18

798 77 162
                                    

!!! Uyari semihin agzindan bolum aman yanlis anlamayin cok onemli

Aniden çıplak bedenimle soguk duvara ittirilmemle içimde bir ürperti belirmişti.

Karşımda bana sinirle karışık koyulaşmış gözlerle bakan barış hiçte iyi gelmiyordu şu anda.

Yutkunarak gözlerine bakıyordum. Bir yandan da duvara ittirilmiş bedenimi duvardan çekip ona yaklaşmaya başlamıştım.

"Niye bu kadar sinirli bakıyorsun barış abi."

Bilerek abi demiştim. Sinir olması aşırı hoşuma gidiyordu. Ve istediğime ulaşmıştım. Sinirle konuşmaya başlamıştı.

"Semih. Bana bir daha abi deme."

Sakin olmaya çalışıyordu. Fakat pekte başarılı olduğu söylenemezdi.

"Neden abim değil misin."

Kısık sesle bir küfür mırıldanıp aramızdaki mesafeyi kapatıp belimden tutup tek elle bedenlerimizi bir birine yapıştırmıştı.

"Sence abinle bu kadar yakın olur muydun semih hmm."

Konuşmaya devam ederken dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp santimler kala durmuştu.

"Şu an seni öpsem abiliğe girer mi bu sence. Hayır her abi dediğinle öpüşüyorsan orasını bilemem."

Dudaklarını geri çekiceği sırada dayanamayıp ellerimi yanaklarına koyup dudaklarımızı birleştirmiştim.

O da bu anı bekliyormuş gibi dudaklarımızı ayırmadan elleriyle çıplak olankalçalarımdan tutup kucağına almış ve sırtımı duvara yaslamıştı.

Öpüşmemiz derinleşirken ellerimi kaslı sırtında gezdirmeye başlamıştım.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp konuşmaya başlamıştı.

"Hep o güzel dudaklarının ve boynunun tadına bakmak istemiştim semih."

Birşey dememi beklemeden kafasını boynuma götürüp boynumu öpmeye başlamıştı.

Şu anda çok iyi hissediyordum.

Ellerimi saçların çıkartıp kivirciklarıyla oynamaya başlamıştım.

Boynumu ısırmaya başladığı sırada ağzımdan kısık bir inleme çıkmıştı.

Şu an her hareketine tahrik oluyordum bu adamın.

Altımda ki hareketliliği fark etmemiş olma ihtimali yoktu. Şu anda resmen onu arzuluyordum.

Sırıtarak boynumdan kafasını kaldırıp altıma bakmıştı.

Onun bu haline utanıp omzuna vurup kucağından inmeye çalışmıştım. O da gülerek konuşmaya başlamıştı.

"Semih çok normal benim için kaldırman. Ergensin olur böyle şeyler."

Dediği şeyle hem utanarak hemde sinirli bir şekilde konuşmaya başlamıştım.

"Sen yani bana kaldırmazsın öyle mi barış."

Sorduğum şeyle konuşmaya başlamıştı.

"Böyle birşey düşünme. Hatta ima bile etme. Seni o kadar çok istiyorum ki semih. Senin beni istediğinden de çok istediğime eminim. Ayrıca amına koyayım senin semih. Abi abi diyerek kaç zamandır senden uzak durmak zorunda bıraktın beni ya."

Dediği şeyle birşey demeden dudaklarımı dudaklarıyla birleştirmiştim.

O da daha fazla konuşmayıp bana karşılık vermeye başlamıştı.

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin