bu bolum semihin agzindan
dedim barisla bi bolum yaziyim bunlaraDüdük çalmıştı.Kaybetmiştik.
Ne kadar üzgün gibi gözükmemeye çalışsada herkes çok üzgündü.
Üzülme nedenleri kaybetmiş olmalarından değildi. Sadece daha iyisi olabilecekken bu şekilde sonuçlanması üzüyordu herkesi.
Gözlerim barış abiye kaymıştı. 90 dakika koştura koştura şekilden şekile girmişti. Terden sırıl sıklam olmuştu. Bir ayağı tökezliyordu.
Ve hala ayakta rahatlıkla durabiliyordu. Karşı takımı tebrik ettiksen sonra etrafta birini ararcasına göz gezdirdi.
Benimle göz göze gelince de gülümseyerek yanıma gelip kolunu omzuma attı.
Normalde onu itip pis olduğunu ve bana temas etmemesini soylerdim.
Fakat şu anda ne kadar pis olursa olsun hiç umrumda değildi.
İçeri girdikten sonra direkt duşa girmek için soyunma odasından çıkmıştı.
En azından duşa girmeden azıcık oturup soluklansaydı. Ya duş alırken dengesini kaybedip düşse. Ya bayılıp kalsa. Hiç kendini düşünmüyordu.
Bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp havlumu alıp bende peşinden duş almaya gitmiştim.
Daha duşa girmemiş olan barış abiyi görüp gülümsemiştim.
Yanına gidip gireceği duşa ondan önce girmiş ve gelmesini bekliyordum.
O ise bana ne yapıyorsun dercesine bakış atıyordu.
"Ya düşüp kafanı bir yere çarpsan. Ya da ne biliyim bayılıp kalsan. Biz sensiz ne yapıcaz o zaman barış abi söylesene."
Dediğim şeyle hala ne demeye çalıştığımı anlamamış ve gözlerimin içine bakıyordu.
"Seninle duş alıcam yanisi. Hadi gir. Saçını falan yıkarım hem istersen. Yorgunsun o kadar."
Dediğim şeyle direkt girip duşa kabinin kapısını kapatmıştı.
Üstündekileri çıkartıp bir çırpıda kenara atmıştı. Aynı şekilde bende çıkartıp kenara atmış ve suyu açmıştım.
Suyun altına girdiği gibi beni kendine çekmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Benimle duş almak istiyorsan bahane sunmana gerek yok barış. İsteseydin de seninle duş alırdım zaten."
Dediği şeyle yanaklarım yanmaya başlamıştı. Öyle bir isteğim yoktu. Sadece başına bir şey gelmesin diye onunla duş almak için gelmiştim.
Onu duymazdan gelip yan taraftaki şampuanı elime alıp saçına sürmüş ve köpürtmeye başlamıştım.
O da mayışmış bi şekilde gözlerini kapatmış ve kendini bana bırakmış bir şekilde duruyordu.
Saçlarına iyice şampuanı yedirtikten sonra su tutup bir kez daha elime şampuan sıkıcakken elimi tutup beni durdurması ile yerimde kalmıştım.
"Bırak ben devam ediyim. Yorulma sen."
Dediği şeyle kaşlarımı çatıp konuşmaya başlamıştım.
"Barış abi saçma sapan konuşma. Ne yorulması. Beni uyutur musun desen he derim sana. Gelmiş yorulma diyorsun bana."
Dediğim şeyle elimi bırakmış ve gözlerini kapatıp konuşmaya başlamıştı.
"Tamam öyle olsun. Ama senin saçlarını da ben yıkarım ona göre yani."
Dediği şeyle gülümseyerek elime şampuan sıkmış ve saçlarına yedirmeye başlamıştım.
Karşımda koca adam vardı. Ama ben bir bebek yıkıyormuş gibi hissediyordum.
Bir süre daha saçlarını yıkandıktan sonra gözlerini açabiliceğini söylemiştim.
O da gözlerini açtığı gibi beni duvara yaslayıp eline şampuanı alıp kafama sıkmaya başlamıştı.
Onun bu haline gülmeden kendimi tutamamıştım. O ise ne oldu dercesine bana bakıyordu.
"Barış abi karşında bir çocuk yok tamam ama biraz daha normal mi yıkasan acaba saçlarımı."
Dediğim şeyle şampuan kutusunu kenara bırakıp saçıma sıktığı şampuanı yayarken konuşmaya başlamıştı.
"Sert olduğumun farkında değildim özür dilerim."
Dediği şeyden sonra elleri saçlarım arasında daha yavaş hareket etmeye başlamıştı.
Saçlarımın arasından elini çektiği anda hissettiğim boşlukla birlikte ellerini geri saçıma koyup konuşmaya başlamıştım.
"Böyle kalsak olmaz mı barış."
Abi demediğimin farkındaydım. Bilerek dememiştim. Şu an bulunduğumuz durumdan sonra abi deseydim çok saçma olurdu.
O da bunu fark etmiş olucak ki sırıtarak bedenini bana yaslamış ve konuşmaya başlamıştı.
"Ne o abi falan demedin bana. Abin değil miyim senin ben semih. Hep barış abi barış abi diye etrafımda geziyodun."
Dediği imayı anlamıştım. Fakat şu an utançtan geberdiğim için cevap bile verememiştim.
O da daha fazla üstüme gitmek istemediği için benimle uğraşmamış ve saçımı yıkamaya dönmüştü.
Durulandıktan sonra giyinip birlikte otele geçmiş ve barışın odasına geçmiştik.
O direkt yattığı gibi uyuyup kalınca bende yanına uzanıp beline sarılıp uykunun kollarına kendimi bırakmıştım.
Abi ne bir kiskanclik ne bir kaos hic bisi yazmamisim saka gibi jjjehsjsbs
Bende boyle bi insanim napiyim
Kaos tutuo daha cok ama ben kaos yazip mileti geremem aga ben gerilirim yazarkenBide sey bunlar bole erken mi yakinlasti hic bi olay olmsdi aralarinda gibi duruo :, (bunlara ayri kitap yazcam ama ne zmn bilmiom..)
Neys diger bolum arkenden devam yalniz fark ettiniz mi 11 gibi atarim sorun olmazsa dedim veee atiom bolede sozumun eri insanim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biraz agresif misin nesin
FanfictionArda: Beni ilgilendiren kisim macta dikkatinin daginik olmasi Kenan: Arda biz o maci kaybetmedik farkindaysan Bosa sinirlenip duruosun burda Arda: Ben miyim sinirlenen Kenan: Evet Biraz agresif misin nesin anlamadim ki duz yazi + texting arken bars...