20

6 2 0
                                    


O Săptămână mai târziu ( vacața)

Jay pov:

Tocmai pusesem totul în spatele mașinii, gata de plecare. Soarele nu a ieșit si n-avea să mai fie peste două ore. Abia eram treaz, ținându-mă de Hanbin ca să nu cad și să dorm pe podea.

-Eşti gata? A întrebat şi eu am dat din cap somnoros lângă umărul lui.
-urcă în mașină ca să poți dormi. El a spus zâmbind.

în timp ce m-a ajutat să urc, m-am uitat la el: -Stai, poți să-l iei pe liem?"
A oftat, ştiam că credea că vom reuşi fără el, dar nu aş lăsa să se întâmple asta. S-a întors cu un liem obosit.

L-a lăsat pe liem în poala mea și s-a aşezat lângă mine. A închis uşa și i-a fâcut semn şoferului să plece

  L-am îmbrătişat pe Hanbin care se       
afla lângă mine adormind

instantaneu pe materialul moale al cămăşii lui fanteziste. M-am trezit doar puțin când am avut senzația că cineva m-a ridicat şi ma mişcăt. Am gemut în timp ce mi-au periat carnea dureroasă a piciorului -imi pare rău, doar du-te înapoi la somn, iubire. Am auzit vocea liniștitoare a lui Hanbin și i-am simțit buzele moi pe nasul meu, făcându-mă să gem din nou.

A chicotit iar eu am adormit.

După câteva ore mai târziu am auzit un-"Am ajuns ." A spus el si m-am întins. frecându-mi ochi.

M-am uitat în jos la poala mea și liem se întindea în timp ce i s-a deschis gura și i s-a rostogolit limba în timp ce a scos cel mai drăguț căscat Am zâmbit şi m-am ridicat, ataşându-i lesa de guler. Am ieşit din avion cu Hanbin şi l-am lăsat jos pe Liem ca să-şi poată face treaba înainte de a conduce maşina la casa de pe plajă.

Lucrurile noastre au fost mutate în timp ce liem a adulmecat pentru a găsi locul perfect pentru a se uşura.
"-Esti gata?" întrebă hanbin.

- Da. am spus şi ne-am dus la maşină, liem alergând în fața noastră, acum având chef să se joace după somnul lung.

- Calmează-te, liem. Am spus să-l i-au când urcam în maşină. Când am început să conducem, el a urcat pe geam în timp ce l-am dat jos și el a privit afară, în mod clasic, limba i-a atârnat în timp ce vântul îi sufla în blană.

Nu m-am obişnuit niciodată cu plajele frumoase și cu apa limpede. Odată ce am ajuns în sfârşit la casă, l-am lăsat pe liem să alerge în timp ce oamenii lui hanbin ne luau lucrurile din mașină carându-le pe scări, liem nu avea nimic de urmărit acolo, cel puțin așa am crezut.

Liem a decolat în direcția verandei. Habar n-am avut ce caută până când l-am auzit un șuierat în timp ce hanbin a alergat După el.

Era o pisică, care era ghemuită şi şuiera la un liem acum supărat Stătea în picioare de parcă ar fi vrut să se joace, dar a și scâncit, neştind dacă să se joace sau să fugă de animalul pufos din fața lui.

- liem!!. am spus cu severitate. Pentru prima dată s-a întors când i-am spus numele si când l-am strigat din nou a venit în fugă spre mine.

Una dintre slujnice a ieşit cu o mătură în mână, gata să alunge pisica, dar am oprit-o.-"Aştepta." am spus şi ea s-a oprit, uitându-se la Hanbin pentru instrucțiuni.

-E in regulă, lasă pisica să stea. El a ordonat şi ea a intrat înapoi înăuntru
M-am apropiat încet de pisică, a ieşit încet din colțul ei, când m-a întâlnit la jumătatea drumului. În timp ce m-am înclinat şi i-am lăsat să-mi adulmece mâna, a mers în sus și s-a frecat de piciorul meu, torcând în timp ce i-am mângâiat fața și spatele.

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum