Destek ve kitaplarımın
alıntılarını okumak isteseniz;
tiktok: gozlerinderyadenizKitabımız büyüsün isterseniz de herhangi bir sosyal medya platformunda #badem etiketini kullanabilirsiniz.
Bu bölümde çoğu şey daha da açığa kavuşmakla birlikte, daha fazla karmaşıklığa da uğrayacaksınız.
Bölüme geçmeden önce yıldıza bassan?
Keyifli okumalar!
Bu kitapta geçen; kişi, yer, olay, zaman, kurul ve kurumlar olmak üzere hepsi birer kurgudan ibarettir. Hepsi birer hayal ürünü olmakla birlikte, gerçekliği yansıtmamaktadır.
NOT(ÖNEMLİ OKU!)
Kitapta rusça söylenenlerin çoğunu buraya türkçe yazdım ama hepsi rusça söylenmiştir. Tüm cümleleri yazdıktan sonra 'dedim rusça' yazmak istemediğim için bunu yazıyorum. Dikkate alalım lütfen.Bölüm Şarkısı;
Kupa Kızı ve Sinek Valesi - Teoman🕯️🩶
"Denize de aşığım, ama gidip içinde boğulmuyorum, uzaktan seyrediyorum."
~Anonim
........Birkaç dakika önce, Pamir Alp Kandemir
"Alper," arkasını dönüp lavabonun kapısına baktı ve kimsenin çıkmadığına emin oldu. Telefonu daha da sıkı kavrayıp önüne döndü. "sana konum atıyorum gönder adamlarını şu götleri temizlesinler. Bilmiyorum ölüler mi ama hepsi acıdan bayıldı. Halletsinler tamam mı kardeşim?" diye sessizce sordum.
"Tamamdır abi, sen rahat ol. Beş dakikaya hallolur." dediğinde tam telefonu kapatıyordum ki sesi kapatmamı engelledi. "Pamir," sesi ciddi çıkıyordu. Kaşlarımı çattım ve arkamı baştan kontrol ettim. "sen Bade'ye bahsettin mi?" diye sordu.
"Neyi?"
Derin bir nefes alıp devam etti. "Pamir söylemen gereken şeyi biliyorsun. Adamlar Bade'nin peşinde ve çok az vaktimiz kaldı. Mum olayını diyorum." dediğinde şifreli konuştuğunu anladım. "Tehlikede Bade. Bunu söylemen gerekiyor. Biliyorum Bade kendini koruyabilecek bir seviye de ama hem tam profesyonel değil hem de silah kullanmayı bilmiyor. Bu adamlar tehlikeli. Babam bir şeyin peşinde ve ne olduğunu bilmiyorum."
Dudaklarımı birbirine bastırdım. "Sikeyim biliyorum!" diye söylendiğimde bıkkınlıkla bir soluk verdim. "Ama bilmiyorum da bu bok beyinli neyin peşinde! Bade'den ne istiyor bilmiyorum anasını satayım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADEM
RomanceAilevi sorunları yüzünden Eskişehir'den ayrılıp, on dokuz yaşında Fransa'ya taşınan Bade, hayatı boyunca unutamadığı çocukluk aşkı tarafından izlere kapılır. Onu bulmak ister. Bunun için ne kadar çok çabalasa da en sonunda umudunu kaybeder. İlgilend...