7

814 75 67
                                    

Arda'nın yazdığı şeyle olanların gerçek mi hayal mi olduğunu anlamlandırmaya çalışıyordum.

Arda benden özür dilemişti.

Gerçek olup olmadığına hala inanamadığım için semihe mesajları göstermiştim.

"Oha AMK. Bipolar bu çocuk."

Barışta semihe hak verircesine konuşmaya başlamıştı.

"Semih haklı. Bir öyle bir böyle yapıyo resmen. Git sende döv belki akıllanır."

Semih barış abiyi dürtüp ne yapıyorsun sussana dercesine bakış atmıştı.

Barış abide pes edip susmuştu.

Dediklerine cevap vermeden elime telefonu geri almıştım. Önce tereddüt etsemde sonra bi mallık yapıp ardaya yazmaya başlamıştım.

Kenan - Arda

Kenan
Birseyler mi yapsak

Arda
Ne gibi

Kenan
Ne biliyim bir birimizi daha iyi tanıyabilmek için fln konuşmak sohbet etmek kahve içmek gibi

Arda
Biz sadece iyiymis aramiz gibi yapicaz kenan yani oyle kahve icmeler sohbet etmeler olmasada olur

Kenan
Nasil oyle rol yapicaz ya
Ya biri sorsa kenan hangi renk don giymis bugun
Ne diyceksin

Arda
Kim niye donunun rengini bana sorsun kenan

Kenan
Mesela dedim
Cokta kurcalama orasini

Arda
Kimse birsey sormaz kenan

Kenan
Tamam amk
Gel kahve icelim
KAHVE İCMEK İSTİYORUM TAMAM Mİ

Arda
E git ic kenan

Kenan
Senle icmek istiyorum arda
Salak misin anla iste

Arda
Ben istemiyorum?
Git o cok begendigin onlyfansci karilardan biriyle ic

Kenan
Tamam arda icmeyelim

Arda
Ne trip ation amk

Kenan
Atmiyorum trip fln

Arda
Aynen

Kenan
Aynen

görüldü

Arda'nın yazdığı şeyden sonra hızlıca aynen yazıp daha da elime telefonu almamak için telefonu kapatıp yanıma koymuştum.

Koymuştum derken bir tık sinirle fırlatmıştım.

Semih ve barış abi merakla gözümün içine bir cevap vermem için bakıyorlardı.

"Arda malı bir kahve içelim dedim direkt tersledi beni."

Derin bir nefes alıp konuşmaya devam etmiştim.

"YA AMINA KOYIYIM YA ŞU ÜSTÜME YAPIŞAN OLNYFANSÇI ETİKETİNİ DE ARDAYIDA AYRI SİKİYİM."

Hala daha sakinlemiş değildim.
Bir dal sigara içsem belki iyi gelebilirdi.

Ne kadar sporcu da olsam içmemem gereksede şu an cidden bir dal içmezsem kendime gelemezmişim gibi hissediyordum.

Barış abi ne yapacağımı fark etmiş olucak ki çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.

"Kenan inşallah sigara içmek gibi bir düşüncen yoktur abicim. Hani eğer varsa biliyim ona göre kırarım bi taraflarını."

Bana nasihat çektikten sonra etrafta gözleri sigara paketi aramıştı.
Bir süre sonra zaferle paketi bulup eline almış ve ayaklanmıştı.

Ayaklanırken semihide kaldırmıştı.

"Paket bende kalıyor ve gidip sende sigara falan almıyorsun tamam mı kenan. Bi yerden duyarsam seni tavana montelerim."

Başımı tamam dercesine sallamıştım.

"Semih sende düş önüme. Dün gece düzgün uyumadın gidip odama uyuyoruz biraz."

Benim cevap bile vermemi beklemeden direkt odadan çıkmışlardı.

Gerçi en azından şimdi gidip sigara alıp içebilicektim.

Elime istemeye istemeye telefonumu alıp odadan çıktım.

Yakınlarda olan marketten sigara almış ve otele geri dönmek için yürümeye başlamıştım.

Karşımda gördüğüm kişi ile gözlerimiz buluşmuş ve bir birimize gülümsemiştik.

Ferdi abi yanıma gelip kolunu omzuma atmıştı.

"Barışın sigara almaya çıktığından haberi var mı kenan."

Başımı hayır anlamında sallamıştım.

"Oğlum gizli iş yapacaksın bari düzgün yapsaydın bu ne ya. Elinde paketle yaylana yaylana yürüyorsun. Ayrıca sigara içtiğini bende gormiyim öyle sık sık tamam mı. Bir dahakine alırım paketi."

Dediği şeyle gülümseyerek konuşmaya başlamıştım.

"Yok abi içmem. Zaten tiryakisi değilim. Ayda yılda bir ha içiyorum ha içmiyorum. Şu an gerçekten ihtiyacım olduğu için icicektim. Bir dal içer bırakırım zaten. Merak etme."

Beni onayladıktan sonra yürümeye başlamıştık.

Aniden çalan telefonu ile eli telefonuna gitmiş ve açmıştı.

"Alo arda ne oldu."

"Ha yok ben biraz yürüyorum sen takıl kafana göre. Ama sözüm olsun sonra kahve içelim bi ara abicim tamam mı."

"Hadi görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra ona meraklı gözlerle baktığım için konuşmaya başlamıştı.

"Arda kahve içelim mi dedi de."

Anladım dercesine başımı sallayıp yürümeye devam etmiştik.

Bir süre sonra aklıma gelen şeyle anlık gülümseyip ferdi abiye dönmüştüm.

"Abi arda nerde şu an. Hem onu yalnız bırakmamış olurum. Biraz aramızdaki soğukluğu gideririz belki."

"Şu otelin az ilersindeki kafeler sokağında vahdettindeymiş."

Ona teşekkür edip kolundan kurtulup kafeye yürümeye başlamıştım.

O kahve bugün içileceti. Bende kenansam ne olursa olsun içilirdi de.

Kısa sürede geldiğim kafeye girmiş ve gözlerimle ardayı aramaya başlamıştım.

Göz göze geldiğim bana şaşkınca bakan yeşillerle gülümsemiş ve yanına adımlamaya başlamıştım.




bugunde bi bolum attim afedin anca vaktim oldu
cuma cumartesi ve pazar gelirse anca gunde iki bolum atabilirim gibi duruo :,)
bide biraz turkcem kotu afediniz simdiden

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin