İveet ben geldim hoş geldim.
Şuraya azıcık hatırım varsa bir kalp koy gardas ya
Simdi halini hatrını sorardım da bolume gecmemiz gerek. Hepinizi seviyorum.
"Aşk; görmekten çok özlemeyi sever,
Dokunmaktan çok özlemeyi...
Ve aşk öyle haindir ki;
Nerede imkansız varsa onu sever."-Özdemir Asaf
İyi okumalar diliyoreem!
Günümüz
"Frappe plus fort!" (Daha sert vur!) dedi karşısındaki adam. Kendini Fransa'da bulmuş kız çocuğu karşısındaki Fransız boks hocası ile boks yapıyordu.
Sorguluyordu.
Neden bu hayat onu seçmişti?
Neden bunları o yaşıyordu?
"Je frappe déjà fort, idiot!" (Zaten sert vuruyorum gerizekalı!) dedi Bade. Boks hocası bir an duraksadı ama savunmaya geçti. Boks hocası Bade'nin ona dediğini umursamadan, "Vous pouvez rejeter votre colère sur moi." (Öfkeni benden çıkarabilirsin.) dedi.
Bade karşısındaki hocasının yüzünü tamamen Pamir'e benzetti. Yerinde pozisyonunu alırken boks hocası karşısında yok olmuştu. Pamir gelmişti sanki.
"Vur bana.." diyordu Pamir. "Seni terk ettiğim için özür dilerim. Hıncını al benden." dedi Pamir. Farklı renk gözleri daha da belirgin oldu. Çekik gözleri daha da çekildi.
Kıvırcık saçlarının her zamanki gibi bukleleri çözülmüştü. Buradan yumuşacık görünen dalgalı saçları ve heybetli boyuna baktı Bade. Kıyamazdı ki..
Boyu daha da uzamıştı Pamir'in. Farklı renk gözleri parlamıştı. Dolgun dudaklarının rengi solmuştu.
Bir gün bile unutmamıştı Bade Pamir'i.
Bade pozisyonunu değiştirdi. Öylece durdu. Boynundan gerdanına akan terlere izin verdi. "Neden?" diye mırıldandı Bade.
"Neden yaptın bunu bana? Biliyorum sebeplerin vardı. Ama birlikte aşabilirdik." dedi.
"Bade?" diye aksanlı bir tanıyla seslendi ona boks hocası. Duyamadı Bade. Birden boks hocasının üstüne öyle bir atladı ki Bade hâla onu Pamir zannediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADEM
RomanceAilevi sorunları yüzünden Eskişehir'den ayrılıp, on dokuz yaşında Fransa'ya taşınan Bade, hayatı boyunca unutamadığı çocukluk aşkı tarafından izlere kapılır. Onu bulmak ister. Bunun için ne kadar çok çabalasa da en sonunda umudunu kaybeder. İlgilend...