Ep46

1.7K 165 25
                                    

នៅលើឡានក្រុង.......

គ្រាន់តែហ្វូត និងជេម ឡើងមកភ្លាម សិស្សគ្រប់គ្មានគ្នាសម្លឹងមកកាន់ពួកគេទាំងក្រសែរភ្នែកប្លែក ជាពិសេសនោះគឺក្រសែរភ្នែកដែលបាញ់មកចំហ្វូតតែម្ដង គេរាងមានអារម្មណ៍ថាភ័យតិចតួច ប៉ុន្តែក៏ត្រូវរាងក្រាស់កៀកករបស់គេដើរទៅមុខបន្តដើម្បីទៅកាន់កៅអីរបស់ពួកគេវិញទើបធ្វើឲ្យស...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

គ្រាន់តែហ្វូត និងជេម ឡើងមកភ្លាម សិស្សគ្រប់គ្មានគ្នាសម្លឹងមកកាន់ពួកគេទាំងក្រសែរភ្នែកប្លែក ជាពិសេសនោះគឺក្រសែរភ្នែកដែលបាញ់មកចំហ្វូតតែម្ដង គេរាងមានអារម្មណ៍ថាភ័យតិចតួច ប៉ុន្តែក៏ត្រូវរាងក្រាស់កៀកករបស់គេដើរទៅមុខបន្តដើម្បីទៅកាន់កៅអីរបស់ពួកគេវិញទើបធ្វើឲ្យសិស្សគ្រប់គ្នារៀងរអាខ្លាចនឹងរាងក្រាស់ទើបនាំគ្នាងាកទៅវិញ
ប៉ុន្តែភ្លាមនោះពេលដែលហ្វូតនិងរាងក្រាស់ឈានជើងដើរទៅមុខបានបន្តិចស្រាប់តែ....

«ហ្វូតមិនមានកន្លែងអង្គុយ អាចអង្គុយកន្លែងខ្ញុំបានណា៎~» សិស្សស្រីម្នាក់ ដែលតែងតែធ្វើបាបហ្វូត ជារឿយៗស្រាប់តែងើបពីកៅអីរបស់គេរួចក៏និយាយមកកាន់ហ្វូតទាំងញញឹមដើម្បី ឱ្យអាល្អិតមកអង្គុយកន្លែងរបស់នាងព្រោះតែពួកគេឡើងមកក្រោយច្បាស់ជាពិបាករកកន្លែងអង្គុយជាមិនខាន....

«មិន....មិនអីទេ!!លីលីអង្គុយចុះ~~» ហ្វូត តបទៅវិញទាំងដដាក់ដដុប ដោយសារតែមុននេះស្មានតែមករករឿងគេទៀតហើយទេតើ ប៉ុន្តែនាងបែរជាមកនិយាយគាប់គួរជាមួយគេទៅវិញ....

«តោះ!» ជេម ក៏នាំហ្វូតទៅមុខបន្តទៀតធ្វើឱ្យ លីលី នាងក៏ដាក់ខ្លួនអង្គុយលើកៅអីវិញទាំងធូរទ្រូងព្រោះតែមុននេះខំយកចិត្តរបស់ហ្វូត ព្រោះខ្លាចថាហ្វូតនឹងអាច ខឹងនឹងនាងចំពោះរឿងកាលពីមុនដែលនាងបាន Bully ទៅកាន់គេនោះអី!!

«ហ្អ៊ឺ!!!!!»លីលី បិទភ្នែកដកដង្ហើមធំមួយ
វូសចោលធ្វើឲ្យមិត្តរបស់ខ្លួននៅអង្គុយក្បាលងាកមក

«កើតអីលីលី?» ឈែហ៍រី តែអង្គុយក្បែរលីលីក៏ងើបមកពីទូរសព្ទសួរទៅកាន់នាងខណៈពេលដែលឃើញនាងអង្គុយដកដង្ហើមធំចោលពេលដូចជាទើបតែបានរួចផុតពីគ្រោះថ្នាក់អ្វីមួយយ៉ាងអញ្ចឹង....

 ೀ⋆。វិទ្យាល័យអភិជន ☆𝒍𝒊𝒕𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒓𝒅ᵎᵎ 𓍢ִ໋🀦  Where stories live. Discover now