19. Bölüm, Acının Göz Yaşları Ve Yemin

37 4 5
                                    

OKU!

Öncelikle ne kadar Türkiye'de yaşamıyor olsam bile, Türkiye'de yaşanan kadın cinayetleri, taciz ve tecavüz olmak üzere artan durumlar beni çok etkiledi.

Olayla ilgili ayrıntı vermeyeceğim çünkü haberler dinleyip okudukça, ki bir kadın olarak söylüyorum bunu, kanım çekiliyor gibi hissediyorum.

Ve ben şunu anladım ki, biz kadınlar; birbirimize emanetiz.

Sosyal medya çok güçlü bir yer. SUSMAYIN. SESİNİZİ DUYURUN.

Bu bölümü canice öldürülen özellikle İkbal Uzuner, Ayşenur Halil ve taciz ve tacavüze uğramış olan kadınlarıma yazıyorum.

Elbette bu bir kitap olduğu için kadınlara yazdığım o sahneden sonrası kitabın kurgusuna göre devam edecektir. Merak etmeyin, sizi üzecek bir durum yazmadım lakin şunu bilin, biz her nerede yaşıyorsak olalım, kendimizi savunmayı bilmemiz gerekiyor hemcinslerim.

Bu yüzden bu kadar güçlü yazmıştım Bade Duman'ı. İster Türkiye'de, ister Kıbrıs'ta, İster Avrupa yada New York'ta yaşıyor olalım, ister en güvenli yerde, kendimizi savunmayı bilmemiz, bilmiyorsak öğrenmemiz gerekiyor.

Çünkü tehlike ; her yerde başımıza gelir o yüzden psikolojinizi bozmamaya çalışın. Umarım bu olaydan etkilenen kızlarıma bu kitapla ilaç olabiliyorumdur. En azından kafanızı dağıtın. Daha fazla haberlere bakmayın. Ama susmayın. Susarsak daha çok üzerimize gelecekler.

Sizleri seviyor, oy ve yorum istemiyorum. Sadece özgürce yaşabilinen güvenli bir ülke istiyorum. Aynı sizin istediğiniz gibi.

Kendinize çok iyi bakın.

Önemli!
Bu bölüm kitap henüz final yaptıktan sonra düzenlenecektir. Herhangi bir hata varsa özür dilerim.

🤍

Bu kitapta geçen; kişi, yer, olay, zaman, kurul ve kurumlar olmak üzere hepsi birer kurgudan ibarettir. Hepsi birer hayal ürünü olmakla birlikte, gerçekliği yansıtmamaktadır.

Bölüm şarkıları;
Sıfır Tolerans - Hadise
La bohème - Charles Aznavour

"Rastgele bir yere çiçek bıraksak,
bir kadının mezarına denk gelecek."

~Susmayan ve gücünü gösteren kızlarım


~Susmayan ve gücünü gösteren kızlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin