? Ambulans çağıracağım." dedim.
Eli cebine gitti zorlukla. Bir elim elini tuttu. Gözümden düşen bir damla yaşı sildim. Telefonu alarak bir kaç şifre denedim. En sonunda denediğim şifre tutmuştu. Ambulans buraya biraz zor gelirdi. Melih'in numarasını bulmaya çalıştım. Melih'in numarasını bulduğum an aradım.
"Ne oldu Giray?" dedi.
"Melih, Giray vuruldu. Ambulansın gelmesi çok uzun sürer. Lütfen evin önünde ki korumaların birisini ara buraya gelsinler." dedim.
"Ben buradayım, ben gelirim. Siz neredesiniz?" dedi.
"Evin arkasına doğru gel, biraz uzakta bizi göreceksin." dedim.
"Tamam sen sakin ol ben geliyorum." dedi.
"Lütfen çabuk gel." dedim.
"Tamam, bekle." dedi.
"Allah benim cezamı versin. Bok var gibi yürüyüşe çıkalım." dedim.
Giray kızarmış mavi gözlerini gözlerime dikti."Senin." duraksadı."Senin bir suçun yok." dedi.
"Sus lütfen konuşma Giray." dedim.
Bir kumaş parçası bulmaya çalıştım fakat bulamadım. Elimde ki eldivenleri çıkartarak yaraya bastırdım. Giray'ın gözleri yavaş yavaş gidiyordu."Giray lütfen uyanık kal." dedim.
Gözümden düşen yaşları sildim. Arkamı döndüğümde siyah bir arabanın bu tarafa doğru geldiğini fark ettim. Araba yan tarafımda durdu. Arabadan Melih ve bir adam indi."Sen geç arabaya Ecmel. Arka tarafa otur." dedi.
"Tamam." dedim.
Arabaya binerek kapıyı açık bıraktım. Melih Giray'ın kafasını bacağıma bıraktı. Giray fazlasıyla uzun bir adamdı. Elinde ki kumaş parçasını bana verdi."Bunu yaraya bastır. Kanaması daha fazla olmasın." dedi.
"Tamam." dedim.
Giray terlemişti. Ellerim saçına gittiğinde saçlarını geriye aldım. Üzerinde ki kazağın yakasını biraz açmaya çalıştım. Yaraya bezi bastırmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Action"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...