23

4 2 0
                                    


  Jay pov: Următoarea zi

  
  
        Eu și Hanbin eram în sala de sport și tocmai terminasem antrenamentul ,eram foarte obosit nici măcar nu puteam merge bine  aveam o febră musculară de nici nu mă puteam mișca bine și Hanbin privind asta ma ridicat și ma purtat în stilul miresei

    Am chicotit şi am început să mergâ spre sufragerie Am trecut pe lângă liem și pisicile, Liem s-a ridicat la
vederea mea și m-a urmărit, pisoii s-au ridicat şi l-au urmat pe liem.

Odată ce ne-am întors în cameră I-am rugat să mă lase jos -Trebuie să fac un duş. am spus schiopătând prin cameră și pregătind haine în care să mă schimb după duș. Mi-am desfăcut mâinile palmă și mi-am dat seama că aveam mâinile crepate și răni de la atâtea lovituri.

M-a oprit, cu mâna peste umăr şi mi-a şoptit adânc: —De ce nu te ajut cu asta?

Eram atât de obosit şi îndurerat încât propunerea era tentantă. Dar nu fusesem niciodată atât de vulnerabil și expus în fața lui Hanbin și nu credeam că sunt pregătit pentru acest tip de intimitate.

-  O să facem o baie cu spumă fierbinte. mi-a şoptit răspunsul

—Voi face doar un Duș rapid am spus, Hanbin a încercat, aproape că părea disperat acum,— Nu voi face nimic rău, hai lasă-mă să te ajut.

Am oftat după multă gândire şi i-am răspuns: -Bine

 Am intrat în baie și ne-am dezbrăcat, a trebuit să obțin ajutor de la Hanbin pentru a-mi da jos pantaloni, oricât de murdar ar suna, Hanbin nu a încercat nimic.

Hanbin ma pus  în apa fierbinte în timp ce curgea și m-a ajutat la duş, intrând după mine.

Hanbin mi-a spălat părul, care s-a simțit uimitor în timp ce degetele lui îmi masau capul, eram prea obosit ca să-l opresc. Toată perioada duşul nu a fâcut nici-o greșeală nimic, doar a pus câteva sărutări ici și colo în timp
ce îmi spăla corpul.

M-am ținut de el tot timpul, neputând să mă susțin. Când a venit rândul lui să se spele, a făcut-o singur, dar apoi m-am simțit egoist Așa că i-am luat buretele din mâini și i-am trecut pe trunchi, brațe şi spate, acoperindu-i corpul cu spumă. Nu m-am putut abține să nu arunc o privire în jos, aşa cum sunt sigur că a făcut-o și el la mine în timp ce mă spăla.

Era mai mare decât mine, asta era sigur. Am inceput să-i spăl părul, zâmbind în timp ce Hanbin se sprijinea în mâinile mele.

După ce l-am spălat pe cap pe Hanbin  mi-a zâmbit în timp ce ma sărutat: —Mulțumesc, iubire.

A oprit apa și m-a ajutat să ies din duş, înfăşurându-mi un prosop în jurul corpului , și frecându-mi capul în încercarea de a-mi usca părul înainte de a mă sprijini pe umeri lui, în timp ce el Își lua propriul prosop. M-am uscat şi mi-am îmbrăcat hainele de schimb înainte de a intra în camera noastră și de a cădea pe pat, toți muşchii mei relaxându-se complet în timp ce am oftat de uşurare.

câteva minute mai târziu, am simțit cealaltă parte a patului cum se scufundă în timp ce Hanbin se urcă
lângă mine.

Mi-a pus un sărut pe umăr în timp ce brațul lui atârna peste talia mea
  — Te-ai descurcat bine azi, Jay.
"-Mmm." A fost singurul meu răspuns când ochii au început să se închidă.
L-am auzit chicotind înainte să mă sărute pe ureche și să mă lase să dorm.


**

Când m-am trezit, hanbin nu era acolo, ci liem era, întins pe o parte, chiar acolo unde doarme hanbin.
M-am frecat la ochi şi m-am ridicat din pat, cu corpul dureros. Când m-am ridicat din pat, liem s-a
trezit şi a sărit din pat, lângă mine în câteva minute, ca să-l pot mângâia și să-l frec după ureche aşa cum îi place.

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum