29

2 2 0
                                    


  Jay pov:

—Ei bine, acea parte este puțin complicată. a spus dr. Matthew privind în jos la hârtia pe care o avea pe birou din față lui

-Complicat cum?"intrebă Hanbin
-Ei bine, la testul de sânge, am testat totul și a luat HCG M-am uitat la el, și mai confuz: -Ce este asta?

-Este un hormon produs de placentă.

-Stai,aproape m-am batjocorit, Placenta? Nu e la femei de obicei?

-Da, dar HCG este în sângele tău. Şi când se produce hcg, înseamnă că acea persoană este însărcinată. El a spus.

Am înghețat, luând în considerare ceea ce spusese: -Ar explica greața, amețelile şi somnolența

- Dar este imposibil. Am spus, înfurindu-mă puțin: -Este un fel de glumă bolnavă? am întrebat uitându-mă la Hanbin și la doctorul Matthew.

-"jay, calmează-te. Sunt la fel de confuz ca tine. Dar aş vrea să fac o ecografie, să văd dacă nu a fost
doar o defectiune a sistemului."  a spus Domnul Matthew

M-am uitat la Hanbin, care a tăcut, dar părea la fel de confuz. -Te rog, întinde-te pe spate şi ridică-ți cămaşa Dr. Matthew ma instruit şi am făcut cum a spus el.

S-a rotit peste o maşinărie pe care o vedeam mereu în filme, care ii permite părinților să vadă copilul.
- Deci spui că aş putea fi însărcinat? am întrebat, încercând să înțeleg acest concept ireal.

- Spun că testul de sânge a ieșit spunându-mi că eşti însărcinat. A spus...Mi-a pus bagheta peste gelul de pe burta și a mutat-o, privind la ecranul televizorului.

M-am uitat la Hanbin care tăcea și nu arăta nicio urmă de emoție. M-am uitat înapoi la ecran exact când dr. Matthew se aseza peste o pată neagră
- jay, Hanbin. El a spus, privindu-ne pe amândoi: -Asta este chiar acolo, a spus el arătând spre punctul negru de pe ecran -Este un copil

-Cum este posibil acest lucru? Am șoptit

   -Ei bine, în primul rând, v-ați născut hermafrodit, este în dosarul dumneavoastră. Medicii întotdeauna au presupus că sunteți organe masculine lucrate şi în multe cazuri niciunul dintre organele reproducătoare nu funcționează

În acest caz, ambele înseamnă că organele tale de reproducere feminine sunt mai slabe, deoarece organele de reproducere masculine sunt dominante Dr. Matthew m-a informat, curățând totul.

—Dar nu am avut niciodată un... ciclu menstrual până acum.

-Ei bine, aşa cum am spus, organele tale de reproducere feminine sunt mai slabe decât organele masculine, aşa că probabil că au durat puțin mai mult până să se  dezvolte.

-Asta nu va cauza probleme copilului? Hanbin a vorbit pentru prima dată.
- Mă tem că s-ar putea, dar numai timpul poate spune, adică dacă vrei să-l păstrezi a clarificat dr.Matthew
Toate acestea au fost atât de copleşitoare.

Încă încercam să înțeleg conceptul că sunt însărcinat.Hanbin era îngrijorat de copil şi nici măcar nu eram sigur dacă îl puteam păstra. M-am uitat la Hanbin, fară să ştiu daca să  încep să plâng până când am simțit lacrimile curgând pe față şi Hanbin s-a ridicat să-şi înfăşoare brațele în jurul meu.

- jay, e în regulă. a şoptit Hanbin.
"-H-Cum?" Am suspinut,-Acest rahat nu ar trebui să fie posibil, sunt un ciudat.

-Dar este, jay, și nu eşti un ciudat, eşti în continuare acelaşi jay frumos pe care il iubesc. Şi o să-l iubesc pe copilul nostru la fel de mult. spuse el, sărutându-mă pe cap.

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum