BEN GELMİŞEM
destek için herhangi bir sosyal medya platfomunda #badem etiketiyle paylaşım yapabilirsinizzz
diğer kurgum olan 'doktorculuk' a göz atabilirisinnnn
Gözleriniz derya deniz olsunnnnnn
hepinizi seviyor ve bolume geciyorumm
🩵
Bu kitapta geçen; kişi, yer, olay, zaman, kurul ve kurumlar olmak üzere hepsi birer kurgudan ibarettir. Hepsi birer hayal ürünü olmakla birlikte, gerçekliği yansıtmamaktadır.
Bölüm şarkıları;
Lovesong - Adele (Melodisini barda çalan piyano müziği olarak hayal edin. Ama sözlerini değil. Rusça olan sözleri farklı bir yerden aldım. Kaynağı yazamıyorum.)
Animaux fragiles - Zaz, Ycare (Barda çalan latin-fransız müziği)"Ben aşk nedir bilmem, eski
kafalıyım. Bir seni bilirim...bir de
adın geçince sıkışan kalbimi."~Atilla İlhan
🩶Aşk.
Aşk derdim, nedir aşk? Bazıları sevişmek der buna. Bazıları bir randevuya çıkmak. Bazıları eğlenceli aktiviteler yapmak. Bazıları ise öpüşmek derdi. Bana sorsanız 'Nedir aşk?' diye...bilmiyorum derim.Aslında bir düşününce buna üç kelime ile cevap verebilirdim. Ben Pamir Alp Kandemir diyebilirdim. Demedim. Ben daha açıklayıcı konuşabilirdim. Mesela, aşk derdim; aşık olduğun zamanı anlayamamaktır. Ne demişti Atilla İlhan? Aşk nedir bilmiyorum demişti öyle değil mi? Bir seni bilirim...bir de adın geçince sıkışan kalbimi. demişti.
Aşk buydu bence. Daha önce hissetmediğiniz bir duyguydu. Daha önce hissedemediğiniz çünkü gerçek aşkı bilmediğiniz bir duyguydu. Onu gördüğünüz zaman kalbinizin hızlanmasından bahsetmiyorum ben. Onu gülümserken gördüğünüzde sizinde gülümseyişinizden bahsediyorum. Öyle hissetmenizden, istemsizce sizin de gülümsemenizden bahsediyordum.
Mesela size sarıldığında sırtınızı sıvazlamasından bahsetmiyorum. Ben size sarıldığında başını göğsünüze koymasından bahsediyorum. Öpmesinden bahsetmiyorum. Sevişmesinden de bahsetmiyorum. Ben saçlarınızı nazikçe okşamasından bahsediyorum. Ben sarılmasından bahsediyorum. Dertleşmesinden, güvenmesinden ve güven vermesinden bahsediyorum.
Aldatmasından değil, dokunmasından değil, bel altı isteklerde bulunmasından hiç bahsetmiyorum. Ben kıskanmasından bahsediyorum. Size dokunmaya kıyamamasından bahsediyorum. Özlemesinden bahsediyorum. İltifat etmesinden bahsetmiyorum. 'Seni seviyorum' demesinden de bahsetmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADEM
RomanceAilevi sorunları yüzünden Eskişehir'den ayrılıp, on dokuz yaşında Fransa'ya taşınan Bade, hayatı boyunca unutamadığı çocukluk aşkı tarafından izlere kapılır. Onu bulmak ister. Bunun için ne kadar çok çabalasa da en sonunda umudunu kaybeder. İlgilend...