22

6 2 0
                                    


Din moment ce Callie avea pisoii ei, am decis să aşteptăm până când li s-au deschis ochii înainte să ne
întoarcem acasă.

  Spre nemulțumirea mea, nu ne-am putut ascunde pentru totdeauna, mai ales cu patru pisoi care aveau nevoie de lucruri pe care nu le aveam pe o insulă fără magazin de animale de
companie.

Singurul motiv pentru care slujnicele și servitorii au supraviețuit singuri aici este pentru că aveau o grădină şi o fermă imensă de unde luau carne și fructe şi legume pe pământ fertil undeva pe insulă.

Hanbin şi cu mine eram în prezent în piscină, liem alerga în jur lătrând la tot ce se mişca.Când il chemam, se apropia de margine de parcă ar sări înăuntru, dar se văita şi pentru că era speriat.

   Acum Hanbin Era destul de mare ca să înoate. A început să Râdă, dar şi-a întins mâna. Am încetat să râd pentru a-l privi, dar I-am luat de mână, strângând de ea pentru a-l trage cu mine în apă.

Liem a terminat ziua în timp ce s-a întins lângă piscină, lăsând soarele si vântul să-l usuce Am decis să ieşim și noi, —Trebuie să facem bagajele, vom zbura înapoi mâine dimineață. M-a informat în timp ce mergeam după prosoape.

   -Bine. Am spus, luând prosopul şi uscându-mi părul. Mi-am tras prosopul de pe față când am simțit mâna rece a lui Hanbin pe pieptul meu: -Te-ai zgâriat destul de bine.

M-am uitat în jos și am văzut urmele ghearelor roşii şi ridicate. Am ridicat din umeri, nu sângerau și nu mă durea decât dacă le-am atins.

Eram bine și ar fi trebuit să știu cănd  I-am rugat pe liem să intre în piscină că asta se va întâmpla.

—Este în regulă, -a fost doar frică. Am spus.

     Când ne-am întors înăuntru, Callie îl ținea pe Simba între dinți în timp ce se întorcea în patul ei, el părea
întotdeauna să iasă din pat, dar Callie, find mama bună, il aducea mereu inapoi în siguranță.

   Minx, Luna și Bella rătăceau neputincioşi pe pat, căutându-şi mama pentru a putea mânca. Când Callie s-a întins pe spate, pisoii s-au clătinat şi s-au prins de ea.

Am zâmbit şi am urcat scările pentru a începe să-mi fac bagajele, Hanbin nu este departe.

După ce m-am schimbat, mi-am aruncat lucrurile în geantă. Urăsem să-mi fac bagajele, dar trebuia să
mergem acasă și trebuia să facem față realității.

Hanbin și cu mine am mâncat afară, admirând priveliştile frumoase încă o dată înainte de a pleca. După ce am terminat, am sugerat să facem o plimbare pe plajă, soarele era pe cale să apune, așa că m-am gândit de ce să nu am un moment de clişeu şi să merg pe plajă în timp ce soarele apune.

Hanbin purta o cămaşă albă descheiată, care Își expunea abdomenul definit şi o pereche de
pantaloni scurti. Părul lui încă arăta ca un nor în vârful capului, dar nu a fâcut nimic pentru a imblânzi
aspectul dezordonat.

Purtam şi ținută pe care mi-o cumpărase Hanbin, care era doar un tricou alb simplu și pantaloni scurți roz deschis, care erau puțin prea scurți pentru confortul meu.

Hanbin m-a luat de mână când am început să mergem pe linia tărmului, apa rece urcând si acoperindu-ne picioarele, dar nu m-am indepărtat

—Știi ce ar face asta și mai frumos? mi-a șoptit Hanbin la ureche. Mi-am dat ochii peste cap la el, dar I-am întrebat: "-Ce?"

Chiar atunci m-a tras de mână și s-a mişcat, aşa că am căzut direct în apă.
Am fost șocat, dar nu m-am putut abține să nu râd după ce am strigat la el"-Hanbin!"

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum