Hanbin pov:"—Da, aş dori masa mea obişnuită, dacă nu sunteți familiarizat cu asta, atunci vă rugăm să discutați cu
managerul." am spus referindu-mă la vărul meuAm închis și am ieșit din biroul meu, am decis să mănânc o mică cină pe care jay mâncase deja După ce am mâncat, am decis că era timpul să mă culc. Eram obosit de gândurile mele și ziua lungă de muncă, era timpul să mă culc și să mă îmbrăişez cu dragul meu jay.
Odată ce am fost gata de culcare, am intrat în cameră și jay încă dormea. și Pur și simplu mi-am cuprins brațele în Jurul lui și m-am alăturat lui.
După o săptămână lungă de muncă și cadoul lui jay cumpărat şi ascuns, a venit timpul pentru întâlnirea noastră şi pentru mine să-i urez în mod corespunzător la mulți ani, chiar dacă întărziasem câteva săptămâni.
-jay, ești gata? Am întrebat din afara ușii băi, unde se pregătea jay.
—Aproape.Mormăi el, părând distras.
Am oftat şi m-am aşezat pe pat.Jay deschise uşa și ieşi arătând la fel de uluitor ca întotdeauna. O pereche de blugi negri skinny și cu o singură cămașa care îi acoperea trunchiul. Părul lui era frumos arajat arătând foarte moale
S-a aplecat să-și apuce pantofi şi am simțit că mi se strâng pantalonii la vedere. Blugii i-au îmbrățişat fundul atât de frumos. Habar n-avea ce mi-a fâcut.
"—Bine. sunt gata." A zâmbit odată ce S-a ridicat de la a lega pantofii.
Mi-am înfăşurat brațele în jurul lui din spate și i-am mirosit gâtul sărutând uşor carnea lui fragedă
-Calmează-te, Hanbin. spuse jay puțin pe nerăsuflate.
-Eşti atât de sexy. am spus profund.
-Să mergem,ne vom pierde rezervarea Spune el indepărtându-se de mine, întorcându-se şi ciugulindu-mi buzele.
Am luat tot ce aveam nevoie și am ieşit pe uşă cu jay spre maşina care aştepta.
- Deci unde mergem mai exact? A întrebat când am început să plecăm.
—Asta este o surpriză. am spus trăgându-l mai aproape de mine A oftat, dar nu a mai întrebat nimic A durat doar o jumătate de oră pentru a ajunge la restaurantul la care jay părea surprins să-l vadă
S-a întors către mine, cu surpriza evidentă pe față.—Cum ai ajuns în acest loc în așa scurt timp?El a intrebat.
- Un văr apropiat de-al meu deține clădirea. L-am informat că voi veni.
-Hanbin, mă bucur că ai decis să
vii din nou aici. Verişoara mea, karina,a spus și şi-a înfăşurat brațele în jurul meu zâmbind apoi făcând acelaș lucru și cu Jay.-Masa ta este gata aşa că urmează-mă A spus ea luând două meniuri şi conducându-ne la lift şi ducându-ne pe acoperiş. Doar câteva persoane au avut acces la acoperişul frumos decorat. Erau lumini albe care erau înşirate în jurul zonei, luminând-o.
Masa era în centru, cu o lumânare aprinsă și ne aşteapta deja cu platourile cu mâncare şi pahare de vin pe o față de masă galben pal.
Am dat din cap și am luat colierul cadou din cutie și l-am pus la gâul lui jay: — wow este minunat îmi place, mulțumesc. El a zâmbit şi mi-a ciugulit buzele.
"-Delicios." Spune Jay savurând mâncarea a zâmbit.
-Bine mă bucur câți place .
După ce mi-am terminat farfuria, am plătit și am plecat după ce ne-am luat rămas bun de la Karina.
CITEȘTI
~Criminals Group~ BinJae
ActionÎn vârstă de 18 ani, viața lui Jay chang se schimbă drastic când apare un bărbat misterios și sexy pentru a-l îndepărta de părinții săi. El descoperă datoria părinților săi și cum a trebuit plătită cu viața. Dar jay nu cedează fără luptă. Șeful mafi...