14. Bölüm, Visal

22 5 2
                                    

Visal; kavuşma demek.

Keyifli okumalar!


🩵


Bu kitapta geçen; kişi, yer, olay, zaman, kurul ve kurumlar olmak üzere hepsi birer kurgudan ibarettir. Hepsi birer hayal ürünü olmakla birlikte, gerçekliği yansıtmamaktadır.

Bölüm şarkıları;
Lovely - Billie Ellish, Khalid
Bu böyle - Sertab Erener
Senden önce senden sonra - Teoman

"Kalbine dokunabilmiş, ama kırmayı seçmiş."

~Beyza Aksoy

~Beyza Aksoy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🩶

Gün gelir her şeyden vazgeçmek istersin.
O günlerden birindeydim. Vazgeçmek istedim tüm bunlardan, öğrenmek istemedim. Unutmak istedim ama olmadı. Bir kitabın ya da filmin içinde değildim. Ben gerçek hayattaydım. Hop diye hafızam silinemezdi. Ben unutamazdım. İlk defa pes etmek istedim ama güçlü olmak zorundaydım. Her zaman zorundayım. Zorunda bırakıldım.

Kötüyüm. Şuan çok kötüyüm ama iyi olmalıyım. İyi olacağım. Pes etmek yerine tekrar ve tekrardan güçlü duracağım. Krizler geçirdim, nöbetler geçirdim, halisülasyonlar gördüm. Ama iyiyim. İyiyim. Acıyor, çok acıyor ama erken olgunlaşmış bir kız çocuğu öyle gururludur ki yaslanacak biri aramaz. Sevince değer verir, nefret edince kin besler o kız çocuğu.

Güçlüyüm demiştim. Ayaktayım demiştim. Dertleşeceğim bir annem yok. Dün biyolojik babamın mezarındaydım, bir saat önce ise karşında. Bu saatten sonra şaşırmayacağım artık, krizlerim ve nöbetlerim, çarpıntılarım hatta...bunlara elinden geldiğince engel olacağım.

Gereksizler. Daha da yıkıyorlar beni. Ama ben ayakta olmakla yükümlüyüm. Zo...run...da...yım.

Bu kadar.

Göğsümdeki sancı, çok acıttı. Çok, çok, çok acıdı. Karanlık. Çok, çok, çok karanlık. Zifiri karanlık bu olmalı. Acı bu olmalı. Gözlerim aralanmıştı yaklaşık yarım saat önce. Emin de değilim ne kadar zaman önce. O kadar yorgundum ki saniyesinde geri kapandılar. Kimseyi görmedim. Kimseyle konuşmadım. Ben yine yalnızdım. Ama sanırsam artık...daha güçlüydüm.

Süneyye Koç'tan 'Emanet Aşk' diye bir kitap okumuştum. Bölüm 1, Affetmek Büyüklük Affedememek Büyük Bir Yük. Birini unutmak istediğinde ona dair her şeyi yok edersin. Anılar zihnini ele geçirmiş olsa bile zamanla silineceğini bilirsin. Birini unutmak istediğinde yakarsın birlikte olduğunuz tüm fotoğrafları, anısı var demezsin.

BADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin