(Jaychang)Jay pov:
Tocmai ajunsesem acasă de la școală. Totul a fost normal, la început.
Mi-am salutat părinții, apoi am urcat scările spre camera mea pentru a începe temele.
După aproximativ o oră, viața mea s-a schimbat complet. Am auzit soneria ușii sunând pe scări și cineva a răspuns. Câteva minute mai târziu, am auzit țipete și mama plângând.
Mi-am deschis ușa și am început să cobor încet scările până când a apărut un bărbat necunoscut. Avea tatuaje, brațe puternice, un piept lat, o față sculptată ca un zeu grec, cu niște ochi căprui izbitori care țineau mânia pe moment.
Am simțit că mi se blochează respirația în gât în timp ce acele sfere maro se blocau cu ale mele, -jay, ce drăguț din partea ta să ni te alături". Vocea lui era profundă și avea putere chiar și cu acea propoziție simplă. Cum mi-a spus acum numele?
Mama s-a întors să mă privească, cu lacrimi curgându-i pe față.
"-Ce se întâmplă?" am întrebat coborând scările.
- Vii cu mine. spuse bărbatul nenumit apucându-mă de braţe.
M-am uitat la el confuz și m-am uitat la părinții mei. Mama a stat doar plângând în brațele tatălui meu. Expresia de pe chipul tatălui meu nu era altceva decât vinovăție și tristețe.
-Ce vrei sa spui?" am întrebat uitându-mă la bărbatul care mă ținea de braț.
- Părinții tăi nu ți-au spus niciodată?
- Ce să-mi spună? M-am uitat la părinții mei cu o confuzie totală. Eram singurul care nu știa ce se întâmplă.
-Voi explica mai târziu, chiar acum ați putea dori să luați câteva lucruri și să vă luați la revedere.
Mi-am smuls brațul de la el —Nu plec! M-am uitat la părinții mei: -Nu-l vei lăsa să mă ia, nu-i așa? Tatăl meu a privit în altă parte, iar mama a plâns mai tare.
Am simțit că lacrimile încep să-mi curgă și am simțit o durere insuportabilă în piept când bărbatul m-a luat din nou de braț -Vrei să iei ceva cu tine sau nu?
- Ți-am spus că nu merg. Mi-am smuls din nou brațul.
- O iau ca pe un nu. m-a aruncat peste umăr şi a pornit spre uşă.
-Mama, tata! Ajutor! Lacrimile mi s-au revărsat din ochi. De ce stăteau doar acolo.
Am lovit și am țipat până am ajuns în mașină. M-am uitat pe fereastră și părinții mei stăteau acolo și priveau cum mă iau.
M-am întors să-l văd pe bărbatul care stă lângă mine în spate.
-Ce naiba se întâmplă cu viața mea? am întrebat în liniște, în principal pentru mine.
I-am simțit mâna pe brațul meu și m-am dat înapoi: -Nu mă atinge! am spus rece.
- Asta nu este vina mea.
M-am uitat la el de parcă ar fi nebun, -Serios? Atunci de ce dracu sunt aici?
-Nu folosi limbajul ăsta cu mine Jay decât dacă vrei să fii pedepsit. Ești aici cu mine din cauza unei datorii pe care părinții tăi au trebuit să o plătească cu ceva timp în urmă.
-Ce vrei sa spui?
-Chiar înainte de a te naște, părinții tăi aveau datorii și nu aveau o datorie pe care să o plătească cu numerar."
- Cui aveau datorii?
"-Tatăl meu."
- Și de ce naiba este atât de important încât datoria trebuia plătită cu mine?
-Tatăl meu a fost un șef al mafiei foarte respectat și a spus că ți-ar lăsa părinții să trăiască dacă te dăruiesc mie la momentul potrivit.
-Nu sunt și nu voi fi al tău!
-Mai vedem noi. Un zâmbet bolnav se răspândi pe buzele lui Hanbin
M-am uitat la el cu dezgust: -Cine naiba ești tu?!
-Sunt Sung Hanbin , i-am luat locul tatălui meu ca șef al mafiei în urmă cu câțiva ani.
-Genial, pur și simplu grozav. M-am uitat înapoi pe fereastră.
Cum sa schimbat viața mea atât de drastic și repede?
( Sung Hanbin)
CITEȘTI
~Criminals Group~ BinJae
ActionÎn vârstă de 18 ani, viața lui Jay chang se schimbă drastic când apare un bărbat misterios și sexy pentru a-l îndepărta de părinții săi. El descoperă datoria părinților săi și cum a trebuit plătită cu viața. Dar jay nu cedează fără luptă. Șeful mafi...