13

6 2 0
                                    


  Jay pov:

  Doctorul, dr. Matthew, se întorcea din nou astăzi. Medicamentul pe care mi l-a dat a funcționat de fapt
foarte bine. Hanbin a fost puțin sceptic, dar I-am bătut cu restul pastilelor înainte ca el să se poate
certa.

Medicamentul ma făcut totuși somnoros și am fost treaz doar câteva ore din zi să mănânc, să folosesc baia și când am făcut duș hanbin a trebuit să mă ajute, în timp ce îmi țineam boxerii pe mine.

Obiceiurile mele de somn L-au făcut pe Hanbin să se streseze și mai mult din cauza mea, pentru că i-a fost teamă că mă înrăutățesc, nu am fost de acord. M-am simțit grozav pentru acele câteva ore în care am stat treaz în timpul zilelor și piciorul nu mi-a mai pulsat la întâmplare.

De asemenea, mi-aş putea mișca brațul fără ca umărul să țipe în semn de protest. Orice mi-a dat Dr.Matthew a funcționat foarte bine.

-Sper, jur pe Dumnezeu, dacă tu sau altcineva se întoarce la mine cu o fundătură a unei piste false, te voi împuşca. strigă Hanbin furios, Zhang intrase în cameră să-i de-a vestea lui Hanbin.

-Hanbin. L-am certat: —Calmează-te.
S-a uitat la mine şi i-a dispărut încruntat: -Nu suport asta. Trebuie să moară pentru ce ți-au făcut jay.

- Nu-l certa pe Zhang sau pe vreunul dintre oamenii tăi. Ei nu au facut altceva decât să te ajute. Am spus.

A oftat, dar nu a spus altceva. Zhang a dispărut și câteva minute mai târziu, dr. Matthew a intrat și s-a apucat de treabă: -Bună, jay. Cum te-ai simțit?

"-Bine." am spus cu sinceritate.
- Grozav, ai luat medicamentul pe care ți l-am dat? Am dat din cap și el a continuat: - Atunci trebuie să dormi mult. Am dat din nou din cap: -Dar ai observat o diferență?

-Piciorul meu nu mai doare aşa cum a făcut chiar și în cazul analgezicelor. De asemenea, pot să-mi mişc brațul fară să mă doară foarte rău.

- Minunat. Am de gând să scot bandajele și să-ți verific piciorul. A spus și am luam loc ca să poată scoate bandajele și să arunce o privire.

-Sunt foarte surprins de îmbunătâțire. Jay ai putea să-ți mişti piciorul pentru mine? El a întrebat.

Mi-am mişcat piciorul doar o şoaptă de durere venită din mişcare -Cât de rău doare asta?

-Abia deloc. Am răspuns.

-Minunat. El a spus: -Rolează-te pe spate, te rog. Și Spune-mi când te  doare A spus și a început să-mi ridice jumătatea din picior

L-am făcut să se oprească când tot piciorul meu a început să fie ridicat şi am simțit cea mai mică smucitură de rană și am şuierat, întinzându-mi mâinile pentru a-l opri. Din fericire s-a oprit.

Hanbin a făcut un pas şi I-a tras pe doctorul Matthew departe -Este suficient.

- Imi pare rău. El a spus: -Arătați o îmbunătățire majoră. Cred că în curând ar trebui să începeți să vă
plimbați cu cârje, de îndată ce umărul se vindecă, ceea ce ar trebui să fie suficient de bun în cel puțin trei zile.

-Nu trebuie să fiți în pat. atât de mult, nu este foarte sănătos..să iei medicamentele.

-Ne revedem peste o săptămână dacă nu ai alte nelămuriri sau întrebări. El a spus.

- Ar trebui să doarmă toată ziua? întrebă Hanbin.

-Da, sunt efectele secundare ale medicamentelor mele plus medicamentele care i s-au dat la spital. Nu este nimic de îngrijorat. El a spus liniştit

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum