Maçın bittiğini belli edercesine çalan düdük ile beraber kendilerini rahatlamanın verdiği hisle yere atmışlardı.
Kazanmışlardı.
Ne kadar hatalar da yapmış olsalar sonuçta kazanmışlardı. Nankörlük yapmanın hiç sırası ve yeri değildi.
Bu maç olmasa sonuçta elenebilirlerdi.
Neredeyse bütün takım şu anda sevinçlerini bir birbirleri ve taraftarları ile paylaşıyordu.
Ama bir kaç kişi ortamdaki gerginliğin farkındaydı. Takımdan bazıları çokta eğleniyor gibi görünmüyordu. Tam tersine sinirlilerdi.
Aslına bakarsanız sinirli olan tek bir kişi vardı. Ve sinirlendiği kişi de gerginliği fark etmiş olacak ki çatık kaşları ile anlamaz bir şekilde ona bakıyordu.
Aralarında ki gerilimi fark eden bir kaç çift göz de vardı. Eğer birşey olursa direkt müdahale edeceklerdi.
Kısa bir süre sonra çok dikkat çektiklerini fark edip bakışlarını sinirlendiği çocuktan çekmişti kısa çocuk.
Sakince nefes alıp gözlerini kapatmıştı. Kapattığı gibide açmıştı. Sinirlendiği çocuk yanına gelmiş ve ona sarılıyordu şu an.
Oysa sinirlenmesini gerektirecek birşey yaptığını düşünmüyordu uzun çocuk.
Bir süre sahada sevinçlerini paylaşmıştı bütün takım.
Kısa bir süre sonrada içeri soyunma odasına geçmişlerdi.
Herkes sevinçle horon tepip halay çekerken uzun çocuk böyle şeylere yabancı olduğu için izlemekle yetiniyordu.
Ona gülümseyerek yanına gelmesini işaret etmişti sarı saçlı çocuk. O da utanarak da olsa kalkmış ve yanlarına gitmişti.
Rezil olacağını bilse bile şu an oynamak istiyordu çocuk. En azından oynamaya çalışmak istiyordu.
Etrafındaki takım arkadaşları onun bu haline gülüyor ve hareketleri doğru yapsın diye çabalıyorlardı.
Bir süre sonra herkes yorulmuş ve bir kısım duş almaya giderken bir kısımda kendini sandalyelere atmıştı.
İşte tam o sırada bir gürültü kopmuştu.
Kısa çocuk sinirle uzun çocuğu dolaba ittirmiş ve yakasına yapışmıştı.
Bazi kisimlar texting bazi kisimlar duz yazi olucak cunku kendimden biliyorum duz yazi akmio abi insan texting istio illa su an bi konu baslasin 2/3 den itibaren texting olur bi sure buyuk ihtimale
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biraz agresif misin nesin
FanfictionArda: Beni ilgilendiren kisim macta dikkatinin daginik olmasi Kenan: Arda biz o maci kaybetmedik farkindaysan Bosa sinirlenip duruosun burda Arda: Ben miyim sinirlenen Kenan: Evet Biraz agresif misin nesin anlamadim ki duz yazi + texting arken bars...