28

2 2 0
                                    


Hao pov:

Am pufnit când am intrat în clădire. Complexul era că un apartament de pe terenul lui Hanbin în care au
stat toți paznici.

Aveam un pin mic dintr-un Brad în spatele meu. Nimeni nu m-a văzut, toată lumea fie lucra, fie dormea.
Am mers spre  drumul către jiwoong și în camera mea cu copacul târându-se în spatele meu pe podea.

Sar putea să vă întrebați de ce trag un copac în clădire. Asta este pentru jiwoong vreau să sărbătorim  împreună ca un cuplu Crăciunul, voi încerca să fac din aceasta cel mai bun Crăciun pentru el. Mă rugăm să iasă bine.

   Odată ce am luat pomul într-un ghiveci pe care il găsisem în hambarul din spatele casei, am scos o
pungă de ornamente pe care le-am cumpărat de la magazin în ziua mea liberă.

   Am înfăşurat o şuviță de lumini în jurul copacului și am aşezat pachetul mic de ornamente pe care il cumpărasem pe copac. Odată ce am terminat, m-am întins pe patul nostru, jiwoong era pe cale să ajungă acasă, lucrasem toată noaptea și trebuia să dorm, dar m-am Hotărât să iau copacul deoarece eram deja la începutul lui decembrie.

începusem să adorm când am auzit uşa deblocându-se și jiwoong intră.
M-am ridicat din pat și l-am întâlnit pe jiwoong în micul living alăturat bucătăriei şi sufrageriei. Copacul
era lângă canapea, singura piesă de mobilier din cameră.

-"Ce este asta?" întrebă jiwoong puțin surprins.

-Este un pom de Crăciun. Am zâmbit sprijinindu-mă de tocul uşi

- Ai dormit? întrebă jiwoong, fără să arate un pic de emoție.

-Nu. Sper că nu te superi, îmi doream foarte mult ca primul nostru Crăciun împreună să fie memorabil. jiwoong a tăcut când s-a apropiat de mine și şi-a cuprins brațele în jurul meu, ținându-mă strâns.

- Inteleg că îți place. am chicotit.

-Te iubesc. El a spus uşor—N-am mai văzut brad de Crăciun de la cinci ani.

I-am sărutat partea laterală a capului.
- Pur şi simplu mă simt rău că nu ai ajuns să adormi. El a spus.

-Ei bine, pentru că nu lucrez în seara asta. Am zâmbit, ciugulindu-i buzele, -Aşa că încă pot să mănânc cina cu tine și să mă culc cu tine

- Trebuie să dormi, Hao.spuse jiwoong

- Dar vreau să i-au masa cu tine.

-Du-te la culcare, Hao. Am oftat, dar am dispărut în dormitor După o ciugulă rapidă pe buze. Eram atât de obosit încât, de îndată ce mi-a lovit capul de pernă, am adormit.

Jiwoong pov:

   Am fost sincer surprins când am intrat şi am văzut micul brad împodobit. Am fost aruncat instantaneu intr-un flashback.

A fost înainte ca sora mea să se nască și înainte ca tatăl meu să înceapa să mă abuzeze.

-"Jiwoong, dragă." Mama m-a scuturat ușor trezindu-mă. Atunci era însărcinată cu sora mea mai mică, cu
burta evidentă în rochia ei de noapte roz deschis,-Nu vrei să vezi ce ai de Crăciun? A intrebat ea și m-am frecat la ochi înainte de a mă da jos din pat.

Am urmat-o jos până în camera de zi unde tatăl meu aștepta pe canapea, cadourile erau sub bradul împodobit.
M-am asezat la picioarele tatălui meu, -Bună dimineață. El a zâmbit, strângându-mă de umăr în timp ce
mama a distribuit cadourile. Trei pentru mine, doi pentru tata si doi pentru ea.

Am smuls hârtia din toate cele trei cadouri  și am zâmbit pentru că obținusem tot ce îmi doream.

Mi-am îmbrățişat mama și tatăl, -Mulțumesc. Am zâmbit.

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum