11. Bölüm

896 112 28
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

Tatlı okumalar :)

💫💫💫

Pijamalı kız: günaydınnn

Ulaş: sana da günaydın, erkencisin?

Pijamalı kız: iş güç yani, hem ben öyle çok uyumayı sevmem.

Ulaş: bende öyle çok uyumayı sevmiyorum.

Pijamalı kız: başka ne sevmezsin?

Ulaş: anlamadım?

Pijamalı kız: öyle sohbet olsun diye sordum. Neler sevmezsin diye?

Ulaş: genelde ne sevildiği sorulur ama olsun.

Ulaş: yani böyle sorunca pekte aklıma gelmedi.

Pijamalı kız: neyse bende uyumaya gidiyorum sana kolay gelsin.

Ulaş: uymayı sevmediğini söylemiştin?

Pijamalı kız: öyle ama çok uykum geldi.

Ulaş: işe gitmeyecek misin?

Pijamalı kız: biraz geç giderim bir şey olmaz.

Ulaş: pekala iyi uykular sana.

****

Yatağımı toplarken planımı kafamda düşünüp toparlamaya devam ettim. Ulaş pijamalı kızı severse beni sevmiyecekti ama o kişide bendim fakat ben onun Olca'yı sevmesini istiyordum. Böyle söyleyincede labirent gibi geliyordu sözler.

Bundan sonra Ulaş'ın sevmediği şeyleri Olca olarak öğrenip Pijamalı kız olarak uygulayacaktım. Ulaş'ı Pijamalı kızdan soğutup kendime aşık edicektim. Bütün gece düşünüp planladığım buydu.

Odayı topladığımda üstüme Dicle'nin bavuluma koyduklarından birkaç parça kıyafet seçip giydim. Bu sabah erkenden kalkıp yatağımı toplamıştım ve üstelik pijamalarım yerine düzgün kıyafetler giymiştim. Annem bu halimi görse gözleri dolardı.

Kapımın tıklatılıp onun sesini duymamla kalbim harakete geçti "Olca uyandın mı?" kapıya ilerledim elimi sol göğsümün üstüne hızlı atan kalbimin üstünde beklettim bir kaç saniye. Nasıl bir aşk yaşıyordum? Kapıyı sakin kalmaya çalışarak açtım.

Ulaş üstüne bir tişört giyerken altında kot pantolonu vardı. Çoktan hazır olmuş gibiydi ama benim hazır olmamı beklemiyormuş gibi birkaç saniye bakakaldı "Pekala belki de değişmişsindir" dedi. Hadi ama herkes benim tembelliğimi ve çok uyumamı biliyor olamaz değil mi? Çocuğun gözünde nasıl bir profil çizmişim?

"Restorana geçelim kahvaltımızıda orada yaparız" başımı hafif salladığımda ilerleyip yatağın üstündeki sırt çantamı aldım.

"Sen yatağını mı topladın?" diyerek şaşkınlıkla yatağıma baktığında yutkundum "Niye ben yatak toplayamıyor muyum?" sorumla dudağını büzdü "Toplarsın tabiki de annen bize geldiğinde senin ne kadar dağınık, uykucu ve odanı hiç toplamadığın hakkında anneme konuştuğu için böyle görünce şaşırdım" derimin ısındığını farkettim ama utançtan.

PİJAMALI KIZ (yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin