35

3 2 0
                                    

  Jay pov

   Eram însărcinat peste opt luni și domnul Sung și yujin hotărâseră să vină să mă verifice şi să lase cadouri  pentru Rowoon. Eram din ce în ce mai mare și neindemânatic chiar speram să mai ajung la o lună. Dar lucrurile se schimbau, simțeam asta. Mă doare mai des decât de obicei şi simțeam ca copilul se mişcă.

—Ce mai faci tu și nepotul meu? El a intrebat.

"—Bine" am spus, chiar dacă ceva nu se simțea în regulă. Am fost tentat să-i spun lui Hanbin, dar nu am vrut să-l îngrijorez.

Yujin m-a îmbrățişat rapid şi apoi ne-am uitat la ce cumpăraseră. Au mai primit câteva haine și un scaun care se potrivea cu tematica camerei.
I-am îmbrățişat din nou pe yujin şi dl. Sung - Mulțumesc mult pentru haine și scaunul drăguț

Hanbin le-a mulțumit amândurora și chiar şi-a îmbrățişat fratele și apoi a anunțat că prânzul este gata, aşa că ne-am îndreptat spre masa din sufragerie să mâncăm. Incercam să fiu atent la conversațiile lor, dar nu mă puteam concentra asupra lor cu durerea îngrozitoare care venea din stomac.

-Hanbin.am spus uşor strângându-mă de stomac. S-a uitat la mine și s-a ridicat instantaneu de pe scaun și a îngenuncheat lângă mine —Ce sa
întâmplat?

- Trebuie să-l vedem pe doctorul Matthew. Am spus între gemete de durere și de lipsa de aer în încercarea de a scăpa de durere și de a mă calma.

-Ce s-a întâmplat? întrebă domnul Sung.

-Du-te şi spune-i şoferului meu să fie gata. a spus Hanbin şi a încercat să mă ajute să mă ridic. Domnul Sung a dispărut, făcând aşa cum a spus Hanbin.

- Yujin, suna-l pe doctorul Matthew. ordonă hanbin aruncându-şi telefonul mobil la fratele său.

Când și-a dat seama că nu pot merge, m-a luat și m-a dus afară. I-am văzut pe jiwoong și Hao privindu-mă îngrijorați în timp ce ieşeam.

Domnul Sung stătea în fața maşini.
- Dacă vrei să vii, urmează-ne spuse Hanbin în timp ce mă strecură pe bancheta din spate. Şoferul ştia deja unde să meargă.

—Ce crezi că este în neregulă dragă? a întrebat el, mutându-mi părul de pe față.

-Cred că intru în travaliu. am spus sprijinindu-mi capul pe umarul lui.
- Dar asta este cu o lună prea devreme. El a spus

-Ştiu. I-am spus privind în sus la el "-Ceva nu e în regulă. Iți aminteşti ce ți-am spus când am aflat că sunt însărcinat?

- "Jay" Hanbin a clătinat din cap:
—Veți fi bine amândoi.

-Dar dacă nu suntem și ai de ales să salvezi, salvează-ne băiețelul Hanbin doar dâdu din cap în tăcere. Am fost acolo mai repede decât am crezut că voi fi și Hanbin m-a transportat.

Dr. Matthew ne aştepta -jay, vreau să-mi spui ce simți

—La fiecare câteva minute mă doare stomacul, foarte tare. Am spus. Dând din cap și îl conduse pe Hanbin într-o cameră. Cu ajutorul lui Hanbin, am fost schimbat într-o halat de spital.

Dr. Matthew m-a examinat si apoi a spus: —jay, ai intrat în travaliu și corpul tau încearcă să nască în mod natural, ceea ce nu poate, aşa că va trebui să o facem prin cezariană de urgență.

M-a pus să stau în picioare în timp ce mi-a injectat medicamentul pentru amorțeală, apoi m-a întins înapoi, astfel incât medicamentul să aibă timp să funcționeze, în timp ce mi-a pus un IV în braț și a pregătit totul cu ajutorul câtorva asistente.

~Criminals Group~ BinJae Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum