Ardayla yanlışlıkla öpüşmemizin üstünden bir gün geçmişti.
Direkt çekildiğimiz için sadece saniyelik sürmüştü öpüşmemiz. Ama bende ki etkisi hala sürmeye devam ediyordu.
Şu anda bile keşke tekrar yanlışlıkla öpüşsek ne güzel olur diye düşünmeden edemiyordum kendimi.
Salak salak sırıttığımdan bir haberken semihin kolumu dürtmesi ile ona dönmüştüm.
"Bi saattir neye gülümseyip duruyorsun. Bide boşluğa bakıyorsun. Abi kafanı bi yere mi çarptın iyi misin."
Semihin dediği şey üstüne barış abi konuşmaya başlamıştı.
"Onun normal hali bu. Biraz da kafasında sorun olduğu için olabilir tabi."
Dediği şeyle şu an hiç oralı olmak istemediğim için birşey dememiştim.
Zaten gözlerim anlık olarak içeri giren arda ve yanındaki kıza kaymıştı.
Bir süre sohbet ettikten sonra bizi fark edip yanımıza doğru adımlamaya başlamışlardı.
Kaşlarımı çatarak yanımıza doğru gelen ikiliye bakmaya başlamıştım.
Yanımıza gelip durmuşlardı. Durdukları gibi kız bir anda semihe gülümseyip boynuna atlamıştı.
Semihte onu sarmalayıp kafasını öpüyordu şu anda.
Geri çekildikten sonra ikiliye sorar gözlerle bakmaya başlamıştım.
"Kardeşim sude. Maç öncesi motive için yanıma geleceğini söylemişti. Ama dediği gibi geleceğini düşünmemiştim."
Gülümseyip konuşmaya başlamıştım.
"Ne güzel yapmış. Sana uğur getirir umarım."
Dediğim şeyle kız gülümseyip konuşmaya başlamıştı.
"Umarım kazanırsınız. Çok çabalıyorsunuz ve bence cidden çok hak ediyorsunuz o kupayı."
Dediği şeyle arda konuşmaya başlamıştı.
"Merak etme şüphen olmasın alıcaz o kupayı. Hem böyle oyuncular varken bu takımda bizi yenmeleri zor olur."
Kızda gülümseyip onu onaylamıştı.
Bir süre sohbet ettikten sonra kızın bir arkadaşıyla geldiğini onun da maç için şans dilemek istediğini öğrenmiştik.
Onu onaylayıp kalkmıştık. Daha rahat sohbet etmeleri için odalara dağılmıştık.
...
"Arda umarım kazanırsınızzzzzz."
Kızın dediği şeyle gülümseyip kızın koluna elini koymuş ve konuşmaya başlamıştı arda.
"Bizi izlemeye gelmişsin o kadar kazanmazsak ayıp etmiş oluruz."
Arda'nın kızla konuşmasının bitmesini tamı tamına bir saattir bekliyorduk.
Ama bir ordan bir burdan konuştukları için bir türlü gidemiyordu kız.
Yanımdaki semih ve kardeşine dönüp ne yaptıklarına bakmaya başlamıştım.
Semih kardeşine neler yaptığını hararetli bir şekilde anlatıyordu. Klasik antrenmanların nesi ilgi çekici olurdu ki oysaki.
Konuşmalarına dahil olup konuşmaya başlamıştım.
"Semih kız seni görmeye gelmiş sen ise antrenmanda antrenman bir türlü kıza söz hakkı vermedin. Hem bence sıkılmıştır aynı şeyleri dinlemekten."
Dediğim şeyle dudak büzüp kardeşine bakarak konuşmaya başlamıştı.
"Cidden sıkıldın mı. Sıktım mı seni?"
Sude gülümseyerek konuşmaya başlamıştı.
"Yani her anlattığını dinlerim abi de biraz sıkılmadım değil açıkcası."
Dediği şeyle semih trip atar gibi barış abiye dönüp konuşmaya başlamıştı.
"Barış abi sende bişi desene."
Barış abi semihin bu haline gülerek konuşmaya başlamıştı.
"Yavrum sude ve kenan haklı. Hem eğer böyle hararetli anlatıcaksan banada anlatabilirsin."
Barış abinin dediği şeyle gülümseyip bana dönmüş ve gör gör şeklinde bakış atmıştı.
Onların bu haline gülerken arkadaki seslere kulak kesilmiştim bir yandan.
"Maçtan sonra birşeyler yapar mıyız?"
"Neden olmasın. Kahve falan içeriz sanada uyarsa eğer."
"Uyar tabiki."
"O zaman numaranı ver bana haberleşiriz."
"Tamammm."
Kaşlarım çatıp konuşmaları dinlemekten vazgeçmiştim. Arda kızın numarasını istemişti.
Hemde benle daha geçen öpüşmesine rağmen.
Tamam belki yanlışlıkla öpüşmüştük. Fakat sonuçta öpüşmüştük. Daha dudağının izi gitmeden başkasıyla mı flörtleşiyordu.
Sakinliğimi korumaya çalışırken yanımdan semihin fısıldaması ile dikkatimi toplayıp ona yaklaşmıştım.
"Kız valla ardayı kaptı kenancım. Sen anca uyu tamam mı. Hayır böyle değildin sen ne oldu sana. Almanya havası falan mı çarptı acaba."
Dediği şeyle bıkkınca nefes verip konuşmaya başladım.
"Almanya havası mı bilememde ardanın havası çarptığı kesin bana."
Dediğim şeyle gülerek konuşmaya başlamıştı.
"Geçmiş olsun kardeşim sen aşık olmuşsun. Zor biraz işin."
"Biliyorum zor..."
:, arkdslar dun bolum atamadin mlsf cunku eve gec dondum ve odev yetistirmeye calistim anca
bugunde odev modev derken anca simdi atiomumarim bolumu begenirsinizzz
(yarin bu kadar gec atmamaya calisicam bolum)bide sey kafamda biseyler oturtuom bolumlrr icin o yuzden cok uzatsmadim bu bolumu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biraz agresif misin nesin
FanfictionArda: Beni ilgilendiren kisim macta dikkatinin daginik olmasi Kenan: Arda biz o maci kaybetmedik farkindaysan Bosa sinirlenip duruosun burda Arda: Ben miyim sinirlenen Kenan: Evet Biraz agresif misin nesin anlamadim ki duz yazi + texting arken bars...