23

549 64 31
                                    

Kaybetmiştik.

Tam olucak dediğimiz sırada bu kadar ilerlemişken kaybetmiştik.

Montellanın suçu olsada bizimde suçumuz sayılırdı.

Hem merih abi 2 maç ceza almıştı hemde düzgün kadroyla çıkartılmamıştık.

Ya da belkide iyi oynayamadığımızı kabul etmek istemiyorduk.

Oysa attığımız o ilk golle birlikte kazanıcak gibi hissetmiştik.

Ama karşı takımdan gelen o iki gol kaybedeceğimizin bayrağını sallıyordu resmen.

Herkes şu anda dünyayla ilişkisini kesmiş gibiydi. Bedenleri vardı fakat ruhları burada değildi.

Bıkkınlıkla nefes verip takım arkadaşlarımla soyunma odasına geçmiştik.

Isteksiz isteksiz duş aldıktan sonra cumhur başkanıyla selamlaşıp sahadan ayrılmıştık.

Kenan dalıp gitmiş bir şekilde yola odaklanmış araba sürüyordu.

Sessizliği bozmak için ağzımı açtığımda konuşmama izin vermeden konuşmaya başlamıştı.

"Konuşmak zorunda değilsin arda. Saessizcede anlaşabiliriz. Otele dönünce sadece uyusak olur mu. Tabl istersen eğer."

Onu onaylayıp yolu izlemeye başlamıştım.

Kısa süre sonra otele geldiğimizde odasına çıkıp üstümüzü değiştirip yatmıştık.

Sessizce nefes alış verişlerimizi dinliyorduk. Ikimizde uyuyamıyorduk ve bunun farkındaydık.

Gülümsemeye çalışır gibi yapıp konuşmaya başlamıştım.

"Oldu bitti artık. Önümüzdeki tatile mi odaklansak ne dersin. Hem ilk birlikte yaptığımız tatilimiz olucak."

Zorla gülümsemeye çalışıp konuşmaya başlamıştı.

"Ilk ve en güzel tatilimiz olucak bence."

Başımla onu onaylayıp kafamı göğsüne koymuştum.

Belimden sıkı sıkı beni sarıp sarılmış ve saçımı öpüp geri çekilmişti.

Bir süre daha sessizce nefes alış verişlerimizi dinlerken uyuya kalmıştım.

...

Yanağımda hissettiğim ıslaklık ile gözlerimi istemeye istemeye açmıştım.

Bana gülümseyerek bakan bir kenan ile uyanmak aşırı güzel birşeydi.

Moralim bozuk olsa bile bu görüntü moralimi toparlamama yeter de artardı.

Ayıldığımı fark edip konuşmaya başlamıştı kenan.

"Artık tatilimizi mi planlasak acaba. Daha fazla burda miskin gibi yatmayalım ardam hadi kalk."

Kafamı kaldırmadan konuşmaya başlamıştım.

"Az daha yatsak olmaz mı. Ayrıca daha dündü maç. Bence şu an uykuyu fazlasıyla hak ediyorum kenan."

Dediğim şey ile birlikte pes edip yanıma uzanmıştı.

Kısa süre sonra çalan telefon ile birlikte yattığı yerden kalkmak zorunda kalmıştı.

Telefonda yazan ismi gördüğü gibi kısık sesle sövüp telefonu açmıştı.

"Semih bu enerji ne amk. Ayı mı sikti. Uyusana lan. Ya da arama mesela milleti. Uyuyor olabilirdim değil mi."

Kısa bir süre daha konuştuktan sonra telefonu kapatıp yanıma geri yatmıştı.

"Tatile birlikte bir yerlere gidelim dedi. Dedim sen ayarla gideriz. Yeter ki şu an beni sal."

Gülerek konuşmaya başlamıştım.

"Sen o kadar bağırdıktan sonra vaz geçmesini beklerdim doğrusu."

Dediğim şeyle hafifçe kaşlarını çatıp konuşmaya başlamıştı.

"Valla sabah sabah arayan oydu. Bi zahmet vaz geçmesin. Ayrıca biz şu an niye bu mevzuyu konuşuyoruz. Uyumıycak mıydık."

"Aslında uykum yok sadece yataktan kalkmak istemiyorum kenan. Yatak sen koktuğu için burda ful yatabilirim gibi. Huzurlu hissediyorum kendimi."

Dediğim şeyle gülümseyerek konuşmaya başlamıştı.

"Yavrum alalım bi tane ev. Ikimizin olsun. Birlikte tatlı tatlı yaşayalım. Ne dersin. Hem iki de kedi bakarız."

Hayallerinin tatlılığı ile yanağını ısırasım gelmişti.

Tam ısırıcağım sırada fark edip benden önce davranıp yanağımı ısırmıştı.

"Benim yanağımı ne yapacaksın seninki daha tatlı."

Gözlerinin içine bakıp konuşmaya başlamıştım.

"Bir de sen benim gözümden görsen keşke yanaklarını Kenan."

Gülümseyerek konuşmaya başlamıştı.

"Şöyle içli içli bakma be ardam. Maçlar başlıycağı zaman ayrılmak zorunda kalıcaz. Hiç yanından gidesim gelmiycek sonra."

Dediği şeyle duraksamıştım. Haklıydı. Bir süre daha birlikte kalabilirdik fakat sonrasında ayrılmak zorunda kalıcaktık.

Kaşlarımı çatıp konuşmaya başlamıştım.

"Hele bi ben yokum diye ortam yapıp haberlerde seni kızlarla yakalıyım kenan o zaman görüşürüz."

Dediğim şeye gülerek konuşmaya başlamıştı.

"Ya ardam saçmalama. Senden başkasını görür mü benim gözüm.  Görürse eğer kendim oyarım o gözü. Hem ne tatlı kıskanıyorsun sen öyle. "

Yanaklarımın kızardığını hissedip konuyu dağıtmaya çalışmıştım.

"Neyse şu an bunları konuşmanın sırası değil. Bir program hazırlayıp gidelim artık tatile."

Başıyla beni onaylayıp yanağımı öpüp geri çekilmişti.



Bu bolumu kisa atmak zorunda kaldim
Yasadigimi bildirmek icin attim gibi biraz da :,
Telefon degisince mlsf watty indiremedim (hyr app stor ne salak herifsin sen uygulamayi kaldirmak nedir) tabletten girebilicegimi dusunuodum fakat giremedim ama en son demin girmeyi basardim o yuzden artik yarindan itibaren bolumler gelicek hatta su dier basladigim kurguya da bolumler gelicek
Offfff  cok ozledim iki haftada wattyi :,,,,,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin